20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mark Viduka  (Lest 42624 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mark Viduka
« Svar #120 på: 08. Mai 2008, 17:37 »
Sånn for min egen del hater jeg Peter Crouch og alt han står for, så jeg kommer aldri til å ønske meg ham i våre rekker.
Jeg ser på Ashton som en yngre utgave av Mark Viduka, som fremdeles har utviklingspotensiale. Han har vist at han er i stand til å snu på en femøring, og skyte i vinkelen. Han har bevist at han er i stand til å vinne brukbart med hodedueller. Han er ingen Jostein Flo, men det trenger han heller ikke være. Det håper jeg at Andy Carroll skal utvikle seg til å bli. Det er han som virkelig har høyden som sin forse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 08. Mai 2008, 18:58 »
skjønner ikkje ka vi skal med crouch når vi har carroll.. men gomis eller ashton hadde vert kult, sjøl om eg håper at vi satser høgere.. men realistisk sett så hadde det vert knall!
- carry on!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 09. Mai 2008, 19:43 »
AJ er 1.70 høy mens Ashton er 1.85, så du er litt på villspor...Ashton er ikke så veldig ulik Viduka, Ashton vinner nok en god del mer i lufta enn Viduka også. Hvem jeg vil ha av Ashton og Crouch vet jeg ikke....Crouch er nok en bedre spiller, men jeg er ikke spesielt glad i å hente vrakgodset til de 4 store...virker som om noen av de som kommer sliter litt med innstillingen til å spille i en mindre klubb.

Et godt innlegg som i veldig stor grad oppsummerer mine tanker rundt Crouch evt. Ashton som en ny target spiss.

Vil bare legge til at fordelen med disse to, kontra f.eks Gomis eller Zigic (han svære jævelen i Valencia som noen nevnte) er at både Crouch og Ashton allerede er kjent med Premier Leagues røffe spill.

Andy Johnson er en interessant spiss, men ikke noen ideell erstatter for Viduka. Johnsen vet hvor målet står han, men ulempen med han er vel at han er litt utsatt for skader, men mål scorer han.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 09. Mai 2008, 22:42 »
men ulempen med han er vel at han er litt utsatt for skader, men mål scorer han.

typisk newcastle med andre ord :P
- carry on!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 13. Mai 2008, 15:18 »
Viduka var å hentet seg en ny grom AMG-Merche i går, parkerte den utenfor huset glad og fornøyd. I dag tidlig når han skulle kjøre junior på skolen glemte han at han hadde en ny Merchedes parkert bak BMW'n og rygget rett i den. Lakkskader for £1300,- He-he. Distré. ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 13. Mai 2008, 18:19 »
Haha.
Men nå bør 13 000 kroner være småpenger for Viduka.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #126 på: 13. Mai 2008, 21:31 »
Haha.
Men nå bør 13 000 kroner være småpenger for Viduka.

Ja..blir som en 50 lapp for oss normale lønnte!.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 13. Mai 2008, 21:38 »
41 mill kr. i årslønn (uten sponsoravtaler) så blir 13000,- kr. 0,03% av årslønna. Dersom jeg tar min grunnlønn på 350.000,- og betaler 0,03% av den så vil det bety at det er det samme som om jeg bruker 105 kroner. Snakker om perspektiv på ting  :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 13. Mai 2008, 21:39 »
Har virkelig Viduka nesten 800.000 i uka?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 13. Mai 2008, 21:41 »
Litt i underkant av £80.000,-

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 13. Mai 2008, 21:43 »
Ja, det må jeg si...Langt over hva jeg forventet!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 14. Mai 2008, 00:25 »
newcastle leker ikke klubb nei...
- carry on!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 14. Mai 2008, 11:10 »
Nå har han riktignok muligens en høyere lønn fordi han kom gratis, men likevel er det latterlig mye penger.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #133 på: 14. Mai 2008, 11:19 »
Nå har han riktignok muligens en høyere lønn fordi han kom gratis, men likevel er det latterlig mye penger.

Ja uten tvil.Men over betalte fotballspillere har jo blitt normalt nå til dags desverre!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 14. Mai 2008, 11:25 »
Når har vi opp gjennom historien vore gjerrige med lønna då?