20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2085 på: 07. Juni 2009, 22:45 »
Hva med det møte som skulle finne plass i dag a? Noen som har hørt noe ang det eller?

Hva slags møte?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2086 på: 07. Juni 2009, 23:03 »
Hmm. Var vel forhandlinger mellom Ashley eller hans representanter og potensielle kjøpere. Bombesikker på at jeg leste at det skulle være et møte søndag. Husker ikke helt hvor det var..
http://www.nufcblog.com/2009/06/06/mike-ashley-to-meet-with-local-consortium-tomorrow/
« Siste redigering: 07. Juni 2009, 23:06 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2087 på: 07. Juni 2009, 23:18 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article6451545.ece

Freddy Shepherd, Newcastle?s former chairman, is involved in one consortium that plans to meet Ashley?s advisers this week. Shepherd faces competition, however, from a group of Middle East investors, whose lawyers and accountants flew into Newcastle from Dubai on Friday to assess the club?s finances

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2088 på: 07. Juni 2009, 23:42 »
Hiv no dei jævla £100millene på bordet og ansett Shearer. Verre er det ikke! Garantert røverkjøp  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2089 på: 08. Juni 2009, 02:04 »
Mike Ashley har gått fra jævlig til hinsides noe ord jeg kommer på. Jeg kan ikke tro hvor udugelig den fyren er, det er helt sykt. Måten han prøver rævkjøre klubben på er syk. Han gjør ingenting riktig. Da han endelig gjorde det riktige i ansettelsen av Kongen, så klarer han faen meg ødelegge på nytt. Jeg håper faktisk Mike Ashley mister alt av formue iløpet av det neste året. Ærlig og oppriktig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2090 på: 08. Juni 2009, 10:49 »
Nå ligger det ute på nettsiden også. Litt uprofesjonelt vil jeg si, men la gå..... Legger også ut e-mail adressen,så da kommer det nok ein del tullemail.
Synes vi alle skulle satse på å dra toppgevinsten i lotteriene i USA på ett par milliarder, for så å kjøpe opp newcastle :)
Det hadde vært noe det.
Fra spøk til alvor, vi må finne en kjøper snarest, få ansatt en manager, om ikke Shearer så Mancini kansje. Alt må ver klart til 1 Juli, ellers går vi ennå dårligere tider i møte.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2091 på: 08. Juni 2009, 10:58 »
Mancini kan vi nok bare drømme om. Han kommer ikke til oss nå. Men du har rett i at dette bør ordnes så fort som mulig så vi kan begynne å planlegge neste sesong.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2092 på: 08. Juni 2009, 12:40 »
Dette er så amatørmessig at jeg ikke orker mer, når jeg trodde at vi ikke kunne bli mer pissa på. Klarte ikke å dy emg, sendte mail til kkubben nå (den budmailen somer oppgitt). Jævla tapere as!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2093 på: 08. Juni 2009, 14:49 »
Mike Ashley har gått fra jævlig til hinsides noe ord jeg kommer på. Jeg kan ikke tro hvor udugelig den fyren er, det er helt sykt. Måten han prøver rævkjøre klubben på er syk. Han gjør ingenting riktig. Da han endelig gjorde det riktige i ansettelsen av Kongen, så klarer han faen meg ødelegge på nytt. Jeg håper faktisk Mike Ashley mister alt av formue iløpet av det neste året. Ærlig og oppriktig.

Skriver under på den. No trur eg faktisk på at han går bevisst inn for å øydeleggja denne klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2094 på: 08. Juni 2009, 15:03 »
Ja, så kommer altså dette i dag. Herregud så latterlig. Herregud. Jeg kan ikke beskrive hvor forbanna jeg blir bare jeg tenker på Mike Ashley. For en fæl, fæl mann dette er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2095 på: 08. Juni 2009, 16:11 »
Helt vannvittig å legge ut en mail hvor bud mottas på klubbens offisielle hjemmeside. . Det har vært parter inne å bydd på klubben men dette har ikke blitt godtatt, da får vi se hvor lang tid denne ashley såpa tar. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2096 på: 08. Juni 2009, 16:24 »
Legge inn bud på rundt £10 ve? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anthony

• Gjest
« Svar #2097 på: 08. Juni 2009, 16:35 »
Det må være en måte å fulle det feite droget med bly....

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2098 på: 08. Juni 2009, 17:49 »
Helt ærlig. Jeg trodde virkelig at nullpnktet var nådd den dagen vi rykket ned. At nå kunne det ikke bli værre. At Ashley og ledelsen hadde skjønt alvoret. At grep ville bli tatt for å snu den forferdelige trenden. At Shearer ville bli ansatt i løpet av en uke. At utskiftninger i spilersatll ble gjort fort og effektivt. At trening og strategi for neste år kom raskt i gang for å gjøre klubben best mulig rustet til en hard sesong i championship. At Newcastle skulle vise seg som den "Big Club" som den hevder å være. Og som jeg faktisk tror den er (Eller var??)

Alt dette trodde jeg. Nå de dvs Ashley nå gjør som han gjør, klarer jeg nesten ikke bli sint engang. Bare oppgitt, hoderystende vantro. Hvordan i alle dager har en mann som så åpenbart mangler evne til startegisk tekning klart å bli så rik at han kunne kjøpe Newcastle in the first place??? Hvorfor måtte dette hende min klubb??? Hva er det egentlig som foregår? Salg via internett???????????? Kan Ashley latterliggjøre oss mer nå??? Etterhvert er det fint lite som kan overraske meg.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2099 på: 08. Juni 2009, 18:27 »
Og den mannen kaller seg en "fan"? Dette blir som å kalle seg audi-fan, kjøpe seg en helt ny RS4 og dra ned i fjæra å spinne til du har fylt setene med tang, for så å legge den ut i lokalavisa til høystbydende!! JEG BLIR KVALM!!! >:(