20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 672829 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3825 på: 10. Sep. 2011, 12:48 »
Vil si vi faktisk har bra dekning på enten Høyre eller venstreback avhengig av hvor Santon i siste instans ender opp. Både Simpson og Shane Ferguson er for meg fullverdige BACKUP-løsninger.

I mine øyne trenger vi enten en Høyre eller venstre som nevnt ovenfor, samt en kvalitets-stopper som dekning for Saylor/Colo. Kun Williamson holder ikke.  Hvis Best eller Ba flopper trenger vi en #9. Sammy er i mine øyne det store talentet du snakker om, hvorfor gå over bekken etter vann :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3826 på: 10. Sep. 2011, 12:54 »
Nettopp lest svarene fra klubben på spørsmålene fra fansen. Akkurat som forventet var det bla bla bla. Ingenting nytt.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3827 på: 10. Sep. 2011, 12:57 »
Nettopp lest svarene fra klubben på spørsmålene fra fansen. Akkurat som forventet var det bla bla bla. Ingenting nytt.

Enig i det. Tror vi bare kjøres på autopilot til vi får nye eiere. Dessverre.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3828 på: 10. Sep. 2011, 13:37 »
Hvor finner man svarene?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3829 på: 10. Sep. 2011, 13:41 »
http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Premier+League/Newcastle+United

Ligger på rekke og rad der.
Enkelte av svarene var forøvrig helt greie, men angående ting som Barton og slikt føler jeg det ble diplomatisk møkkaprat - uten at de våget gå inn på kritikken fra Jose, Joey og Kev angående at de bedre med uærligheter i kontraktsforhandlingene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3830 på: 10. Sep. 2011, 15:36 »
Ja agenter har jo ry på seg for å være skikkelige gentlemen i forhandlinger.Jeg tror nok svaret ligger et sted midt i mellom.. NUFC behandling kunne sikkert vært bedre, men at Nolan, Barton og Enrique har vært uskylden selv tror jeg ogs er tvilsomt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3831 på: 10. Sep. 2011, 19:32 »
Helt klart at ingen av disse er fullstendig uskyldige - men de har fortsatt ikke maktet motbevise påstandene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3832 på: 10. Sep. 2011, 20:58 »
Helt klart at ingen av disse er fullstendig uskyldige - men de har fortsatt ikke maktet motbevise påstandene.

Problemet er selvsagt at det er kun agentene og spillerene som går ut i media. Disse uttalelsene vil som oftest være rettet mot klubben Newcastle United, og ikke enkeltpersoner i den. Alle vet at de indirekte snakker om Derek og MA spesielt, men dette kommer ikke altså direkte frem. Om klubben på den annen side begyner å slippe ut pressemeldinger om hendelsene, kan dette lett føre galt av sted, fordi dette vil alltid bety kritikk av ENKELTPERSONER, nærmere bestemt spiller eller/og agent. Disse er selvstendige objekter som ikke har en klubb/organisasjon å gjemme seg bak. Resultatet er at NUFC kan få et injuriesøksmål  mot seg,  for f.eks personangrep. Ergo velger klubben å ikke si noe om saken i det hele tatt. Og siden det er bare en part som uttaler seg, vil naturligvis bildet som fremkommer i media bli skjevt.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3833 på: 10. Sep. 2011, 21:03 »
På samme måte som når klubben uttaler seg om dens spillere mener du? Ganske en-sidet det også, men da støtter du gjerne opp om de offisielle uttalelsene til klubben vedrørende grunnene til at spilleren forlot skipet ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3834 på: 10. Sep. 2011, 21:15 »
På samme måte som når klubben uttaler seg om dens spillere mener du? Ganske en-sidet det også, men da støtter du gjerne opp om de offisielle uttalelsene til klubben vedrørende grunnene til at spilleren forlot skipet ;)

Det er nettopp derfor du aldri ser en klubb uttale seg om spillere..så fremt ikke de har begått lovbrudd el.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3835 på: 10. Sep. 2011, 21:27 »

Det er nettopp derfor du aldri ser en klubb uttale seg om spillere..så fremt ikke de har begått lovbrudd el.

Kremt.. med tanke på de "fantastiske" kontraktene som de har tilbudt osv. Det er en sannhet med modifikasjoner. Newcastle har vel uttalt seg i bøtter og spann mht. Nolan, Enrique og Barton. Og jeg tar ikke det klubben sier som universelle sannheter heller... tvert i mot..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3836 på: 10. Sep. 2011, 21:35 »
Synes faktisk svarene var ganske gode, ble litt beroliget. Jeg sitter ikke og runker til svarene slik Hughie, Christian og InspectorC gjør, men de var faktisk helt decent ;)

Det blir vel noen gjennomdiplomatiske og politiske svar. Med andre ord tviler jeg på vi blir så veldig mye klokere. Men uansett flott at de blir overlevert og får (forhåpentligvis gode) svar!

Reading comprehension 101 -> Failed. Du er konsistent med din dårlig skjulte selvmasturbering og mangel på å lese og forstå mine meninger, det skal du ha! Men det bidrar desverre ikke med noe konstruktivt.

Svarene ble som Daniel sier, 100% som forventet. Lite nytt og jeg sitter igjen med de samme spørsmålene og svarene etter dette "intervjuet" som jeg satt med i forkant av det. Men de skal ha for innsatsen, det er tross alt bedre at de forsøker å gi oss svar enn bare å overse problemene. Så får det heller være at det forståelig nok blir litt for halvhjertet for meg. Likevel er det iallefall ett unntak: svaret på spørsmålet om salget av Barton fremstår rett og slett som feigt pølsevev synes jeg.

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3837 på: 11. Sep. 2011, 01:23 »
Lurer sterkt på hvordan de kan si at lønningsposen har økt med  7prosent etter vi har kvittet oss med enrique,barton,carroll,nolan ,camPbell osv, bullshit fra ende til annen .. Hvis ikke cabaye og obertan har fått ukelønn på 150.000 pund da seff

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3838 på: 11. Sep. 2011, 01:27 »
De kan ha regnet med Ben Arfa og Tiote. Dessuten kan spillere ha årlig lønnsøkning i kontrakten. Men det blir bare gjetning fra min side, og jeg får det heller ikke til å gå opp helt selv...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3839 på: 11. Sep. 2011, 03:35 »
Kanskje de regner med sign-on fees, eller at de regner med at utbetalinger av bonuser blir en del høyere ved å forhåpentligvis få en god sesong?  :-\

Tja, det rimer ikke helt dette iallefall.