20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679095 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2490 på: 21. Juli 2009, 22:41 »
det ble sagt at alle som skulle gjennom Due Dilligance måtte skrive under en taushetsavtale. Om det stemmer, vites jo ikke.
Det har vel strengt tatt aldri vært snakk om noen taushetsavtale. Det denne avtalen går ut på er jo at det ikke skal komme ut info om finanser osv. Det er ingen som kan nekte interesserte parter og fortelle media at de er interessert.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2491 på: 22. Juli 2009, 07:25 »
Kjenner jeg blir mer og mer forbanna for hver dag som går. Det ser ikke ut til at det skjer en dritt med klubben, og MA har ødelagt alt!
Den feite kødden burde solgt for lenge siden, men sitter med begge hendene plantet i ræva!

Nå ser det ut til at det er Hughton som sitter med ansvaret når datoen viser 8. august!

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/sundaysun//tm_headline=players-expect-hughton-to-start-season-in-charge%26method=full%26objectid=24203665%26siteid=72703-name_page.html

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #2492 på: 22. Juli 2009, 09:05 »
At MA ikkje har solgt enda kan være at det kunn er PG som har vist interesse. Viss vi kunn går etter det som PG sjølve her gått ut i media med, har dei gitt inn to bud. Første fekk dei beskjed om å forbedre, som i følge dei sjøl har gjort. At der er fleire inne å byr på klubben har eg etterkvart vanskligheter for å sjå sidan PG no går hardt ut og seier at dei ønsker ei avklaring iløpet av veka. Håper det er i den størrelsen at det bare er litt små justeringer som må til for at begge parter er litt misfornøyd, men likevel godtar å inngå ei avtale. Frå MA si side kan eg sjønne han og viss første budet var lavt. Eg hadde iallefall ikkje seldt bilen min for halvparten av det eg meiner den er verdt, for å sette det litt i samanheng.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2493 på: 22. Juli 2009, 09:31 »
Tja, hvis jeg hadde visst at bilen ville gått i oppløsning pga av jeg har vanskjøtet den helt ned til bristepunktet, så ville jeg vurdert å selge den til en lavere pris
sunt pueri pueri puerilia tractant

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2494 på: 22. Juli 2009, 11:38 »
grunnen til at salget trekker ut er fordi de nye investorene ikke vil miste newcastle spillere før transfervinduet går ut. de skjønner at pengene er å hente i premier league og mener de såkalte stjernene vi har idag er mer enn gode nok til å skyte oss opp igjen.

Det kan nettopp være denne årsaken som gjør at ingen vil ta over klubben. Nesten alle spillerene tjener over £50 000 i uka og evnt eiere vet at det kommer til å bli et økonomisk mareritt å ta over en klubb som har rykka ned til wankership men som likevel har et høyere lønnsbudsjett enn alle PL-klubbene bortsett fra de 3 øverste. Utgiftene er mao like høye, mens inntektene er dramatisk redusert.

Er synd å si det,, men flesteparten av spillerene som er i castle nå vil bli fordi de tjener alt for godt. I andre klubber må de gå ned i lønn, en lønn som forøvrig da vil gjenspeile de sportslige prestasjonene. Let's face it Castle hiver gull etter gråstein.  Det er et mindretall som virkelig har en lagfølelse, og hvis castle taper åpninskampene er det ikke sikkert det er  lagmoral eller vilje til stede, som kan snu en evnt negativ trend.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2495 på: 22. Juli 2009, 14:13 »
Som en gammel legende sa det; Vi plasserte et menneske på månen for 40 år siden, hvor vanskelig kan det være å ansette en manager i Newcastle...

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #2496 på: 22. Juli 2009, 15:30 »
Prisen synker jo for hver dag som går. Å ønske høyest mulig salgsum, men ikke gjøre seg ferdig og bare selge, er en eneste stor selvmotsigelse.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2497 på: 22. Juli 2009, 17:11 »
Det er jo ikke det at kjøpere ikke VIL ta over oss. Det er vel i større grad det at Fat Mike vil ha mest mulig penger ut av salget. Han driter som kjent en lang vei i hvordan det måtte gå med klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2498 på: 22. Juli 2009, 19:23 »
Det er 100% sikkert flere kjøpere som er interessert i klubben, men ikke for enhver pris heller. At Ashley kun tror NUFC har sunket noen få millioner etter nedrykket er det nok ikke mange som er enig i.

Jeg tipper både Shepherd m/fam og PG har budt på klubben, det overrasker heller ikke om flere er med i den kampen. Men at det har kommet flere bud som matcher Ashley sitt ønske på 100 millioner pund, som Llambias meldte, kan vi nok nå slå fast at bare var tull og reinspikka løgn fra kødden selv.

Det som gjør saken enda verre er alle disse løgnene og den falskheten som det nåværende styret kommmer med.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2499 på: 23. Juli 2009, 03:17 »
Godeste Lee Ryder har noen gode poeng:
http://www.blogonthetyne.co.uk/2009/07/the-other-black-and-white-take.html

Og Ed Harrison sier at det er rykter om at Seymour Price kommer til å trekke seg fra posisjonen de har i salgsprossesen.
http://www.nufcblog.com/2009/07/23/mike-ashley-having-great-trouble-selling-newcastle/
« Siste redigering: 23. Juli 2009, 16:43 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2500 på: 23. Juli 2009, 23:54 »
Mykje vitigt som sto skrevet der. Fortset jo berre å gå nedover dette, ingenting som skjer og kun 2 veke til seriestart. Skandale.
« Siste redigering: 23. Juli 2009, 23:58 av lgrinde »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2501 på: 28. Juli 2009, 08:17 »
SSN: Profitable Group er ikke lenger interesser i å kjøpe Newcastle...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2502 på: 28. Juli 2009, 08:45 »
Får håpe det er noen andre som leder an da. Begynner å lure på om Ashley gambler såpass mye nå at han ikke klarer å få solgt klubben.....  ???

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #2503 på: 28. Juli 2009, 09:41 »
Han får starte med å legge klubben inn på børsen igjen. Det første han gjorde etter han hadde kontrollen på klubben var no å ta den av børsen. Trur ikkje vi får kjøpere som er interisert i å kjøpe heile klubben, iallefall ikkje til den pris som er estimert. Trur kommande sesong blir en vel så frustrerande sesong for oss som den forrige var. Ikkje skyt meg om eg tek feil. Vil ikkje påstå at vi er medgangssupportere iallefall ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2504 på: 28. Juli 2009, 10:29 »
Rettelse på mitt forrige innlegg: I følge SkySports klarer ikke Profitable Groupe å hoste frem penger, derfor er de ute av dansen. Og dette er jo selvfølgelig bare godt så vi ikke får nok en eier med frykt for å bruke kroner! :P