20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenhamsupportere  (Lest 15944 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Tottenhamsupportere
« Svar #15 på: 09. Mars 2007, 23:51 »
Ja, da syntes jeg vi i tilfellet også skulle slette "newcastle.no for no dritt"-tråden også.

Alle har sine frustrasjoner, og alle må få den ut på en måte. Noen liker å få ut frustrasjonen sin mot Roeder her, andre mot nussc og andre mot Tottenham.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 10. Mars 2007, 00:24 »
Hehe, Tottenham-supporterene her i Norge sitter sikkert  og ler av sitater fra denne tråden og av de idiotiske Newcastle-supporterene.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 10. Mars 2007, 00:40 »

Alle har sine frustrasjoner, og alle må få den ut på en måte. Noen liker å få ut frustrasjonen sin mot Roeder her, andre mot nussc og andre mot Tottenham.

Ja la oss gi Tottenham skylda for me ikkje kommer til CL i år. Alt er Tottenhams feil det forbannede idiotene
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 10. Mars 2007, 01:05 »
Herregud, når ble det forbudt å ha rivalisering mellom 2 klubber!? Det er jo det fotball handler om, lidenskap for ditt eget lag og "hat" for rivaliserende. Det her kan selvfølgelig ikke sammenlignes med rasisme og andre ufyselige ting. Det her er fotballrivalisering.

Hvis dere tror Tottenham supportere er noe bedre så må dere tro om igjen, tror dere ikke de har et "hat forhold" til Arsenal?? Jeg misliker Tottenham som klubb, og jeg synes de aller aller fleste Tottenham supporterne er kjepphøye og har altfor høye tanker om sin egen klubb, akkurat som oss Newcastle supportere.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 10. Mars 2007, 01:15 »
Tottenham supporterne bør jo elske oss. Vi har jo gitt dem klassespillere alt for mange ganger.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 10. Mars 2007, 02:21 »
Og ka har me fått av dei?
Steven Carr 8)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #21 på: 10. Mars 2007, 08:27 »
Halloen Geordie-Olav.
Nå var ikke mitt svar ment KUN til deg fordi om det stod rett under ditt innlegg, men jeg ser at du forbeholder deg retten til å generalisere så mye du vil, og den gleden skal jeg ikke ta fra deg. Det eneste jeg gjør er å påpeke at du er helt på jordet når du generaliserer så sterkt som du gjør.

Selvfølgelig har vi lov å hate andre lags supportere, men det må jo være fordi de heier på en konkurrent - og ikke pga personlige egenskaper...

Jeg er HEEELT sikker på at NUFC har sine nutcases i egne rekker, og at enkelte kan karrakteriseres som mentalpasienter eller oppblåste drittsekker. Sånn er det overalt - i alle klubber.

Selv om vi er programforpliktet til å hate SMBs og Smoggies, i tillegg til utålelige Scums, betyr ikke det at supporterne er dummere enn våre. Det betyr bare at de ikke har peiling på fotball  ;D

Jeg vet ikke jeg Olav, om maratontabellen viser at Tottenham er et dårligere eller bedre lag enn oss, men jeg er enig i at vi har vært best gjennom de siste 15 åra. Hvis det gir oss rett til å håne Spurs-supportere, så MÅ vi vel gjøre det da? eller...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #22 på: 10. Mars 2007, 09:08 »
Nei, det er jo bare det at hver gang jeg møter Spurs-supportere blir jeg hånet for å holde med Newcastle. De jeg har møtt (nå må jeg passe på å ikke generalisere) har i hvert fall gjort det. Andre fans, bortsett fra Manutd-fans, er ikke i nærheten.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 10. Mars 2007, 11:00 »
La oss lage mange tråder der vi forteller andre at vi kjenner grupperinger av dumme mennesker. Jeg kan for eksempel fortelle en historie om at jeg kjente en ganske dum person på barneskolen. Ihvertfall så syntes jeg han var teit!

Nei seriøst. Det å være fotballfan innebærer først og fremst at man elsker sitt eget lag, samtidig som det er morsomt å se at andre lag "går på trynet". Men å fremstille deler av andre lags supportere som dumme, håpløse osv blir bare dumt. Det finnes sikkert flere Newcastle fans (blant annet undertegnede) som er litt lavere enn gjennomsnittelig oppegående

Det skal nevnes at jeg opprettet tråden for å finne ut hvorfor det er så mange fler Tottenhamfans enn det er Newcastlefans. Dette ser jeg på som rart, da suksessen til de to klubbene har vært ca. like i nyere tid.

Innleggene mine var ikke direkte rettet mot deg Eivind1 og det skal sies at jeg og synes det er rart at det finnes folk som heier på andre lag enn oss.....
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 10. Mars 2007, 11:06 »
Selvfølgelig hater vi Tottenham! Men Eivind1 spør oss hvorfor det er flere Tottenham supportere enn Newcastle supportere han møter ute på gata? Ja ha, men det er ihvertfall ikke fordi det finnes flere dumme mennesker her i verden som er oss underlegne og at de heier på Tottenham. Det er sikkert tilfeldigheter, "pappa heiet på Tottenham og derfor gjør jeg det også", osv

Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 10. Mars 2007, 12:17 »
Tottenham supporterne bør jo elske oss. Vi har jo gitt dem klassespillere alt for mange ganger.

Veldig mange ganger er vel litt å ta i. Jermaine Jenas er jeg glad vi kvittet oss med. Han når ikke Dyer til støvelskaftet engang..

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 10. Mars 2007, 12:35 »
Nei, det er jo bare det at hver gang jeg møter Spurs-supportere blir jeg hånet for å holde med Newcastle. De jeg har møtt (nå må jeg passe på å ikke generalisere) har i hvert fall gjort det. Andre fans, bortsett fra Manutd-fans, er ikke i nærheten.

Da er det nok noe med hvor du går...
Jeg treffer mang flere klysete Scums-tilhengere, og hvis du leser blogger på dagbladet eller Vg, finner du kun fra de 4 store. Alle er like kjipe.

Poenget mitt er at Spurs-tilhengerne ikke er noe verre enn L'Pool eller Middlesbrough (Ja de finnes)-tilhengerne. At du ikke forstår hvorfor de heier på Spurs, ja det skjønner jeg ;D Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen heier på andre lag enn oss

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 10. Mars 2007, 12:36 »

Veldig mange ganger er vel litt å ta i. Jermaine Jenas er jeg glad vi kvittet oss med. Han når ikke Dyer til støvelskaftet engang..
Jermaine Jenas, Paul Gascoigne, Chris Waddle, Les Ferdinand og David Ginola, sistenevnte ble også kåret til PFA Players' Player of the Year i sesongen 1998-99. Dette er kun spillere i nyere tid, og det kan godt hende jeg har glemt et par stykker, og man skal heller ikke se bort ifra at det er noen stykker lenger tilbake i tid?!?

Jeg kommer på 2 spillere som har kommet til NUFC fra Tottenham, det er Steven Carr og Gary Brady eller noe sånt. Håpløs var han ihvertfall!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 10. Mars 2007, 12:41 »
Gazza, Waddle og Ferdinand er jeg enig i, men at Jenas og Ginola gikk er jeg glad for. Ginola var en fantastisk spiller, men karrieren hans var på hell. Det så vi når han gikk til spurs. Etter en god sesong gikk alt nedover, han gikk til Villa og senere Everton. Jermaine Jenas er et evig talent.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Stjeler vi Berbatov?
« Svar #29 på: 10. Mars 2007, 12:44 »
http://www.sportnetwork.net/main/s70/st113016.htm?fromrss=1
Berbatov to get his dream move to the Toon?
By Bacon Sarnie - March 10 2007

Dimitar Berbatov has become the surprise new target for Newcastle United and it appears it's a mutual appreciation.

Berbatov's agent said just yesterday that his client would spend at least the next Year and a half at 'Spurs, but the fear of the 'Spurs hierarchy and their fickle supporters is that he has already outgrown the North London outfit with some sublime performances since his move from Germany and that a move to a big club could come sooner rather than later.

This is where Newcastle United enter the fray, it is well documented that the North East Giants are on the look out for a target man to compliment the World Class goalscoring abilities of Owen and the impressive Martins, Berbatov could be the man the Geordies turn their attentions to given he's have a similar value to their other targets, Dean Ashton and Darren Bent.

Growing up in Bulgaria, Berbatov supported Newcastle United and as a birthday present was given a Newcastle United shirt with his name on it, could he get the ultimate Birthday present in the near future, a genuine Newcastle United Shirt with his name on it?

If Berbatov continues to perform in the same fashion over the next couple of Months, I'm sure there'll be plenty of suitors willing to take him away from a club he appears to have already outgrown, but will he get his dream move to his childhood team?