20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 683148 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2880 på: 21. Aug. 2009, 12:20 »
Har egentlig vendt meg til tanken på at Ashley blir enda et år.

Jeg tror det samme, men vi må kjøpe spillere.
Historien viser at vi har mye skader, og med troppen vi har nå kan vi ikke ha 2-3 skader før det er katastrofe.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2881 på: 21. Aug. 2009, 12:25 »
Jeg tror salgene er et "krav" fra banken for at Moat skal få innvilget lån. Tipper de krever at det slankes i lønnsutgiftene. Er nesten eneste grunn jeg ser for at vi skal selge absolutt alt og alle som ville vært en styrke og ha i kampen om opprykk.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2882 på: 21. Aug. 2009, 14:10 »
Om ikkje Shearer blir ansatt snart mister vi flere førstelagsspillere
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2883 på: 21. Aug. 2009, 14:51 »
Hvis tidfristen er kl 5 så er det litt over 3 timer til vi får svar på sirkuset.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2884 på: 21. Aug. 2009, 14:57 »
I følge The Independent så vil de ikke offentlige gjøre hvem som er eieren innen Mandag. For meg så ser det ut som om Ashley blir, det meste peker vel mot det nå... :(

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2885 på: 21. Aug. 2009, 15:02 »
Hvorfor skal vi tro på at det er denne tidsfristen som gjelder? Har jo vært cirka 200 tidsfrister den siste måneden, så dette tar jeg med knusende ro.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2886 på: 21. Aug. 2009, 15:23 »
David Craig SSN now

Work is ongoing, no deadline set, currently working with 3 consortiums,

Graham Roberts group has been shunned because of the timescale,

Announcement on Monday to say "Where they stand", could well be Ashley staying,

Steven Taylor missed first bit of training, have received no offers for Taylor and he will not be sold.

EDIT:

Jonny Hall @ N-O (Dette tror han, ikke noe ITK)

- Ashley takes the club off the market and speaks of his intent to return to running the club and getting them back into the Premier League.

- Says that he was concerned that Moat didn't have enough funds and couldn't secure the backing, being the caring man that he is, didn't want to leave the clubs in the hands of a man who might not be able to support it financially.

- He will hire Chris Hughton as manager

- One week of the transfer deadline left, ready to work hard to bring in a number of targets. Working with Hughton and Calderwood to put a list together.

- One s**** player will come in midweek

- Last day of the transfer window, Ashley and Llambias will be in training ground all day. David Craig will be invited in and will stand outside reporting bollocks all day.

- Nobody will sign and Ashley will express his disappointment but how strong he feels the squad already is.

- In the summer, he will put the club back up for sale and again fail to find a buyer that meets his valuation

Spot on.. Dette jeg også tror kommer til og skje.
« Siste redigering: 21. Aug. 2009, 15:36 av MaKo »

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #2887 på: 21. Aug. 2009, 15:31 »
Uff, skjer det siste der, så er League 1 neste steg
Newcastlesupporter siden 1992

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2888 på: 21. Aug. 2009, 16:01 »
Uff, skjer det siste der, så er League 1 neste steg

Tror ikke vi går ned, men vi skal være heldige om vi får playoff plass om det skjer.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2889 på: 21. Aug. 2009, 20:49 »
Begynner å bli drittlei alle ryktene som har versert siden vi rykka ned.. Hele sommeren har vært en eneste opp/nedtur..  :-\  Har mista all tro på at dette kommer til å løse seg med det første, bare å forberede seg på flere sesonger med inkompetent ledelse..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2890 på: 21. Aug. 2009, 21:54 »
I følge The Independent så vil de ikke offentlige gjøre hvem som er eieren innen Mandag. For meg så ser det ut som om Ashley blir, det meste peker vel mot det nå... :(
Hvorfor det? Hvorfor skulle Ashley vente til mandag med å offentliggjøre at han beholder klubben? Jeg tror at en deal med Moat er MEGET nære å bli klar, og at vi ikke hører en dritt på mandag, men at Moat blir offentliggjort som eier ut i neste uke engang.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2891 på: 21. Aug. 2009, 22:03 »
Eg er redd Ashley har funnet ut at han skal beholde klubben, men venter til mandag med å offentligjøre det, slik at kampen mot Palace ikke blir fulstendig ødelagt.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2892 på: 21. Aug. 2009, 22:22 »
Eg er redd Ashley har funnet ut at han skal beholde klubben, men venter til mandag med å offentligjøre det, slik at kampen mot Palace ikke blir fulstendig ødelagt.

Frykter det samme.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2893 på: 21. Aug. 2009, 22:25 »

Frykter det samme.
Kanskje han skal vente til etter sesongen med å si det da, sånn så ingen av kampene blir ødelagt?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2894 på: 21. Aug. 2009, 23:09 »
Barry Moat's Newcastle United takeover hinges on extra cost cutting
? Barclays bank require reduced spending before lending
? Mike Ashley likely to keep club for season if bid collapses

Newcastle United will have to sell three more players before next weekend if Barry Moat's proposed takeover of the Championship club is to stand a chance of success.

LINK:http://www.guardian.co.uk/football/2009/aug/21/newcastle-takeover-mike-ashley-barry-moat
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".