20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Eidur linkes nok en gang  (Lest 18090 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Eidur linkes nok en gang
« Svar #30 på: 26. Mai 2007, 15:59 »
ER snakk om at Barca krever 8mill pund for han, og det er jo ikkje så jækla mye.

Når blei 28 ein alder som gjer ein person til ein eldrende spiss abbis?

Newcastlesupporter siden 1992

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 26. Mai 2007, 16:24 »
Han er 29 når sesongen begynner, men allikevel. Han er verdt det. Har et par år igjen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 26. Mai 2007, 16:27 »
hvis du med abbis mener meg så greit.. jeg må ærlig si at jeg trodde han hadde passert 30 for en stund siden, men det er tydeligvis feil. men £8mill for eidur er ALT for mye. da skulle vi heller kjøpt bale, men nå er jo det for sent

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 26. Mai 2007, 17:15 »
£8 mill for Eidur er for mye. Får vi ham for halvparten sier jeg derimot ikke ney takk. Selv om han ikke scorer så mange mål, er han veldig flink til å lese spillet og slår en del magiske gjennombruddpasninger. Er bare så utrolig synd at den mannen ikke har lagt mere sjel i å bli bedre. Talentet har ført ham så langt at han ikke har lagt ned det lille ekstra som ville medført at han ville ha tatt steget opp i verdenstoppen. Men vi vet jo aldri hva som kan skje hvis han settes på et helseprogram ala Big Sam spesial

BallaJazz

• Gjest
« Svar #34 på: 27. Mai 2007, 12:35 »
8 er altfor mye for Eidur ja.Men halvparten er jeg enig i er akseptabelt!.Kunne gjerne tenkt meg han for den summen i Newcastle.Ingen tvil om at han er en god spiller.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 27. Mai 2007, 15:14 »
Eidur blir?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=468802&CPID=23&clid=4&lid=&title=Gudjohnsen+to+stay+put
Tja, er han nå fornøyd med å være tredjevalg på spissplassen så er det nå greitt nok.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 30. Mai 2007, 15:53 »
Skal vi tro SkySports har Barcelona kommet til enighet med Boca om en overgang for Palacio, og skal vi tro elbarca.dk så blir Bojan inskrevet i a-lagstroppen fra og med neste sessong. Begynner det å bli litt trangt om spissplassene hos blaugrana nå Eidur Gudjohnsen? Hint hint...

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #38 på: 02. Juni 2007, 16:17 »
                             Given
          Ben haim - Taylor - Campbell - Bridge
               Solano - Emre - Milner\Duff               
                   Martins - Eidur - Owen

Ser man på angrepet, så er det et angrep som svært få europeiske lag kan matche.. Midtbanen holder god PL klasse, mens forsvaret blir vårt svakeste ledd..;) Forsvaret som jeg satte opp er rein spekulasjon. Siden ingen av dem er klare for klubben, men blir det sånn som det der, så ville det vært en klar forbedring fra fjorårsforsvaret.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 02. Juni 2007, 16:52 »
                             Given
                   Martins - Eidur - Owen

Ser man på angrepet, så er det et angrep som svært få europeiske lag kan matche.. Midtbanen holder god PL klasse, mens forsvaret blir vårt svakeste ledd..;) Forsvaret som jeg satte opp er rein spekulasjon. Siden ingen av dem er klare for klubben, men blir det sånn som det der, så ville det vært en klar forbedring fra fjorårsforsvaret.

Er du svimmel? Skal man spille med 3 på midten kan man ikke spille med to vinger + en offensiv midtbanespiller. 3 dverger som alle er best offensivt? Skal man spille med 3 på midten må man jo ha minst en spiller som er dyktig defensivt. Mister vi Parker blir garantert Butt å finne i startoppspillingen, Solano har ikke løpskapasitet til å spille ving i 442 engang. Det laget du har satt opp er ALT for svakt defensivt.
an sparker ikke Bobby Robson??

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Juni 2007, 17:08 »
                             Given
                   Martins - Eidur - Owen

Er du svimmel? Skal man spille med 3 på midten kan man ikke spille med to vinger + en offensiv midtbanespiller. 3 dverger som alle er best offensivt? Skal man spille med 3 på midten må man jo ha minst en spiller som er dyktig defensivt. Mister vi Parker blir garantert Butt å finne i startoppspillingen, Solano har ikke løpskapasitet til å spille ving i 442 engang. Det laget du har satt opp er ALT for svakt defensivt.

Hvis dere ikke sikter høyere enn Butt så er jo det skremmende. Butt er vrakgods, uansett om han hadde en bedre sesong nå sist. Herre kristus!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #41 på: 02. Juni 2007, 17:28 »
Forsåvidt sant nok, men pr dags dato så har vi ikke midtbanespillere som kan mestre den sentrale rollen, var derfor jeg satte opp Emre. Tror han er den av de vi har som mestrer det best, ikke det at jeg tror han blir den sentrale.. Regner med det kommer en ny for parker.. Enig, butt holder ikke.. keane vil også kjøpe han, så greit nok.. men duff og milner er gode nok for å spille på hver sin side..  begge har løpskapasitet, og i tillegg tipper jeg at allardyce selv vet at solano ikke har løpskapasiteten, det blir vel det han må trene mest på..

Tror ikke midtbanen blir sånn, men pr dags dato, så er det sånn det ser ut..;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #42 på: 02. Juni 2007, 23:05 »
Gudjohnson? Ja takk!

Får vi Cisse i tillegg får vi et drømmeangrep:

Owen, Martins, Cisse, Gudjohnson og Viduka. Selg Ameobi.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 03. Juni 2007, 12:31 »
Gudjohnson? Ja takk!

Cisse klarer jeg meg meget pent uten.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 03. Juni 2007, 12:44 »
Gudjohnson? Ja takk!

Cisse klarer jeg meg meget pent uten.
Er prisen "fin" og han har lyst på utfordringen det er å spille for NUFC sier ikke jeg nei til Cissè, som jo er en av de beste spissene i Frankrike!
Jeg vil at NUFC skal opp i toppen så fort som F..., da bedømmer jeg spillere ut ifra kvalitetene de har til å spille fotball!

Eidur Gudjohnson er en god spiller, men synes 8 millioner pund som det har vært snakk om er i drøyeste laget, ihvertfall hvis/om Cissè er tilgjengelig for en billigere penge, da jeg synes at sistenevnte er en bedre spiller en Eidur. Min personlige mening ihvertfall!  :)