20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forumet  (Lest 131241 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Forumet
« Svar #540 på: 17. Aug. 2012, 18:26 »
Er bare til å beklage at dette ikke har blitt fikset enda. Har mast på webutvikleren, men selv om han er ganske skilla så er han den seigeste loffen på denne planeten. Håper at det er fikset snart!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 17. Aug. 2012, 19:21 »
Jeg har ikke hatt dette problemet i det hele tatt. HAr testet både på opera(jobb-pc), safari og på ipad, og det ser helt normalt ut alle steder.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #542 på: 18. Aug. 2012, 08:11 »

Ser helt grusomt ut når jeg logger inn, og det er _nesten_ bedre å ikke logge inn og å la være å kommentere enn det er å måtte leve med de fargene.  Det føles dønn umulig å surfe forumet når jeg logger inn.

Det samme skjer både med Opera og Chrome (og IE) både på jobb og private maskiner.  Såvidt jeg har funnet ut er det kun når man logger inn det blir sånn.
Genius by birth. Slacker by choice.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #543 på: 18. Aug. 2012, 10:30 »
Hm. Lurer på hva som ligger til grunn i og med dette berører brukere uavhengig av nettleser.

Har testet chrome og ie fra jobben og hjemme uten problemer (logget ut og inn igjen). Har også testet fra iPod og iPad - også her uten problemer.

Eneste jeg opplever i nærheten av dette er at knappene 'legg til innlegg' og 'forhåndsvisning' er vanskelige å lese; mørk/mørkere. Ellers er alt helt flott.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #544 på: 18. Aug. 2012, 10:50 »
Veldig merkelig ja, har også testet med både Firefox, Opera, IE og Chrome på iPad, hjemmepc, stuehtpc, arbeidslaptop og på jobben uten problemer.

Kan det være en extension eller et 3rd party-program som dere bruker?

AdBlock, antivirus etc.?

Den svarte stripa som du viser til i SS Hakiki er ikke hos meg overhodet...  ??? Pussig det greiene her!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 18. Aug. 2012, 10:58 »
Har folk slettet local cache? Kan være det som gjere det, at det henger igjen noko info frå der.

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #546 på: 18. Aug. 2012, 12:21 »
Også merkelig at selve nettsida ikke er sånn, mens forumet er helt merkelig. Også rart at det plutselig ble sånn uten forvarsel... Jeg har ikke oppdatert pcen eller mobilen, men det er samme på begge. Android forøvrig. Har testet både ie og opera på jobb, men begge ser like ut. Litt frustrerende, for det er nesten umulig å navigere i postene. Går greit å komme inn på en post, men etter det er det så å si no go.
Keep calm and put Shola on.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 18. Aug. 2012, 12:25 »
Det virker litt sommom det går på brukere og ikke nettleser, noe som er veldig rart. En av dere som har problemer kan jo prøve å opprette en ny bruker kun for å teste om det ser likt ut der. Dersom det fungerer har man jo iallefall tt kartlagt hvor problemet ligger.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #548 på: 18. Aug. 2012, 12:26 »
Jeg har nå forsøkt å slette cache, ingen effekt.
Jeg har forsøkt å disable adblock, ingen effekt.
Jeg har forsøkt fra en laptop uten antivirus/firewall/antispyware/antianything på, ingen effekt.

For meg oppstår problemet konsekvent, på tvers av maskiner, oppsett, nettleser, extensions etc.
For andre oppstår IKKE problemet selv med lik konfigurasjon. (?)

Virker rett og slett som om probleme er knyttet til enkelte brukere på et merkverdig vis?
Genius by birth. Slacker by choice.

Hakiki-inn-fra-benken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #549 på: 18. Aug. 2012, 12:30 »
Forsøkte tipset ditt med ny bruker tveit, men ser ikke ut til å hjelpe. (Sånn umiddelbart i hvert fall, gidder ikke teste denne brukeren gjennom hele mirakkelset av maskin/browser/oppsett etc.)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 18. Aug. 2012, 14:03 »
Virker rett og slett som om probleme er knyttet til enkelte brukere på et merkverdig vis?
Det kan nesten virke sånn, ettersom det er noen få som åpenbart har store problemer, mens resten overhodet ikke er i stand til å forstå hva som kan være problemet, ettersom det virker umulig å gjenskape det for de som ikke har det sånn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 18. Aug. 2012, 14:46 »
Noen som tør å låne bort login (som ikke har trøbbel) til en av oss som har trøbbel da? Bare for å sjekke. Utrolig spesielt dette her...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 18. Aug. 2012, 17:57 »
Trekker tilbake det jeg sa om at webutvikleren er treig. Han har fri denne helga på grunn av religiøse årsaker, så han er nok ikke tilgjengelig før på mandag. Han har imidlertid lovet å ta tak i problemet da. Bare til å beklage at denne feilen påvirker såpass mange!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 18. Aug. 2012, 18:17 »
Kan dere som har problemet prøve å endre litt i foruminnstillingene deres for å se om det hjelper?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 18. Aug. 2012, 18:18 »
Prøv å sette settings slik jeg har det. Kanskje et langskudd, men verdt å prøve: