20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - AZ Alkmaar  (Lest 44353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - AZ Alkmaar
« Svar #45 på: 08. Mars 2007, 17:58 »
Dette blir en ekstremt spennende kamp. Denne kampen kan ende med alle mulige utslag, noe som gjør det vanskelig å tippe hvordan dette ender.
Magefølelsen min gjør AZ til favoritter, noe jeg tror er en stor fordel for Newcastle. De har ofte vist at de spiller bedre når ingen forventer så mye av dem (f. eks mot Man U., Arsenal og Liverpool).

Jeg kjenner ikke til nederlandsk fotball og skal derfor ikke uttale meg for mye om hvor gode AZ er, men de er visstnok meget gode på bortebane og ettersom Newcastle har hanglet litt hjemme kan det bli utrolig spennende. Det aller viktigste er å holde nullen. Gjør vi det kan dette fort bli en festaften på St. James' Park. Hvis ikke ender vi opp som Arsenal uten sjanser til å vinne noe som helst i år....

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #46 på: 08. Mars 2007, 18:37 »
Selvsagt går vi videre! ;D
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 08. Mars 2007, 18:42 »
vi får se, blir kampen streamet noen steder?
Stream.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 08. Mars 2007, 19:56 »
NUFC: Shay Given, Stephen Carr, Nolberto Solano, Kieron Dyer, Oba Martins, Damien Duff, Scott Parker, Titus Bramble, Antoine Sibierski, Nicky Butt, Steven Taylor
Subs: Steve Harper, Emre, Albert Luque, Charles N'Zogbia, James Milner, Paul Huntington, Andy Carroll

AZ: Boy Waterman, Kew Jaliens, Barry Opdam, Tim De Cler, Nourdin Boukhari, Shota Arveladze, Maarten Martens, Danny Koevermans. Demy De Zeeuw, Gretar Steinsson, Julian Jenner
Subs: Job Bulters, Gijs Luirink, Simon Cziommer, Ryan Donk, Moussa Dembele, Ruud Vormer, Jeremain Lens

Synd at Emre ikke starter, men vi får håpe han kommer inn i 2 omgang. Ellers ser jeg at Carr(!) og Solano spiller. Milner på benken? Javel? Dette blir for dumt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #49 på: 08. Mars 2007, 20:06 »
NUFC: Shay Given, Stephen Carr, Nolberto Solano, Kieron Dyer, Oba Martins, Damien Duff, Scott Parker, Titus Bramble, Antoine Sibierski, Nicky Butt, Steven Taylor
Subs: Steve Harper, Emre, Albert Luque, Charles N'Zogbia, James Milner, Paul Huntington, Andy Carroll

AZ: Boy Waterman, Kew Jaliens, Barry Opdam, Tim De Cler, Nourdin Boukhari, Shota Arveladze, Maarten Martens, Danny Koevermans. Demy De Zeeuw, Gretar Steinsson, Julian Jenner
Subs: Job Bulters, Gijs Luirink, Simon Cziommer, Ryan Donk, Moussa Dembele, Ruud Vormer, Jeremain Lens

Synd at Emre ikke starter, men vi får håpe han kommer inn i 2 omgang. Ellers ser jeg at Carr(!) og Solano spiller. Milner på benken? Javel? Dette blir for dumt.
Om det blir for dumt vet jeg ikke, men jeg ville valgt å benke Carr. Latt Solano og Huntington tatt hhv. høyre og venstre back, med Taylor og Bramble i midten. Håper Emre kommer innpå fra start 2. omg. (el. før). Greit at han starter på benken siden det er første kamp på lenge. Resten ser forsåvidt greit ut. Skulle gjerne hatt med Milner, men regner med han kommer inn for Sibierski. Og det fungerer kanskje bedre å ta det i den rekkefølgen enn motsatt. Det funket ikke allverden sist ;) Butt sin rutine og arbeidskapasitet tror jeg kan bli en nøkkel i denne kampen.
Krysser fingre og jager til puben nå. Lykke til!!!
Livet er svart/hvitt!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #50 på: 08. Mars 2007, 20:07 »
Veldig merkelig start oppstilling, jeg klarer ikke å sette den opp:

Slik jeg tror Nufc stiller:
Given
Carr-Taylor-Bramble-Duff
Solano-Butt-Parker-Dyer
Sibi- Martins

Slik ville jeg startet
Given
Solano-Taylor-Bramble-Duff
Zog-Butt-Emre-Milner
Dyer
Martins

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #51 på: 08. Mars 2007, 20:14 »
Det står at Carr vil være venstreback og Solano høyreback.

Altså slik

Given
Solano Bramble Taylor Carr
Dyer Parker Butt Duff
Sibi Martins

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 08. Mars 2007, 20:16 »
Vi starter garantert slik:
Given
Solano-Taylor-Bramble-Carr
Dyer-Parker-Butt-Duff
Sibierski-Martins

Vi burde startet slik:
Given
Solano-Taylor-Bramble-Carr
MILNER-Dyer-Parker-Duff
Sibierski-Martins

Butt-Parker funker rett og slett dårlig, vi skaper minimalt med de to sentralt. Nå spiller vi hjemme og det blir viktig å skaffe seg et godt utgangspunkt. Etter min mening ville vi tjent å spille med Milner og Dyer også defensivt, løpskapasiteten i laget hadde økt pluss at vi hadde hatt mer å spille på offensivt.
an sparker ikke Bobby Robson??

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 08. Mars 2007, 20:16 »
Det står at Carr vil være venstreback og Solano høyreback.

Altså slik

Given
Solano Bramble Taylor Carr
Dyer Parker Butt Duff
Sibi Martins

Hmm, Carr bør ha en av sine bedre dager...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #54 på: 08. Mars 2007, 20:39 »
JAAA!!! 1-0! Selvmål  ;D

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 08. Mars 2007, 20:40 »
Satan, vi spiller jo fin fotball jo! 1-0! Selvmål
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Aasberg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #56 på: 08. Mars 2007, 20:42 »
hvor kan jeg se kampen?

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 08. Mars 2007, 20:42 »
Woohoo!! Steinsson liker vi :)
Norwegian blood, Geordie heart

Aasberg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #58 på: 08. Mars 2007, 20:45 »
er den noen som vil fortelle meg hvor jeg kan se den:p?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #59 på: 08. Mars 2007, 20:47 »
http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htm

Last ned programmet SopCast.

Mer orker jeg ikke forklare. Men der er kampen.