20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Roeder skryter hemningsløst av seg selv  (Lest 3479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Godt å se....
« Svar #15 på: 26. Mars 2007, 14:09 »
Ha ha... Det der var nok som en rød klut for mange her ja.
Et slikt utspill synes jeg var helt på sin plass. Han kunne godt føyd til at i tillegg til skader har NUFC slitt med enkelte spillere som til tider ser ut til å gi fullstendig blaffen. Noe som han ser ut til å ha startet jobben med å renske ut. Og da er det greit å markere seg på et slikt vis han nå gjør.
Det var samme tendens i siste tiden for Sir Bobby Robson. En del av spillerne opptrådte på en måte hvor de demonstrerte at Robson sto ribbet for respekt og autoritet. De falt han i ryggen for å dekke over sin egen manglende innsatsvilje og ferdigheter.
-Det samme kan/kunne skjedd med Roeder. Men med utspill som dette får han markert hvem som er sjefen. Og at de som har interesse av å spille i hvitt/svart neste sesong gjør best i å skjerpe seg umiddelbart.
« Siste redigering: 26. Mars 2007, 16:52 av Brewcastle »
Livet er svart/hvitt!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Roeder skryter hemningsløst av seg selv
« Svar #16 på: 26. Mars 2007, 14:16 »
Jeg syntes ikke Roeder er den rette mannen for klubben, men har hatt en del problemer denne sesongen. Skadene har ødelagt en god del, men aller verst er det at spillerne innimellom ikke gidder å yte maks. Dermed taper vi mot mange av de dårligste lagene i Premier League.

Det er en managers oppgave å få spillerne til å samles og kjempe for det samme målet; nemlig at Newcastle skal bli en best mulig klubb.

Det er snart på tide han viser at han er den rette mannen til å lede Newcastle...Noe jeg tviler på at han er...dessverre...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Roeder skryter hemningsløst av seg selv
« Svar #17 på: 29. Mars 2007, 17:18 »
Jeg synes heller ikke Roeder er riktig mann til å lede Newcastle til nye høyder, men det er i det minste en klar forbedring fra Souness.

Roeder har allerede vist at han neppe har det som skal til for å gjøre oss til et topplag igjen, men jeg tror han har det som skal til for å legge det nødvendige grunnlaget for at en bedre manager skal kunne føre oss til topps. Jeg synes Roeder skal få et år til på å legge grunnsteinene i "nye Newcastle", og deretter overlate roret til en topp kvalifisert manager fra øverste hylle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon