20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 396052 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #960 på: 26. Juni 2009, 23:29 »
Joey Barton er gull i championship. Mannen er ein drittsekk men får vi skikk på han har vi den perfekte championship spelaren !
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #961 på: 27. Juni 2009, 00:07 »
men får vi skikk på han har vi den perfekte championship spelaren !

Det var bare det da. Når ingen andre har klart det tror jeg ihvertfall ikke det går an slik situasjonen er per dags dato. Jeg tror heller ikke han klarer å bedre seg under normale forhold desverre. Mannen har fått 5-6 sjangser hos City samt 2 hos oss, det er ett par for mange. Slik klubben vår sliter nå nytter det heller ikke å ha en mann som kun lager trøbbel og dårlig stemning. Selg han nå mens vi enda kanskje har en sjangs til å bli kvitt han.

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #962 på: 27. Juni 2009, 00:15 »
Er vel få som er villige til å betale noke for Barton?

Nei la Shearer gje han ein siste sjans, og vist han feiler igjen spark han på hode og ræva ut !
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #963 på: 27. Juni 2009, 01:03 »
Joey Barton er gull i championship. Mannen er ein drittsekk men får vi skikk på han har vi den perfekte championship spelaren !
N E I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nok får faen ta meg være nok. Vi prøvde, og prøvde. Vi har gitt denne mannen flere sjanser, og han har kastet bort dem alle. I tillegg har han begått enhver fotballspillers kardinalsynd, skylde på manageren for at du dreit deg ut. Krangler du med sjefen kan du ha deg til helvete bort. Der liker jeg Fergusons nådeløshet. Ingen spillere er større enn klubben.

Spesielt ikke Joey Barton.

Joey Barton kan gjøre hva faen han vil for min del, men han skal aldri, aldri, aldri mer ikle seg Newcastle-drakten. ALDRI!
Han får aldri lov til å entre St. James' Park i hjemmelagets klær. ALDRI!

Enkelt og greit. Til helvete me'n.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #964 på: 27. Juni 2009, 10:56 »
N E I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nok får faen ta meg være nok. Vi prøvde, og prøvde. Vi har gitt denne mannen flere sjanser, og han har kastet bort dem alle. I tillegg har han begått enhver fotballspillers kardinalsynd, skylde på manageren for at du dreit deg ut. Krangler du med sjefen kan du ha deg til helvete bort. Der liker jeg Fergusons nådeløshet. Ingen spillere er større enn klubben.

Spesielt ikke Joey Barton.

Joey Barton kan gjøre hva faen han vil for min del, men han skal aldri, aldri, aldri mer ikle seg Newcastle-drakten. ALDRI!
Han får aldri lov til å entre St. James' Park i hjemmelagets klær. ALDRI!

Enkelt og greit. Til helvete me'n.

Haha. Han gjorde like mye galt i City om ikke verre enn i Newcastle. Der var han vel i nærmere 5 år og fikk sjansen, da synes jeg jammen meg ikke vi skal være slemmere en dem. Barton er en av Storbritanias beste midtbanespillere og da skal vi faen meg bruke han, samma hva han gjør. Han hadde vært på landslaget hvis det ikke hadde vært for oppførselen hans. Han sier selv at han ikke er stolt av fortiden sin og jeg tror Shearer kan forbedre han, hvis han faktisk mener det. ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #965 på: 27. Juni 2009, 11:26 »
Enig med Ososla. Og til dels Peter. Mulig Barton kunne ha blandet seg inn i landslagstroppen, men han hadde nok dessverre ikke startet. Lampard, Gerrard, Hargreaves og Carrick er nok bare noen som hadde vært foran han.
Men at jeg ønsker at Barton skal bli, har jeg aldri og kommer jeg aldri til å legge skjul på.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #966 på: 27. Juni 2009, 14:41 »
Joey Barton blant Englands beste? Dagens vits, kanskje den ene sesogen i City var han god. Hvor lenge siden er det J Barton spilte en hel god sesong.

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #967 på: 27. Juni 2009, 14:56 »
Joey Barton blant Englands beste? Dagens vits, kanskje den ene sesogen i City var han god. Hvor lenge siden er det J Barton spilte en hel god sesong.

Ganske enig med deg her.Desuten har Barton brukt opp sine sjangser.Han må vi få ut av klubben!.Å tro at man kan  få skikk på Barton er som å tro at en  hvithai kan bli vegetarianer,man kan velge å tro på det...men ::)

Peter

• Gjest
« Svar #968 på: 27. Juni 2009, 15:50 »

Ganske enig med deg her.Desuten har Barton brukt opp sine sjangser.Han må vi få ut av klubben!.Å tro at man kan  få skikk på Barton er som å tro at en  hvithai kan bli vegetarianer,man kan velge å tro på det...men ::)

Det der var stygt sagt. Jeg kan godt skjønne du ikke liker Barton, men å si han ikke kann forbedre seg det var bare tull å si.

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #969 på: 27. Juni 2009, 20:54 »

Det der var stygt sagt. Jeg kan godt skjønne du ikke liker Barton, men å si han ikke kann forbedre seg det var bare tull å si.

Uff da.Bryr meg ekstremt lite hva du synes.Barton har bevist nok for meg og personer som han trenger vi ikke i Newcastle.Som sagt.Han har fått nok av sjangser og han greide fint å ødlegge det.Teoretisk kan han såklart forbedre seg men han har ikke bevist at han KAN forbedre seg og derfor burde han heller ikke være i Newcastle.Å gi denna mannen millioner av sjangser på å "tro" at han kan forbedre seg er ikke noe annet enn dummhet og ekstremt naivt.

Peter

• Gjest
« Svar #970 på: 27. Juni 2009, 22:05 »

Uff da.Bryr meg ekstremt lite hva du synes.Barton har bevist nok for meg og personer som han trenger vi ikke i Newcastle.Som sagt.Han har fått nok av sjangser og han greide fint å ødlegge det.Teoretisk kan han såklart forbedre seg men han har ikke bevist at han KAN forbedre seg og derfor burde han heller ikke være i Newcastle.Å gi denna mannen millioner av sjangser på å "tro" at han kan forbedre seg er ikke noe annet enn dummhet og ekstremt naivt.

Jeg er glad jeg ikke bryr meg om det drittet du sier. Jeg har troa på at han forbedrer seg. Har til og meg troa på at du kan forbedre innleggene dine.....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #971 på: 28. Juni 2009, 03:58 »
Jeg er glad jeg ikke bryr meg om det drittet du sier. Jeg har troa på at han forbedrer seg. Har til og meg troa på at du kan forbedre innleggene dine.....

Beste innlegget so far Peter!

Vi har sånn ca samme oppfatning av Barton Peter. Han blir GARANTERT en av CCC beste spillere hvis han blir i klubben. Jeg har en Barton-drakt (3.drakten fra 07 elns, og en poster med Barton), og er overbevist om at han er den mest undervurderte spilleren i England! Sett utifra potensialet. Historien med familien har forfulgt hans, og det har han fått betalt for! Jeg mener den taklingen mot LFC var klokkeren, men at fordi det var Barton ble han utvist. Manageren viste ikke støtte, som man vanligvis gjør i slike situasjoner, og dermed,var det over og ut. Barton turte å stå imot et ikon, som Shearer, og dermed fikk han en hel nasjon mot seg. At Barton setter seg fremfor NUFC, det tviler jeg sterkt på. Bare at han var uenig i dommerens avgjørelse mot han i den kampen, noe jeg forstår veldig godt. Håper Joey Barton blir i klubben LENGE!!!!

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #972 på: 28. Juni 2009, 09:39 »
Hvorfor skal manager vise støtte for en som tar en helt unødvendig takling etterfulgt av råtne gloser til manageren foran resten av laget?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #973 på: 28. Juni 2009, 11:22 »
Reaksjonen mot Shearer kom vel som følge av at han ikke støttet Barton. Og aldri i verden om at det var et rødt kort. Litt stygg takling, men han er på ballen. Det forsvarer ikke at han kan gjøre hva som helst etterpå, så et gult kort hadde vært ok. Aldri i verden om at det var et rødt kort!
Han var dum som skjelte ut Shearer, ja, men jeg vil ikke kaste han ut av klubben pga det..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #974 på: 28. Juni 2009, 16:45 »
Reaksjonen mot Shearer kom vel som følge av at han ikke støttet Barton. Og aldri i verden om at det var et rødt kort. Litt stygg takling, men han er på ballen.

Nei, nå må du gi deg! Et mer soleklart rødt kort ser man sjeldent!
Er på ballen? For noe forbanna tull! Alonso spilte ballen til siden før Barton feide han rett ned, med ballen ute av rekkevidde og attpåtil i en helt ufarlig posisjon.

Det får faen meg være grenser! Det er helt greit å se det igjennom supporterøyne med supporterbriller, men å støtte karrieretruende taklinger og overfall, ja det blir rett og slett for dumt!
Skal dommere være ekstra snille med Barton fordi han har et dårlig rykte?

Nei, det var rett og slett en håpløs takling gjort av en idiot uten sidestykket. Det værste er at Barton er en god fotballspiller og det kunne sett veldig annerledes ut med han på banen i de 3 siste kampene. Desverre ødela han for seg selv, men mest for klubben, fansen og Shearer som hadde gitt han en ekstra mulighet til å komme tilbake.