20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BIG SAM ny Newcastle manager  (Lest 41434 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: BIG SAM ny Newcastle manager
« Svar #60 på: 09. Mai 2007, 13:27 »
Jeg har lest det der. Det gjør meg likevel ikke overbevist.
Jeg ser fortsatt på en ansettelse av Big Sam som gambling, og jeg er av den grunn noe skeptisk.
Det vil ikke forandre seg, uansett hvor mange artikler som skriver om mannens plussegenskaper.

At han er en ex mackem har null og niks å si for meg. O'Neill er jo også Mackem-supporter, jeg hadde tatt imot ham med åpne armer jeg, om han hadde vært mann nok for oppgaven.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #61 på: 09. Mai 2007, 14:51 »
NÅ er det vell ikke bekrefta at Big Sam blir newcastle manager??? Både Solli å Svennis er linka selvom Big Sam er den heteste kandidaten så er INGENTING sikkert før det er bekrefta. så han er ikke newcastle manager enda ;)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #62 på: 09. Mai 2007, 15:10 »
Nå blir jo Sollied linket til Newcastle ifølge greske aviser
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 09. Mai 2007, 15:33 »
En av tidenes beste Newcastle spillere vil ha Big Sam.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=big-sam%2Ds-right-man-for-united-hero-bob%26method=full%26objectid=19072643%26siteid=50081-name_page.html

Les Ferdinand, Bob Moncur samt en haug andre profiler har tro på han. Ikke uten grunn, tipper jeg.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #65 på: 09. Mai 2007, 15:42 »
NÅ er det vell ikke bekrefta at Big Sam blir newcastle manager??? Både Solli å Svennis er linka selvom Big Sam er den heteste kandidaten så er INGENTING sikkert før det er bekrefta. så han er ikke newcastle manager enda ;)

Sant nok... http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/6638527.stm

Gerard Houllier er også linket..
Howay the Lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 09. Mai 2007, 16:29 »
Eg og Joakim er ganske enig rundt Big Sam.. Me har diskutert dette på eit anna forum. Eg er litt skeptisk til han. Er redd han ikkje er mannen som kan få Newcastle eit steg vidare desverre.

Eg håpar eg tar feil. Men eg er redd at eg har rett!

Det er ikke jeg redd for. Selvsagt tar Big Sam oss minst et steg videre.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 09. Mai 2007, 16:30 »

Det er selvsagt ikke bekreftet, da Newcastle venter med å offentliggjøre dette til serien er over. Fram til det kommer vi til å være linket med halve verden.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #68 på: 09. Mai 2007, 17:41 »
Eg og Joakim er ganske enig rundt Big Sam.. Me har diskutert dette på eit anna forum. Eg er litt skeptisk til han. Er redd han ikkje er mannen som kan få Newcastle eit steg vidare desverre.

Eg håpar eg tar feil. Men eg er redd at eg har rett!

Det er ikke jeg redd for. Selvsagt tar Big Sam oss minst et steg videre.

Der er jeg enig med Asbjørn. Bedre alternativ enn Svennis, selv om jeg ikke ville begynt å gråte om vi fikk svensken som manager.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 09. Mai 2007, 22:21 »
Jeg vil på langt nær være sikker på at allardyce tar oss mange steg videre. Han får oss nok opp til topp 6, men om vi tar steget videre derfra igjen, under Big Sams ledelse, det er jeg svært usikker på.

Dessuten, hva skjer dersom korrupsjonssaken blusser opp igjen, og har Shepherd glemt hvor nådeløs han var mot Roeders første assistentmanager Kevin Bond, som var langt, langt mindre sentral i BBCs dokumentar enn Sam Allardyce?

Sam Allardyce har aldri oppnådd noe spesielt som manager. Ja, han har utviklet Bolton fra å være en klubb som kjempet for å overleve i PL, til å bli en klubb som kjemper om UEFA-cup, og småflørter med topp 6. Og Bolton har nådd en ligacupfinale under hans ledelse. Men det er alt. Sam Allardyce er ingen veldig erfaren manager, han har ingen trofeer å vise til, og han har aldri, aldri hatt et budsjett som vårt å rutte med. Han har aldri hatt muligheten til å kjøpe superstjerner, og han har aldri jobbet med superstjerner. Han har jobbet med avdankede tidligere stjerner ja. Men Youri Djorkaeff er ikke det samme som Michael Owen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 09. Mai 2007, 23:06 »
Men det er alt.

Det er alt? Det er faktisk jævli mye, med et lag som hører hjemme i Championship.

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #71 på: 09. Mai 2007, 23:27 »
Det hadde vært svært interessant å se hva Svennis kunne fått til hvis vi ga han 5 år..
Svennis i samarbeid med en jerndisiplinbasert, dyktig assistent hadde vært krutt!

Etter disse 5 årene tar Shearer over for en aldrende Svennis..

Følg denne planen og jeg spår en langvarig storhetstid...

Merk mine ord!

Når det gjelder denne "Big Sam" må jeg si meg enig med skeptikerne.
Jeg er usikker på hva han kan få til med de økonomiske så vel som sportslige ressurser han vil råde over i Newcastle.

Faktisk tror jeg han kunne vært den ideelle assistent for Sven Gøran Eriksson, men 17. mai og julaften faller vel ikke på samme dag i år heller....   :)

Grundemaister

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 09. Mai 2007, 23:38 »
Jeg vil på langt nær være sikker på at allardyce tar oss mange steg videre. Han får oss nok opp til topp 6, men om vi tar steget videre derfra igjen, under Big Sams ledelse, det er jeg svært usikker på.

Dessuten, hva skjer dersom korrupsjonssaken blusser opp igjen, og har Shepherd glemt hvor nådeløs han var mot Roeders første assistentmanager Kevin Bond, som var langt, langt mindre sentral i BBCs dokumentar enn Sam Allardyce?

Sam Allardyce har aldri oppnådd noe spesielt som manager. Ja, han har utviklet Bolton fra å være en klubb som kjempet for å overleve i PL, til å bli en klubb som kjemper om UEFA-cup, og småflørter med topp 6. Og Bolton har nådd en ligacupfinale under hans ledelse. Men det er alt. Sam Allardyce er ingen veldig erfaren manager, han har ingen trofeer å vise til, og han har aldri, aldri hatt et budsjett som vårt å rutte med. Han har aldri hatt muligheten til å kjøpe superstjerner, og han har aldri jobbet med superstjerner. Han har jobbet med avdankede tidligere stjerner ja. Men Youri Djorkaeff er ikke det samme som Michael Owen.

Du har rett i at det er langt lettere å jobbe med en Michael Owen enn spillere som Djorkaeff, Diouf og Anelka. Det imponerende er at han kjemper om UEFA cup plass hvert jævla år uten å bruke en eneste krone på overgangsmarkedet. Hvem andre managere i Premier League kan vise til det? Ikke en jævel. Vi har angrepsspillere som andre managere får vann i munnen av, men destruktive Bolton har scoret 8 flere mål enn Newcastle på de siste 4 årene. Det sier det meste.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

BallaJazz

• Gjest
« Svar #74 på: 10. Mai 2007, 00:00 »
Detta er meget intresangt!Jeg er utrolig spent på hvem som vill bli Newcastle`s manager.Jeg tror det blir enten Svennis eller Big Sam.