20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Det er viktig at vi får en god begrunnelse. Det er din begrunnelse som angir grunnlaget for hvem folk senere skal stemme på.
DanMan - Gode innlegg som alltid er velbegrunnet og reflekterte. Geordie-Olav - Har blitt en gammel traver. Det hadde jeg ikke trodd for et år siden. Skaper alltid liv i diskusjonene. Bjørn - Gode innlegg som alltid er velbegrunnet og reflekterte. BegBie - Var veldig aktiv tidlig i måneden med friske diskusjoner.Joakim - nomierar eg fordi han rett og slett skriver sakleg og begrunnar sine påstandar Mack - Alltid aktiv i seriøse samtaler og har kvalitet over tekstene sine. Mye fornuft i det han sier.Mushans - Har komt som et friskt pust og skaper mange fine diskusjoner!!Asbjørn - Solid innsats på forumet, den siste tida.Mange nominerte til nå.
Mack og Noreng: Er det ikke meningen at vi bare skal nominere en hver? Tror ikke vi har så mange plasser i avstemningen engang! Går jo helt over styr dette her. :?
Sitat fra: "geordie-olav"Mack og Noreng: Er det ikke meningen at vi bare skal nominere en hver? Tror ikke vi har så mange plasser i avstemningen engang! Går jo helt over styr dette her. :?Hehe. Jo, det ble litt mange. Men det er mange som er dobbeltnominert. Dessuten har du nominert ganske mange selv også. Neste gang skal jeg bare nominere en. Ser at jeg har glemt flere.