20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fem spillere ferdige i Newcastle  (Lest 6363 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fem spillere ferdige i Newcastle
« Svar #15 på: 16. Mai 2007, 15:03 »
Spillerene vi har er ikke så dårlige som mange skal ha det til. De trenger bare litt trygghet, holde seg skadefrie og en manager som har et system over hva de skal gjøre.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 16. Mai 2007, 15:05 »
Sibierski vil jeg tro fort blir en slags mellomfase-spiller. Altså, han blir med neste sesong som back-up, men forsvinner så snart Big Sam mer eller mindre har skapt sitt eget lag.

Det samme gjelder Babayaro.

Tror og håper du har rett. Legger også til Carr på den listen.
Ja, Carr er aktuell i den gruppen.

Ser helst at begge ikke er i klubben neste sesong, men får svelge den eventuelle skuffelsen. Forsvaret i dag trenger forsterkninger, forsterkninger som går rett inn på laget. Både Carr og Baba kan fungere fint som backup i en sesong eller to.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 16. Mai 2007, 15:15 »
Sibierski vil jeg tro fort blir en slags mellomfase-spiller. Altså, han blir med neste sesong som back-up, men forsvinner så snart Big Sam mer eller mindre har skapt sitt eget lag.

Det samme gjelder Babayaro.

Tror og håper du har rett. Legger også til Carr på den listen.
Ja, Carr er aktuell i den gruppen.

Ser helst at begge ikke er i klubben neste sesong, men får svelge den eventuelle skuffelsen. Forsvaret i dag trenger forsterkninger, forsterkninger som går rett inn på laget. Både Carr og Baba kan fungere fint som backup i en sesong eller to.

Om jeg ikke husker feil går både kontraktene til Carr og Baba ut neste sommer. De skal spille jævlig bra denne sesongen for at de blir fornyet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

DanMan

• Gjest
« Svar #19 på: 16. Mai 2007, 15:24 »
Moore er slett ikke verst, men har ytret ønske om å dra, og er således ingen å satse på. Srnicek og Bernard er det vel bare Roeder som så nytten av å ha. Mangler bare å hute ut Carr nå, så er det virkelig lovende!  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 16. Mai 2007, 15:32 »
Hyll hyll!
Big Sam kunne neppe starta stort bedre spør du meg. En lettelse å bli kvitt spesielt Bramble!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #21 på: 16. Mai 2007, 15:52 »
Strålende nyheter!
Spesielt Bramble og Bernard blir godt å bli kvitt. Gooch har ikke vist seg verdig i Newcastle-drakta. Srnicek trenger vi ikke lenger og Moore har sett sine beste dager.

Håper at Sammy gjør noen taktiske og smarte kjøp. Det har jeg trua på!

Sola går opp på ny for Newcastle United FC. ;D
Howay the Lads!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #22 på: 16. Mai 2007, 16:13 »
Oi, denne mannen er jo smart! Spørs om han finner noen gode erstattere, og ikke minst: Klarer han å få god dekning på alle posisjoner?

Og vil hans sportslige filosofi passe inn i Newcastle?

Jeg både tror og håper på at svarene blir ja. Forskjellen mellom Sam og de to andre managerne vi har hatt de siste årene (Roeder og Souey), er at Sam er en god manager.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 16. Mai 2007, 16:51 »
Kunne Big Sam gjort det bedre? 1 dag på jobb og vi er allerede i gang! Imponerende!!! ;D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 17. Mai 2007, 00:52 »
Hehehehehe

Nettavisen skriver: "Den største overraskelsen er utvilsomt at Allardyce ikke vil ha med seg Titus Bramble videre."

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1050973.ece

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 17. Mai 2007, 04:07 »
Den største overraskelsen er utvilsomt at Allardyce ikke vil ha med seg Titus Bramble videre. 25-åringen kom til klubben for fem millioner pund i 2002, og var en stund ansett som et av Storbritannias største midtstoppertalent.

Må vere lenge siden  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #26 på: 17. Mai 2007, 10:16 »
Ikke så lenge siden, egentlig. Vi har hatt mange av de.  ;D

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #27 på: 17. Mai 2007, 10:42 »
Den største overraskelsen er utvilsomt at Allardyce ikke vil ha med seg Titus Bramble videre. 25-åringen kom til klubben for fem millioner pund i 2002, og var en stund ansett som et av Storbritannias største midtstoppertalent.

Må vere lenge siden  :P

Vel han var strengt tatt blant dei største stoppartalenta i Storbritannia. Synd han ikkje blei ein klassestoppar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 18. Mai 2007, 19:46 »
Han var et av de største stoppertalentene på øya da han kom til oss. Og han var det i et par sesonger, men han har aldri greid å ta steget fra talent til klassespiller. Dessverre. For Titus har så utvilsomt forutsetningene til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
« Svar #29 på: 21. Mai 2007, 10:12 »
For Titus har så utvilsomt forutsetningene til det.

Så sant, så sant. Skal ikke se bort i fra at ringreven Redknapp (og Sol Campbell dersom han blir i Pompey) kan få skikk på ham, ettersom det visstnok er der han havner.