20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle Utd. vs Arsenal, mandag 9. april kl. 16.00. St. James Park  (Lest 22644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
greit solano redda oss fra et mål, men fy f og mange feilpasninger han hadde kan ikke telle de på to hender en gang.

det var en dårlig kamp fra begge lag. diaby så jeg først i andre omgang, mens carr var vel nær ballen 2 ganger
lt;3 Newcastle <3

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Syns ikkje kampen var så værst, spelte ganske bra fram til Dyer vart bytta ut, etter byttet daua kampen helt vekk. I tilegg til å halde nullen slapp ikkje Arsenal til så mange sjansar. Vi kunne fort ha vunne denne kampen, det er det viktigaste for meg, vi har ingenting å spele for uansett.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Syns ikkje kampen var så værst, spelte ganske bra fram til Dyer vart bytta ut, etter byttet daua kampen helt vekk. I tilegg til å halde nullen slapp ikkje Arsenal til så mange sjansar. Vi kunne fort ha vunne denne kampen, det er det viktigaste for meg, vi har ingenting å spele for uansett.
Enig i det meste bortsett fra det du skriver på slutten! Vi har nemlig noe å spille for, vi må ende så høyt som mulig på tabellen slik at vi kan ha mulighet til å kvalifisere oss til UEFA cupen gjennom deltakelse av Intertoto cupen. E-cup bør være et mål også for spillerne!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Enig i det meste bortsett fra det du skriver på slutten! Vi har nemlig noe å spille for, vi må ende så høyt som mulig på tabellen slik at vi kan ha mulighet til å kvalifisere oss til UEFA cupen gjennom deltakelse av Intertoto cupen. E-cup bør være et mål også for spillerne!

Ja det bør være målet for spelarane, men for meg er det usannsynlig.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Ja det bør være målet for spelarane, men for meg er det usannsynlig.
Hvorfor er det usannsynlig? Vi er på 10. plass, 5 poeng bak Portsmouth på 8. plass, som jeg tror nesten helt sikkert vil gi mulighet for Intertoto deltagelse. Kan godt hende 9. plassen også gir dette. Forøvrig skal vi møte Portsmouth i neste ligakamp, og har da muligheten til å krympe inn dette forspranget enda noen gode poeng!

Så med 5 kamper igjen ser jeg ikke det som usannsynlig at vi kan avansere 1 plass eller 2 på tabellen! Men det er selvfølgelig et individuelt syn, og folk må få tro hva de vil...............

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Er ikkje det 7. plass vi må ha då? E litt usikker på reglane...

Martins1337

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Alle lagene i PL kan søke på Intertoto! Til og med Chelsea kan det. Poenget er at det laget som søker som i tillegg har høyest tabellplassering, OG ikke er kvalifisert til Europa gjennom ligaspill eller cuper. Altså kan i teorien alle plasser fra 7.plass og nedover gi intertoto. Kommer helt ann på hvem som søker. Sjansen øker da ihvertfall betraktelig jo høyere opp på tabellen vi kommer
« Siste redigering: 10. April 2007, 12:16 av Martins1337 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Er ikkje det 7. plass vi må ha då? E litt usikker på reglane...
Nei, 7. plass kan gi direkte UEFA cup spill. Det avhenger av at ManU - Chelsea møtes i FA cup finalen!
Vet ikke hvor mange plasser England har fått til Intertoto cupen, men kan tenke meg minimum 2 plasser og maks 3 plasser!? Dvs at det er en mulighet for at 10. plassen også kan gi kvalifisering til E-cup.
Har også hendt at lag på nedre halvdel av tabellen har fått deltatt i Intertoto grunnet at bedre plasserte lag har takket nei til deltakelse da denne turneringen krever forandringer på sesongforberedelsene!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Er vi ikke direktekvalifisert til Intertotocupen? Siden vi vant denne sesongen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Det har jeg faktisk aldri tenkt på... men jeg tror ikke det er slik.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Tror det bare var et lag som fikk Intertoto i fjor?