20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leighton Baines til Newcastle?  (Lest 24069 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Leighton Baines til Newcastle?
« Svar #90 på: 03. Aug. 2007, 21:47 »
Virker som Dyer-dealen går til helvette. Ihvertfall i følge en del debattanter på newcastle-online.

Vel, hvis den gjør det så må vi jo ha penger allikevel da? Ashley er kanskje ikke så gniten likevel!

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 03. Aug. 2007, 21:49 »
Virker som Dyer-dealen går til helvette. Ihvertfall i følge en del debattanter på newcastle-online.
Hva argumenterer de dette med da?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 04. Aug. 2007, 15:09 »
Anal Oliver skriver i dag at vi har bud inne på han, men at Drago antakeligvis blir kjøpt inn istedet fordi Baines ser ut til å kanskje velge Everton slik at han slipper flytte sålangt på seg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #93 på: 04. Aug. 2007, 19:21 »
Anal Oliver skriver i dag at vi har bud inne på han, men at Drago antakeligvis blir kjøpt inn istedet fordi Baines ser ut til å kanskje velge Everton slik at han slipper flytte sålangt på seg.

hva er det for noe? tøv!
Cacapa flytter jo fra Frankrike til England! det er bare snikk snakk.. Baines må jo velge selv hvilken klubb han vil til, og Newcastle vil jeg si er en mer attraktiv klubb enn Everton foran sesongen!
Du er hjertelig velkomen til Tyne-side Baines!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 04. Aug. 2007, 19:24 »
Baines må jo velge selv hvilken klubb han vil til, og Newcastle vil jeg si er en mer attraktiv klubb enn Everton foran sesongen!
Nettopp... Baines kan velge selv hvilken klubb han skal spille for og vil helst ikke flytte så langt. Derfor [k]an det være[/k] han velger Everton.

Enig med deg i at jeg ville tro Newcastle er mer attraktiv forresten men...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 04. Aug. 2007, 19:31 »
Andre ting som spiller inn også vettu! Baines har en kone og et barn, de venter deres barn nr2 og kona vil helst at barna skal vokse opp i Liverpool området. Er hvertfall det ryktene sier...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 04. Aug. 2007, 19:50 »
OG, Leighton Baines er scouser. Og de mest fornuftige scouserne der ut heier som kjent på Everton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 04. Aug. 2007, 19:51 »
Sier vel det meste om hvor fornuftig en scouser egentlig kan bli hvis han velger Everton foran Newastle.... ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 04. Aug. 2007, 19:54 »
Sier vel det meste om hvor fornuftig en scouser egentlig kan bli hvis han velger Everton foran Newastle.... ;)

Akkurat! :D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 04. Aug. 2007, 20:15 »
Skysports melder at Baines er i samtaler med Everton og Newcastle. Får se hvor han ender opp til slutt. Men er det virkelig slik at vi skal kjøpe BÅDE Baines og Enrique??

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #100 på: 04. Aug. 2007, 20:18 »
greit å ha en brei stall! Og hvis en av de blir skadet så er det like gode erstattere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 04. Aug. 2007, 20:19 »
Dersom Baines noe overraskende skulle velge oss, og vi skulle ende opp med to lovende venstrebacker ville jo det være særdeles utenkelig.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 04. Aug. 2007, 20:58 »
Dersom Baines noe overraskende skulle velge oss, og vi skulle ende opp med to lovende venstrebacker ville jo det være særdeles utenkelig.

Og hva da med Drago som også mest sannsynlig snart er på plass? Er han først og fremst tiltenkt en stopperplass i konkurranse med Taylor, Rozenhal og Cacapa (pluss ungguttene våre)? Eller skal vi ha både Enrique, Baines, og Drago til å konkurrere om venstrebackplassen, i tillegg til at vi faktisk har Babayaro også. Greitt at han er evig skadet, men det betyr også at vi neppe for solgt ham. Syns i såfall det begynner å bli overraskende mange venstrebacker, og særdeles lite høyrebacker, iallfall HVIS Geremi først og fremst er tenkt en midtbanerolle. Med andre ord: jeg finner det smått utrolig om vi nå er seriøst interessert i Baines. Baines var en av de jeg ønsket meg mest tidligere i sommer, men skal ærlig innrømme at det har endret seg (forutsatt at Enrique og Drago så godt som er i boks)....

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #103 på: 04. Aug. 2007, 21:22 »
Må si det nå tar kaka av når det gjelder kjøp av forsvar. Ja, greit vi hadde tynn forsvars stall, men nå synes jeg det blir kanskje litt mange. Refererer etter ditt innlegg, chickenman.

Må si det er gøy at gode forsvarspillere endelig kommer, men vi trenger ikke så himla mange, da har Sam mange å velge mellom og det er positivt med konkurranse.

Hva synes dere om alle disse forsvarskjøpene?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 04. Aug. 2007, 21:38 »
Det er bare greit synes jeg.