20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX  (Lest 36822 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX
« Svar #135 på: 03. Mars 2007, 17:40 »
HAHAHAHAHA  Roeder gjøken tar ut Milner. Mannen er ikke sann. Kommentatorene skjønner heller ikke mye.
Milner har hatt noen jævlig svake innlegg hele forbanna jævla tiden!! Kansje derfor?? Men Zoggy og Dyer har ikke akkurat hatt dagen de heller!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 03. Mars 2007, 17:41 »
Det er umulig å trenge gjennom boro forsvaret, de ligger jo med hele laget i forsvar

Det er vi som er tragiske. Face it
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #137 på: 03. Mars 2007, 17:41 »
Faen Zoggi skulle vert bytta ut med Sibbi, Milner inn på ML og Dyer inn på MR, og Zibbi FC
Newcastlesupporter siden 1992

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 03. Mars 2007, 17:42 »
Der må du score Dyer, faen!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 03. Mars 2007, 17:42 »
Woodgate er fullstendig sjef bk der.  SER DU DET ROEDER?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 03. Mars 2007, 17:43 »
blir jo 0-0.. da kan vi glemme euro cup til året.. fy faen må vi vinne uefacupen..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 03. Mars 2007, 17:44 »
Behalda N Zogbia på bana og ta ut Milner. Hmmmmm
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 03. Mars 2007, 17:47 »
God sjanse for Martins men  han feier ballen 50  meter over.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 03. Mars 2007, 17:48 »
50 meter bak målet mener du.. gikk vel en meter over... synd den der.. treffer han innenfor strengene er det mål.. veldig godt spilt av woody i der forresten.. haha..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 03. Mars 2007, 17:49 »
50 meter bak målet mener du.. gikk vel en meter over... synd den der.. treffer han innenfor strengene er det mål.. veldig godt spilt av woody i der forresten.. haha..

Du kan spøke du.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 03. Mars 2007, 17:50 »
parker er helt konge
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 03. Mars 2007, 17:51 »
Flesketrynet handser håpløst.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 03. Mars 2007, 17:51 »
var ingen spøk asbjørn.. et lettere hån av at du pisser på alle newspillerne og hyller woody som om han er din partner..

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 03. Mars 2007, 17:52 »
Parker og Taylor har vært våre beste i dag.
Tror vi bare skal drite i å komme til innlegg. Hver gang treffer ballen en Boro-spiller!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 03. Mars 2007, 17:53 »
folk har gått i 10minut nå.. skam
0-0
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.