20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shay Given  (Lest 9698 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Shay Given
« Svar #15 på: 28. Mai 2005, 19:31 »
Sitat fra: "Mushans"
Harper hadde nok hatt 40 kamper for England om Given ikke hadde  kommet til Newcastle..

Agree:)
Howay the lads!!

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #16 på: 28. Mai 2005, 19:34 »
Jeg synes det er utrolig at Harper faktisk har vært så lojal, og vært villig til å være i skyggen til Given i en årrekke. Han har bevist at han holder PL nivå mang engang.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Shay Given
« Svar #17 på: 28. Mai 2005, 19:34 »
Harper vil jeg alltid være takknemlig for. Tenk å råtne bort karrieren sin på benken med et slikt talent. Det er utrolig!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #18 på: 28. Mai 2005, 20:40 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Tror at Joakim fikk frem sannheten veldig bra der.

Og der sa du det jeg ville sagt. Joakim har helt rett i det han sier!
Rikardo kan slenge seg i veggen i forhold til Given! Er en grunn til at han ikke har spilt en eneste kamp omtrent for United i år!

Og at Given er en verdifull spiller, både på og utenfor banen er det liten tvil om, mellom stengene gjør han sjeldent feil! Siste store brøleren han hadde var vel borte mot Leeds (siste jeg husker veffal), han hadde sant nok en mot Palace eller et annet av bunnlagene her i år, men i forhold  til Carrol, Lehman og Dudek har han vært som en murvegg spør du meg. Og utenfor banen er det heller ALDRI noe tull fra Given. Han gir alltid 100%, faker aldri skader eller finner på tåpelige ting! Aldri ute i media å syter å klager...han bare står i mål, og på en slik måte at det å selge han fra denne klubben før han er fyllt 38år er galskap!! :)

Bjørn - Given lenge leve!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #19 på: 28. Mai 2005, 21:50 »
Nå spiller da sannelig ikke Ricardo på Man United, men Porto.. Tviler på om Man United hadde sett seg rundt om keeper da!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #20 på: 28. Mai 2005, 21:59 »
De tenker sikkert på han Ricardo som er spansk og var tredjekeeper på United når Barthez sto der. Den Ricardo spiller nå i Atletico Madrid.

Mens den Ricardo Mushans tenker på er vel Ricardo som stod i EM for Portugal tror jeg! Han er ihvertfall veldig god og hvis vi skulle miste Given ville han vært et godt alternativ. Han stod i stedet for Vitor Baia.
Og Mushans. Er det den Ricardo jeg tror så står han i Sporting CP nå. Vitor Baia står i Porto.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #21 på: 28. Mai 2005, 22:39 »
Hehe, da bøyer jeg meg i støvet....

Tenkte litt feil der jah.....men likevel, jeg står på mitt! Ricardo kan slenge seg i veggen! Given skal bli i Newcastle!!

Bjørn - faktarot :P
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #22 på: 28. Mai 2005, 23:31 »
Porto var nok en liten feil fra meg ja.. Sporting såkalrt...
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #23 på: 28. Mai 2005, 23:48 »
Ricardo var god i EM, han var god for Sporting i UEFA-cupen, og han er generelt en meget god keeper, og rent ferdighetsmessig er det mulig han kan hamle opp med Given.
Men som jeg har sagt tidligere, jeg elsker Shay Given, og jeg synes ikke vi skal gi fra oss den mannen. Vi vet utmerket godt hva vi har, men vi aner ikke hva vi får. Og i dette tilfellet er det riktig å holde fast på det vi har.
I forhold til begge keeperne til Arsenal og Man Utd, og to av keeperne til Liverpool (Dudek og Kirkland), så har Shay Given i alle år fremstått som en levende murvegg. Det er aldri noe tull med fyren, han er 120% profesjonell. En proff til fingerspissene med andre ord, og det er langt ut til denne mannens fingerspisser.

Given er mindre enn mange av sine fremste konkurrenter, men det han mangler på lengden/høyden, tar han igjen på holdninger og stabilitet. Alle keepere gjør feil iblant. Cech, Dida, Buffon, Casillas og den gjengen der gjør det de også. Enkelte gjør feil oftere enn andre. De spiller for ManU, Arsenal og Liverpool. Shay Given er blant de som gjør færrest feil. Og han skal ikke forlate Newcastle United før han selv ber om å få lov til å forlate klubben. Og det håper jeg aldri skjer. Og den dagen det skjer, kjøper vi inn en ny reservekeeper og setter vår lit til verdens "beste" reservekeeper, Steve Harper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #24 på: 29. Mai 2005, 15:04 »
Men om Harper hadde spilt mener du faktisk at vi hadde spilt i The Championship.. Husker første sesongen til Robson når Harper spilte ut Given, blant annet i hjemmekampen mot Man Utd.

Mushans som fra Milburn Stand såg en fantastisk volley fra Big Dunk, Domi i storform og Harper i verdensklasse..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #25 på: 29. Mai 2005, 15:35 »
Harper er ingen dårlig keeper når det kommer til å redde baller, men når  han skal begynne å bruke beina så er han dessverre  helt tragisk. Utrolig at han ikke har utviklet seg på dette området de siste årene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #26 på: 29. Mai 2005, 15:47 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Harper er ingen dårlig keeper når det kommer til å redde baller, men når  han skal begynne å bruke beina så er han dessverre  helt tragisk. Utrolig at han ikke har utviklet seg på dette området de siste årene.

Kanskje litt vanskelig å utvikle seg for mye på det området når du aldri får spille.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
Shay Given
« Svar #27 på: 30. Mai 2005, 11:18 »
Noe i mot Friedel, Chrisian? Liker Brad jeg.  :)  Men det er selvfølgelig ikke noe å diskutere - Given må bli!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #28 på: 30. Mai 2005, 12:13 »
Friedel har vært ekstremt god for Blackburn i noen kamper i år og har redda mange poeng for dem. Det som trekker ned med Brad er at han er gammel og har ikke så lyst på han da. Er det 35 år han er? Det synes jeg er gammelt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #29 på: 30. Mai 2005, 12:17 »
Sitat fra: "Torjus"
Friedel har vært ekstremt god for Blackburn i noen kamper i år og har redda mange poeng for dem. Det som trekker ned med Brad er at han er gammel og har ikke så lyst på han da. Er det 35 år han er? Det synes jeg er gammelt.

Tror han er 34, men tviler på at Souey går for denne gamlingen. Han har sagt at han kommer til å hente spillere kun i 20 årene og da får vi håpe han snakker sant.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."