20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle Utd vs Blackburn, St. James Park, 05.05. kl.16.00.  (Lest 23302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Da er det klart for sesongens siste hjemmekamp. Motstanderen er Blackburn som i aller høyeste grad er med å kjemper om muligheten til spill i Intertoto Cup og dermed sjansen for spill i UEFA Cupen neste sesong. NUFC har nå som kjent egentlig ingenting å spille for bortsett fra æren, og Roeder da kansje!?! (Har fremdeles mulighet til å nå Intertoto Cupen, men den er mikroskopisk)

NUFC har vært meget svake hjemme på St. James Park denne sesongen, noe 7-7-4 og 23-18 i målforskjell viser. De har med andre ord skuslet bort 26 poeng på hjemmebane hittil i sesongen! De 4 tapene vi har hjemme er kommet mot meget svak motstand, Sheffield Utd, Fulham, ManCity og Bolton har alle reist fra St. James Park med full pott. Vi ligger for øyblikket på en 12 plass, kan maks ende på en 10. plass, men kan også falle så langt som ned til en 15. plass med tap i de 2 siste kampene.

Blackburn Rovers ligger foreløpig 5 poeng foran oss, på en 10. plass, og spiller sin siste bortekamp for sesongen mot "oss" og har følgende statistikk på fremmed gress, 5-3-9 og 18-28 i målforskjell. Ikke imponerende dette heller, så dette bør kunne bli en jevn og tett kamp!

Akkurat nå så driter jeg i resultatet av denne kampen! Jeg har nå begynt å tenke neste sesong (som vanlig siden Robson dro), og er mer interessert i nyheter som angår mulig manager bytte og dermed grunn til optimisme foran neste sesong!

Det mest spennende angående denne kampen for min del er hvordan spillerne og ikke minst fansen (Toon Army) reagerer på de siste dagers rykter angående bytte på managersiden. Kan vi vente oss å se sesongens første banner med ROEDER OUT på? Vil det bli massive pipekonserter? Vil fansen gjøre sitt for å hinte fram at det er Big Sam Allardyce de nå ønsker seg som manager? Jeg håper det, og jeg håper også at Shepherd vil skjønne dette og gjør noe med det!?!

God kamp folkens!  ;)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Går denne kampen på steam?
Newcastlesupporter siden 1992

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle taper aldri siste hjemmekamp for sesongen. Siste gang var i 1990/91 sesongen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Kampen vises i dag på BOHEMEN

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle taper aldri siste hjemmekamp for sesongen. Siste gang var i 1990/91 sesongen.
Men nå er det Roeder som styrer skuta, og da kan absolutt alt skje! Jeg forventer ikke noe særlig bra spill, og jeg forventer ihvertfall ikke seier!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Er det da dette som skal slippes til start?

Given, Solano - Taylor - Moore - Babayaro/Carr, Milner - Emre - Parker - Nzogbia, Owen - Shearer

Jeg vraker Dyer her.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Given, Solano - Taylor - Moore - Babayaro/Carr, Milner - Emre - Parker - Nzogbia, Owen - Shearer

Jeg vraker Dyer her.

Tviler på at Shearer spiller. Hørt noe rykter om at han har lagt opp eller noe. Men Martins derimot
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil

Jeg vraker Dyer her.

Tviler på at Shearer spiller. Hørt noe rykter om at han har lagt opp eller noe. Men Martins derimot

Jeg tviler også sterkt på om Shearer spiller  :P ;D
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hehe :)
Men en Shearer hadde vært akkurat det vi hadde trengt i dag og de neste årene, enten som spiss eller manager :P
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
Går denne kampen på steam?

På siden www.myp2p.eu står det at N'Castle ikke går skjønner ikke dritten ???

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Det sies The Toon Army kommer til å synge om at de vil ha Big Sam i dag :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Det slår aldri feil. Det blir alltid skadet noen på trening dagen før kamp. Hva faen er det de egentlig holder på med? Denne gang er det Taylor som er ute.

Laget: Harper, Solano, Stuttjukken, Gooch, Carr, Butt, Milner, Parker, Dyer, Martins, Owen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ingen som finner link til streaming?? Faen...må jo finnes et sted:S
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Det sies The Toon Army kommer til å synge om at de vil ha Big Sam i dag :-)
Håper du kan holde meg oppdatert om hva som skjer på tribunen underveis her? Håper at noe skjer!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
er det bare jeg som ikke får til radioen nufc.co.uk?? ikke matchlive console heller  :o