20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX  (Lest 36921 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Boro 3.3 C+ MIX
« Svar #45 på: 01. Mars 2007, 13:22 »
Men Parker og Emre er det superparet. Er vel det beste paret i PL

Den var god

Ok da.. det var vel litt i det meste laget at de er de beste i PL. Men i hvertfall en av de beste. De kan gjøre veldig mye bra sammen.
Howay the Lads!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 01. Mars 2007, 14:27 »
Det er jeg enig i
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Mars 2007, 11:39 »
Har egentlig en del skader i denne kampen også: Babayaro, Carr, Krul, Ramage, Emre, Moore, Ameobi og Owen definitivt ute. Dyer tvilsom.
Er tre spillere som jeg i allefall mener vi ikke har bruk for. Carr,Ramage og Baba. Babayaro er vel kanskje bedre enn Hunty. Men det er liksom ikke noe stort savn Baba er. Moore savner jeg. Det samme med Owen og Emre. Krul har ikke kommet på benken selv om han har vært skadefri. Ameobi er egentlig en grei spiss å ha på benken. Tror neppe han matcher Martins/Owen på topp når Owen er tilbake. Sibierski er vel den spilleren som får slite mest når Owen kommer. Da blir det knapt med spilletid. Han forsvinner helt sikkert til sommeren.

Er rimelig sikker på dette laget:

Given
Solano Bramble Gooch Taylor
Milner Parker Butt Duff/N'Zog
Martins Dyer.

Tror Roeder har vett nok til å stille med dette laget. MEN han har ikke vett nok til å sette Bramble på benken og Taylor i midtforsvaret. Så Hunty får spille. Blir spennende å se hva Roeder gjør når Carr og Babayaro kommer tilbake. Blir rasende men det blir helt sikkert sånn: Carr,Bramble,Gooch,Baba. Han benker helt sikkert Taylor. Bare vent å se.

Men over til kampen. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Denne kampen BØR og SKAL vi vinne for å kjempe om en plass i Europa. Jeg tipper som jeg har tippet før:

3-0
                  Scoringer ved: Obafemi Martins (3)
Howay the Lads!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 02. Mars 2007, 11:49 »
Han forsvinner helt sikkert til sommeren.

Sibbe skal få ny kontrakt, og det er lite som tyder på at han forsvinner til sommeren.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #50 på: 02. Mars 2007, 13:17 »
Dyer er klar til kamp og starter antakeligvis:

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=dyer-wises-up-to-help-kids%26method=full%26objectid=18696300%26siteid=50081-name_page.html

Så flott!!! Absolutt konge!  ;D

Da ser det veldig bra ut til kampen mot Boro!

Owen har sparka ball igjen. Det må da bety at det ikke er lange stunden før han er tilbake. Håper for all del at han er ferdig med alle skadene sine nå!

Howay the Lads!! ;D
Howay the Lads!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Mars 2007, 14:54 »

Sibbe skal få ny kontrakt, og det er lite som tyder på at han forsvinner til sommeren.

Så sant,så sant. Men husk at han kommer til å bli 5. valg på spissplassen. Owen og Martins er 1 og 2 valg. Ameobi blir helt sikkert 3 valg og Dyer kommer nok foran Sibbe. Så Sibierski skal slite noe voldsomt for å få plass på A-laget.
Howay the Lads!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 02. Mars 2007, 16:20 »
Jeg er ikke så sikker på at Dyer prioriteres foran Sibbe. Jeg tror grunnen til at Sibierski får ny kontrakt er at Roeder vil ha hans ekstreme ferdigheter i lufta. Og jeg tror Sibbe fremdeles vil få sånn brukbart med spilletid. Kanskje ikke fullt så mye som i år, men jeg tror ikke han skal slite så voldsomt for å komme på a-laget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Mars 2007, 17:26 »
Sier du at sibbe skal ta ut martins eller owen ??

Kan ver enig i at martins-sibbe/owen-sibbe passer bedre en martins-owen
Pga martins/owen har mye det samme.

Men blir nok martins og owen håper jeg og tror jeg..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Mars 2007, 19:56 »
Sier du at sibbe skal ta ut martins eller owen ??

Kan ver enig i at martins-sibbe/owen-sibbe passer bedre en martins-owen
Pga martins/owen har mye det samme.

Men blir nok martins og owen håper jeg og tror jeg..

Blir nok stort sett Owen og Martins på hjemmebane når de begge til sjeldenheten er skadefrie. På bortebane blir nok Ameobi eller Sibierski brukt som makker til en av dem.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 02. Mars 2007, 21:13 »

Ligger det ikke sånn til at NUFC og Roeder kun vil gi han ett års kontrakt, mens han ønsker seg 2 år for å skrive kontrakt. Uansett, jeg håper han finner en annen klubb, og at Roeder får tak i en mye bedre erstatter.

Men til kampen imorgen, dette bør egentlig være en formalitet. Middlesbrough hadde en tøff kamp på tirsdag eller var det onsdag? Uansett, jeg forventer seier, jeg forventer storspill og jeg forventer mange mål.

Nå er det på tide at Duff tar litt ansvar og viser litt gammel klasse. Nå vil jeg også se Taylor og Onyewu sentralt, og Bramble på benken. Og mest av alt, nå må Parker begynne å dominere midtbanen, jeg vet han kan!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 03. Mars 2007, 01:54 »
Faen, mest sannsynlig at det blir butt og parker sammen på midtbanen. Og Dyer sammen med obafemi på topp. Da blir det ikke mye offansivt men...
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Mars 2007, 06:22 »
worken, drakten e på, klar t og knusa The smokey bastards;p

Martins x2
Dyer x1
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Mars 2007, 10:33 »
Sa noen det?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 03. Mars 2007, 10:42 »
worken, drakten e på, klar t og knusa The smokey bastards;p

Hæ?