20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679945 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1110 på: 04. Nov. 2008, 12:42 »
Fra N-O:

Just reported on Setanta Sports news that this Harris bloke overlooking the sale, said of the groups who expressed an interest, two have made firm bids, and the club is likely to be sold early in the New Year.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1111 på: 04. Nov. 2008, 13:00 »
Nyåret kan fort være en fin tid å få inn nye eiere, ihvertfall såfremt vi fortsetter trenden vi er inne i nu og holder oss langt vekk fra nedrykkstreken.

Kommer det først nye eiere på nyåret, så slipper vi kanskje dårlige haste kjøp/salg i januar.   Og de nye eierene kan være i klubben noen mnd, for så sette igang sitt verk med spillerkjøp og ny manager på sommeren.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1112 på: 04. Nov. 2008, 14:41 »
Håper Kinnear får lov til å være caretaker fram til sommer vinduet i samme slengen, ser ikke for meg at vi ikke skal forsterke i januar og ansette en ny manager. Blir 2 veldig motstridende ting. Vi kan godt hente inn ny manager og stall i sommer, men i januar er det meningsløst.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1113 på: 04. Nov. 2008, 15:22 »
Håper Kinnear får lov til å være caretaker fram til sommer vinduet i samme slengen, ser ikke for meg at vi ikke skal forsterke i januar og ansette en ny manager. Blir 2 veldig motstridende ting. Vi kan godt hente inn ny manager og stall i sommer, men i januar er det meningsløst.

Ja, så lenge ikke Keegan blir ansatt så...  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1114 på: 04. Nov. 2008, 16:33 »
Jeg ser ikke hva som er så meningsløst med å ansette en manager i januar. Selv om man ikke bør felle dom over vedkommende før vi skriver mai 2010, så ser jeg ikke problemet med å ansette en manager i januar.
Men skal vi handle spillere i januar, så bør vi ha ansatt en manager FØR den tid.
Jeg er redd for at jo lenger Kinnear sitter, jo mindre vil effekten bli. Jeg er glad for den jobben han har gjort nå, men sitter han til sommeren, tror jeg ikke at vi blir surfende på en Kinnear-bølge helt frem til sommeren. Faktisk tror jeg det kan være farlig for våre sjanser til å overleve, å bli sittende med Kinnear frem til sommeren.

Jeg tror faktisk det kan ha sine positive sider å ansette en manager før sommeren. Det gir han mer tid til å vurdere stallen, bli kjent med spillerne og finne ut hvor vi må forsterke og med hvem.

Det er begrenset hvor lenge du klarer deg som taktisk inkompetent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1115 på: 04. Nov. 2008, 16:38 »
Jeg tror faktisk det kan ha sine positive sider å ansette en manager før sommeren. Det gir han mer tid til å vurdere stallen, bli kjent med spillerne og finne ut hvor vi må forsterke og med hvem.

Det er helt klart posetive sider med å ansette en manager før sommeren også. Wenger tok jo f.eks. over arsenal i sesongen og i hans første hele sesong vant de PL og FA cupen. Hvis man vet hvem man vil ha ser jeg ikke poenget med å vente med å ansette han.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1116 på: 04. Nov. 2008, 18:59 »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1117 på: 04. Nov. 2008, 19:03 »

Det er helt klart posetive sider med å ansette en manager før sommeren også. Wenger tok jo f.eks. over arsenal i sesongen og i hans første hele sesong vant de PL og FA cupen. Hvis man vet hvem man vil ha ser jeg ikke poenget med å vente med å ansette han.

du har helt rett i at det har sine positive sider med å bytte trener midt i sesongen, du trenger ikke å se til Wenger for å få det til.. Bare å se på Roeder og Keegan. De fleste som kommer inn midt i sesongen har en positiv gnist med seg. Jeg tror ikke det hjelper å ansette en ny manager i Newcastle ennå, de nye eierne som kommer inn vil helt sikkert bruke litt tid på å føle sin plass i systemet, det er neppe fotball folk som kommer inn, og vi så jo hvor lang tid det tok for Ashley å begynne å ta tak i klubben. Jeg synes vi skal la a-laget vårt fortsette i den steamen som de er i nå, jobbe hardt for hverandre, også når sesongen er ferdig så ser vi framover... langt langt framover.... Så kan vi finne den rette til å ta over, og bygge opp laget over tid.

hvis vi bytter i Januar, og ikke fortsetter på det Kinnear har bygget opp så vil vi få en ny manager effekt, og jeg tror ikke den kommer til å være like positiv som den nye manager effekten som vi er vant med. Alle spillerne roper jo etter kontenuitet, da synes jeg at det er det vi skal gi dem. Fansen roper hele tiden etter ny manager... så jeg synes nesten vi kan ta oss en bolle og holde kjeft.

Kinnear har vist seg mer en god nok for denne jobben i mine øyne, han tok i mine øyne og snudde et Newcastle lag som var lengre nede en da Keegan tok over, og han brukte 3 kamper på det imotsetning til 8 som Keegan brukte.

Jeg synes han burde få sesongen ut, og jeg synes han burde få en rolle en eller annen plass i klubben.

bare for å  sitere min egen msn:D "Keegan who? King Kinnear!" 8)

vi er en klubb i stor omstilling akkurat nå, derfor mener jeg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1118 på: 04. Nov. 2008, 21:01 »
Det jeg først og fremst ser på som posetivt med å få inn en permanent manager nå istedenfor til sommeren er at han da kjenner klubben og ikke trenger å bruke tid på dette i pre season. At spillerne også ofte får en boost er posetivt det, men det er ikke derfor jeg ville ha ansatt en permanent manager.

Vi skal for all del ikke ta noen hasteavgjørelse ved manager spørsmålet, og de nye eierene skal få lov til å finne seg til rette. Kinnear har gjort en bra jobb og kan få fortsette hvis de nye eierne ikke vet hvem de vil ansette. Da er det mye bedre å fortsette med Kinnear enn å velge en nødløsning. Men hvis de vet hvem de vil ha inn og denne personen vil til oss syntes jeg han kan komme med en gang slik at han kan bli kjent med klubben og ikke vente til sommeren.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1119 på: 05. Nov. 2008, 01:56 »
Er jo å banne i kirka med den greia på msn, Erlend!
Jeg er enig med Jokke, jeg. Så fremst de nye eierne har en manager på blokka som de vil satse på, ser jeg helst han kommer kjappest mulig inn. Da kan denne manageren få se hva spillerne er gode for, og får lengst mulig tid på seg til å vurdere stallen frem til sommeren.
Folk tar jo jævla av med Kinnear her. Husk nå hvor fantastisk Souness og Roeder starta sine karrierer i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1120 på: 05. Nov. 2008, 12:54 »
Det siste Newcastle må finne på er å ansette Kinnear på fulltid.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1121 på: 05. Nov. 2008, 13:02 »
Det er det liten tvil om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1122 på: 05. Nov. 2008, 13:43 »
Er jo å banne i kirka med den greia på msn, Erlend!

haha 8)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1123 på: 05. Nov. 2008, 14:32 »
En viss Kinnear vinner 3/4 deler av kampene til jul, så får vi nye eiere,  som annsetter en ny manager. Vi ligger på en fin 7-10 plass, og spillerne er meget fornøyd med Kinnear.
« Siste redigering: 05. Nov. 2008, 14:35 av Eirik515 »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1124 på: 05. Nov. 2008, 14:39 »
En viss Kinnear vinner 3/4 deler av kampene til jul, så får vi nye eiere,  som annsetter en ny manager. Vi ligger på en fin 7-10 plass, og spillerne er meget fornøyd med Kinnear.

og hva mener du vil skje videre?:) at det går til faens, eller at vi fortsetter den fine trenden?