20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 680378 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1185 på: 11. Nov. 2008, 19:40 »
Syntes vi kan la ung guttene få en sjangse, så syntes ikke Harper må på liv og død bli.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Siste redigering: 11. Nov. 2008, 20:55 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 12. Nov. 2008, 15:20 »
shearer og 15 år som newcastle manager... følger han ned en divisjon omså. stabilitet...

Aldri i livet om jeg vil se NUFC rykke ned! Håper det ALDRI skjer, ihvertfall ikke i min levetid. Men jeg kan gå med på noen dårlige sesonger med Shearer som manager, men jeg skal se progresjon, vite at klubben beveger seg i riktig retning. Nedrykk er helt uaktuelt!!

så du gir legger opp som newcastle fan om de rykker ned.

Nei jeg sier som min far sa en gang: du kan bytte kjæreste og venner, men fotballlag bytter man IKKE!!!

Følger Newcastle ned til The Wankership om det måtte skje, noe jeg håper ikke skjer i min levetid i alle fall.

Shearer i femten år må jo bare bli suksess?
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 12. Nov. 2008, 15:34 »
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=131591
Da er iallefall denne Amerikaneren ute av bildet.
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/11/11/us-sporting-boss-denies-nufc-takeover-plans-72703-22226398/
Og nå er også LA Galaxy-bossen ute av bildet.
Listen over potensielle kjøpere minker dramatisk for hver dag som går.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 12. Nov. 2008, 16:40 »
Det blir ikke noe salg, det feite monsteret blir sittende. Kinnear blir sittende, mens vi rykker ned.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1190 på: 12. Nov. 2008, 16:50 »
shearer og 15 år som newcastle manager... følger han ned en divisjon omså. stabilitet...

Aldri i livet om jeg vil se NUFC rykke ned! Håper det ALDRI skjer, ihvertfall ikke i min levetid. Men jeg kan gå med på noen dårlige sesonger med Shearer som manager, men jeg skal se progresjon, vite at klubben beveger seg i riktig retning. Nedrykk er helt uaktuelt!!

så du gir legger opp som newcastle fan om de rykker ned.

Nei jeg sier som min far sa en gang: du kan bytte kjæreste og venner, men fotballlag bytter man IKKE!!!

Følger Newcastle ned til The Wankership om det måtte skje, noe jeg håper ikke skjer i min levetid i alle fall.

Shearer i femten år må jo bare bli suksess?

Hvor har jeg skrevet at jeg legger opp som NUFC fan ved nedrykk? Vis meg det!

Greit at dere synes det er OK å rykke ned, men jeg tror at det er MANGE flere enn meg som IKKE vil se NUFC rykke ned, det føler jeg meg ganske så sikker på.
Uansett hvem det er som er manager, om det er Shearer, Keegan, Lippi, Capello eller noen andre. Fører de klubben ned en divisjon skal de få mer enn bare sparken, mener nå ihvertfall jeg!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 12. Nov. 2008, 16:56 »
Det blir ikke noe salg, det feite monsteret blir sittende. Kinnear blir sittende, mens vi rykker ned.

Ser slik ut
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 12. Nov. 2008, 17:04 »
Si meg Frode, vi var jo på god vei mot avgrunnen under Souness' ledelse høsten og vinteren 2005/06. Glenn Roeder kom inn. Hvis vi hadde rykket ned, ville du da gitt Glenn Roeder all skyld, fordi han ikke greide å redde et synkende skip fra å synke? Det var jo tross alt Souness som hadde ført laget mot avgrunnen.

Da Drillo fikk sparken i Wimbledon, var laget nesten fortapt. Men en my manager kom inn, uten å være i stand til å redde laget. Hvem bør da ha skylda? Drillo, eller mannen som ledet laget i 2 kamper, uten å redde dem?

Greit nok, det er forskjell på to kamper og fire måneder, men likevel. Jeg ville lagt mesteparten av skylda på Souness og ment som så at et managerbytte ikke var nok til å redde laget fra avgrunnen.

Om Shearer skulle overta i mars, og laget rykker ned. Så vil jeg si at Mike Ashley har skylda. Ikke Alan Shearer.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 12. Nov. 2008, 17:08 »
Vitsen med å sitte å diskutere nedrykk, når det egentlig handler om salget av klubben. Selv om styret og ledelsen i klubben er tatt ut av helvettet, så har vi et godt fotballag! Et godt sett med spillere som vil prestere så godt at vi holder oss veldig greit i Premier League.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 12. Nov. 2008, 18:01 »
Da Drillo fikk sparken i Wimbledon, var laget nesten fortapt. Men en my manager kom inn, uten å være i stand til å redde laget. Hvem bør da ha skylda? Drillo, eller mannen som ledet laget i 2 kamper, uten å redde dem?

Wimbledon Link til Wikipedia

Sitat
Joe Kinnear (1992-99) - Formerly assistant manager at Wimbledon, took the club to their highest Premiership finish in 6th place, as well as reaching both the FA Cup and League Cup cup semi-finals in 1997
Egil Olsen (1999-2000) - Managed Wimbledon for most of their final Premiership season, though differences between the management and players lead to the side being relegated in 2000

Joe Kinnear link til Wikipedia

Sitat
Wimbledon
Kinnear briefly took charge of Doncaster after Mackay's departure in 1989 but was replaced by Billy Bremner after a consortium completed their takeover of the club.[3] Kinnear was appointed reserve team manager of Wimbledon later that year before being appointed manager at the club following Peter Withe's dismissal in January 1992. Kinnear led the Dons to a 6th place finish in the Premier League in the 1993-94 season. The next season Kinnear continued to defy the odds and Wimbledon finished 9th in the league. The achievements are made even more respectable considering the Dons had no home of their own and had a small transfer budget.

It was reported that Kinnear turned down the chance to replace Jack Charlton as manager of the Republic of Ireland national team in 1996. Kinnear, then guided Wimbledon to semi-finals in both of the major domestic cup competitions in 1997 as well as finishing 8th in the Premier League. Kinnear continued in his role as Wimbledon until he suffered a heart attack before a league game against Sheffield Wednesday in March 1999. He stood down in June of that year and as was replaced at Wimbledon by Egil Olsen.[3][6] Wimbledon were relegated from the Premier League in the following season.
Dett  her er det jeg kunne finne med noen kjappe søk på Wikipedia. for alt vi vet har mannen skrevet dette selv, men jeg har ikke helt intrykk av at han har gjort det så utrolig dårlig som folk skal ha det til.

« Siste redigering: 12. Nov. 2008, 18:03 av Erlend Simonsen »
Han kom, ble mett og dett var dett....

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1195 på: 12. Nov. 2008, 19:34 »
Vitsen med å sitte å diskutere nedrykk, når det egentlig handler om salget av klubben. Selv om styret og ledelsen i klubben er tatt ut av helvettet, så har vi et godt fotballag! Et godt sett med spillere som vil prestere så godt at vi holder oss veldig greit i Premier League.

Men det er de samme spillerene som har spilt til nå. Og vil ligger der vi ligger fordi de ikke presterer, noe jeg ikke tror de gjør før noe drastisk skjer. Det preger dem nok en hel del all denne uvitenheten rundt klubben. Mister vi Owen og et par stjerner til i Januar er det nesten så jeg forbereder meg på ny tilværelse i Wankership.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 12. Nov. 2008, 21:35 »
Si meg Frode, vi var jo på god vei mot avgrunnen under Souness' ledelse høsten og vinteren 2005/06. Glenn Roeder kom inn. Hvis vi hadde rykket ned, ville du da gitt Glenn Roeder all skyld, fordi han ikke greide å redde et synkende skip fra å synke? Det var jo tross alt Souness som hadde ført laget mot avgrunnen.

Greit nok, det er forskjell på to kamper og fire måneder, men likevel. Jeg ville lagt mesteparten av skylda på Souness og ment som så at et managerbytte ikke var nok til å redde laget fra avgrunnen.

Om Shearer skulle overta i mars, og laget rykker ned. Så vil jeg si at Mike Ashley har skylda. Ikke Alan Shearer.

Dette er vås fra ende til annen!

For det første! Vi var ikke fortapt under Souness! Ja vi gjorde det dårlig, men lå ikke på nedrykk, så den saken er grei. Hadde Roeder da kommet inn å gjort det enda dårligere enn Souness og rykket ned med klubben hadde jeg gitt han like mye skyld som Souness.

Det samme sier du om Wimbledon og Drillo. Wimbledon var heller ike fortapt da Drillo fikk fyken. Så vidt jeg husker lå ikke laget på nedrykk heller (her kan jeg ta feil), men veldig nærme. Så den nye manageren er jo da ikke helt uskyldig når han gjør en dårligere jobb enn sin forgjenger, spesielt når det er hans tidligere assistent.......

Det siste er så dumt og blir bare om hvis hva hadde hendt osv at jeg ikke gidder å bruke tid på å svare.

Men hvorfor får jeg disse spørsmålene? Er det fordi jeg IKKE under noen omstendigheter vil se NUFC èn divisjon lenger ned? Eller er det fordi jeg gir managerne skylda om så hender?
« Siste redigering: 12. Nov. 2008, 22:05 av Frode »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1197 på: 12. Nov. 2008, 22:19 »

Wimbledon Link til Wikipedia

Sitat
Joe Kinnear (1992-99) - Formerly assistant manager at Wimbledon, took the club to their highest Premiership finish in 6th place, as well as reaching both the FA Cup and League Cup cup semi-finals in 1997
Egil Olsen (1999-2000) - Managed Wimbledon for most of their final Premiership season, though differences between the management and players lead to the side being relegated in 2000

Joe Kinnear link til Wikipedia

Sitat
Wimbledon
Kinnear briefly took charge of Doncaster after Mackay's departure in 1989 but was replaced by Billy Bremner after a consortium completed their takeover of the club.[3] Kinnear was appointed reserve team manager of Wimbledon later that year before being appointed manager at the club following Peter Withe's dismissal in January 1992. Kinnear led the Dons to a 6th place finish in the Premier League in the 1993-94 season. The next season Kinnear continued to defy the odds and Wimbledon finished 9th in the league. The achievements are made even more respectable considering the Dons had no home of their own and had a small transfer budget.

It was reported that Kinnear turned down the chance to replace Jack Charlton as manager of the Republic of Ireland national team in 1996. Kinnear, then guided Wimbledon to semi-finals in both of the major domestic cup competitions in 1997 as well as finishing 8th in the Premier League. Kinnear continued in his role as Wimbledon until he suffered a heart attack before a league game against Sheffield Wednesday in March 1999. He stood down in June of that year and as was replaced at Wimbledon by Egil Olsen.[3][6] Wimbledon were relegated from the Premier League in the following season.
Dett  her er det jeg kunne finne med noen kjappe søk på Wikipedia. for alt vi vet har mannen skrevet dette selv, men jeg har ikke helt intrykk av at han har gjort det så utrolig dårlig som folk skal ha det til.

Mange år siden. Se på hva Kinnear har gjort i ettertid. Souness oppnådde ihvertfall ting med Blackburn på et senere tidspunkt. Jeg anser Kinnear for å være mye av det samme som Souness. Nå har han atpåtil klart æresskjelle ut en dommer og hengt "dårlig sesong"-kortet på skadeknaggen. Misforstå meg rett. Jeg syns Souness var en artig kar, en ærlig type og en kul type. Men en elendig manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 12. Nov. 2008, 23:21 »
Det var vell mer for å hente fram noen fakta på bordet. Når det kommer et utsagn som indirekte sier at Kinnear kjørte Wimbledon på ræv, også tok Drillo over, så må det motbevises. Det er lenge siden Keegan også tok over for Newcastle for første gang og gjorde det godt. så at det er lenge siden er ikke noe til argument. Vi støttet jo Keegan.

Souness blir helt feil å sammenligne med. Souness er verken taktikker eller motivator. Det er vell få som har kommen så på kant med spillerne som Souness klarte, og han gjorde ingenting positivt med spillet vårt heller. Souness har også vært en Luksus manager. Han er en mann som har brukt mye penger og hatt lite utbytte av det. Se hva mannen gjorde i Newcastle! har vi fortsatt noen av hans kjøp i stallen??

Skjønner frustrasjon til Frode her:) stakkar mann, han blir grillet:) Drillos lå på nedrykksplass med 2 kamper igjenn, og isteden for å gi han sjangsen til å fikse på det fikk han fyken og de rykket ned.

Jeg skjønner bare ikke den negativiteten som herjer her inne imot Kinnear, han har jo ennå tilgode å gjøre noe direkte dårlig. Synes han har levert ut ifra forutsetningene... Og jeg kommer nok til å kjempe imot Joakim her til jeg sprekker:) jeg skal innrømme at jeg tar feil når jeg faktisk gjør det, men akkurat nå så taler statistikken til min fordel.. Og Joakim taler etter noe han har lest i en bok for noen år siden :) så inntill videre gir jeg meg ikke ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 12. Nov. 2008, 23:35 »
Jeg skjønner bare ikke den negativiteten som herjer her inne imot Kinnear, han har jo ennå tilgode å gjøre noe direkte dårlig. Synes han har levert ut ifra forutsetningene... Og jeg kommer nok til å kjempe imot Joakim her til jeg sprekker:) jeg skal innrømme at jeg tar feil når jeg faktisk gjør det, men akkurat nå så taler statistikken til min fordel.. Og Joakim taler etter noe han har lest i en bok for noen år siden :) så inntill videre gir jeg meg ikke ;D

Enig med deg. Kinnear har levert veldig godkjent!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM