20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scott Parker eller Joey Barton?  (Lest 10011 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Scott Parker eller Joey Barton?
« Svar #30 på: 31. Mai 2007, 12:26 »
8,5 for Parker? SELG HAN ;D.Gjerne in Barton som erstatter.Går det rykter om at Parker vill  tilbake til London.Får vi denna summen for Parker så er det ingen tvil at vi burde selge han.Han har ikke vært så god i år at en erstatter er umulig.Langt ifra!.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 31. Mai 2007, 12:51 »
Fee Agreed with West Ham - 7 million.

West Ham are believed to be close to sealing a £7m deal for Newcastle captain Scott Parker after fighting off late interest from Tottenham.

Hammers chief executive Scott Duxbury held late-night talks with Parker's representatives following Spurs' move.

Parker is reportedly set to meet West Ham officials on Thursday after a fee was agreed with the Magpies.

The England midfielder, 26, played under Hammers boss Alan Curbishley when they were both at Charlton.

West Ham are in the market for a central midfielder, with skipper Nigel Reo-Coker set to move this summer.

Parker spent seven years with Curbishley at The Valley and made his England debut against Denmark in 2003 before completing a £10m move to Chelsea.

But with first-team opportunities limited at Stamford Bridge, he moved to St James' Park in a £6.5m deal in 2005 and was made skipper last summer.

However, reports suggested Parker struggled to settle in the north-east and was targeting a move south.

New Newcastle manager Allardyce is believed to be eyeing out-of-favour Manchester City midfielder Joey Barton as a potential replacement.

Kan sjå ut som han blir seld. 7m er en god deal i mine auge.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #33 på: 31. Mai 2007, 15:33 »
7 millioner pund er mer en bra nok. Barton inn - Parker ut.

Given
Young Campbell Taylor Baines
Milner Barton Emre Duff
Martins/Bent/Viduka Owen.

Får vann i munnen bare jeg ser på dett laget!
Howay the Lads!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #34 på: 31. Mai 2007, 16:43 »
Om vi får Bent så, og gjør noe med venstrekanten vår...

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #35 på: 31. Mai 2007, 16:43 »
Forskjellen på disse to spillerne som jeg ser det er at Parker takler mer enn Barton, men Barton er samtidig relativt mye bedre teknisk enn Parker. Barton kan fort finne på å score 5-10 mål pr sesong, mens Parker maks scorer 5 mål.

I Newcastle vil jeg helst ha Barton. For det første er jo Parker solgt, men jeg tror likevel at Barton vil passe inn bedre enn Parker på midtbanen. Butt og Parker var rett og slett for like. Ingen av dem har sine beste kvaliteter offensivt, men det har Barton. En meget god spiller. Om han blir Newcastle-spiller derimot gjenstår å se...

Svane

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #36 på: 02. Juni 2007, 01:50 »
Barton er definitivt en MYE bedre spiller enn Parker. Parker minner veldig mye om John Barnes på sine gamle dager.. Løper rundt i ring på midtbanen og spiller flere pasninger bakover enn fremover!! Riktignok takler han mye da, men er til gjengjeld alt for mye skadet på grunn av det.. Dessuten har vi Butt som er en bedre def mid en Parker, og han har ennå noen gode år foran seg..

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 04. Juni 2007, 11:11 »
Jeg takker ja til begge jeg! De to på midten sammen med Emre som kommer når Parker er suspandert etter mange gule kort.

Parker blør for drakten! Det håper jeg Barton også vil gjøre hvis en overgang skal skje i fremtiden.

Butt håper jeg selges! Sunderland og Keane kommer nok til å gi en del for han!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #38 på: 04. Juni 2007, 13:31 »
Det ryktes om fengselsklausul i kontrakten som Barton signerer i dag.....

Kan han ikke bare sone i Newcastledrakta??.....................  ;D

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 04. Juni 2007, 13:38 »
Jeg ser gjerne både Barton og Parker i Newcastledrakt neste sesong, men om jeg måtte velge ville jeg nok valgt Barton. Parker er for meg en defensiv midtbanespiller, og får han ankerrollen er han meget god.

Barton-Parker-Dyer

Ingen dårlig midtbane det.
an sparker ikke Bobby Robson??

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 04. Juni 2007, 18:25 »
Jeg ser gjerne både Barton og Parker i Newcastledrakt neste sesong, men om jeg måtte velge ville jeg nok valgt Barton. Parker er for meg en defensiv midtbanespiller, og får han ankerrollen er han meget god.

Barton-Parker-Dyer

Ingen dårlig midtbane det.
Interessant tanke det der. Selv om ingen av de gutta der når Xavi, Iniesta og Deco til anklene på det tekniske har vi langt på vei en meget slagkraftig treer-midtbane med 1 anker (Parker) og 2 indreløpere (Barton, Dyer\Emre) der. Bare så synd at den ene overgangen her nærmest avhenger av den andre. Går ikke Parker kommer ikke Barton. Er redd det dessverre er så enkelt som det.

Forholdsvis irriterende er det også. Endelig gjør Fat Fred noe riktig å ansetter en ny manager på et tidspunkt hvor han får en hel sommer til å forme laget slik han vil ha det. Da skal "trøbbel" på eiersiden stå i veien for oss. For såvidt jeg har forstått så hadde Big Sam fått midler til overganger fra Fat Fred også. Eneste grunn til at vi nå må selge Parker for å kunne kjøpe Barton må i såfall være at feiten har fått bange anelser med å åpne pengesekken etter at Ashley kom inn i bildet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 04. Juni 2007, 22:39 »
City fan om Barton:

What you are getting with Joey Barton is a very commited, passionate player who can score goals and gives 100% every week. His weakness is sometimes giving the ball away and his set pieces arn't great. However, he will be a fantastic addition to your side. I am sure Allardyce will control him, if it wasn't for weak leadership at City he wouldn't have attacked Dabo who is by the way one of the biggest cheats in Football (taking his wage for doing absolutey zero on the pitch). I am gutted Joey is going, you have a very good player coming to you, I have seen Scott Parker several times and Barton is better by a country mile.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 04. Juni 2007, 22:47 »
City fan om Barton:

What you are getting with Joey Barton is a very commited, passionate player who can score goals and gives 100% every week. His weakness is sometimes giving the ball away and his set pieces arn't great. However, he will be a fantastic addition to your side. I am sure Allardyce will control him, if it wasn't for weak leadership at City he wouldn't have attacked Dabo who is by the way one of the biggest cheats in Football (taking his wage for doing absolutey zero on the pitch). I am gutted Joey is going, you have a very good player coming to you, I have seen Scott Parker several times and Barton is better by a country mile.

Ja, dette høres meget bra ut!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #43 på: 04. Juni 2007, 23:14 »
Hvorfor siterer folket siste innlegg hele tiden? Skulle være unødvendig når du har en kommentar til siste innlegg i tråden..

Jeg vil gjerne se hva Barton har å by på, så håper virkelig denne overgangen går i orden snarest!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 04. Juni 2007, 23:17 »
For at det skal bli tydeligere med tanke på hva man faktisk svarer på. Men det er sant som du sier, at man trenger egentlig ikke gjøre dette når man svarer på det forrige innlegget, men noe stort problem er det vel heller ikke? Men slike "Scandinavian magpier" skulle vel helst hatt hele forumet under en tråd, er det ikke sånn? Virker som det er planen på NUSSC sine sider ihvertfall - noe som er særs rotete, spør du meg.