20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Intresserad av att jobba på fotbollsmatcher i Norge?  (Lest 10734 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Intresserad av att jobba på fotbollsmatcher i Norge?
« Svar #30 på: 08. April 2007, 14:28 »
Kai Røberg?
Okey. That's it. Ikke noe sympati for Kristiansund fra min side.

Ned med pakket!

Stadig like diplomatisk i ditt ordvalg ser jeg.
Kai Røberg er ikke Moldenser. Han spilte noen få kamper for klubben, men var ikke god nok. At han scoret mot RBK er et pluss, men ikke nok til at han kunne fortsette i Molde.

Jeg håper inderlig at Kristiansund rykker opp, da det er få klubber i Norge som har fostret så mange gode spillere de siste 20 åra. (Clausenenga er nå med i Kristiansund).

Problemet med Kristiansund er at næringslivet ikke stiller opp i samme grad som i Molde, Hødd og Ålesund.

Når jeg leser Jokes(!) innsiktsfulle(?) innlegg, skjønner jeg hvorfor mange hater RBK...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 08. April 2007, 14:37 »
Næringslivet har begynt å stille opp litt mere nå enn hva tilfelle har vært tidligere. De har også fått inn noen veldig dyktige folk i ledelsen så jeg har trua på at Kristiansund kommer til å være i 1 div i løpet av 3 år. Hvor er du fra Bjørni?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #32 på: 08. April 2007, 23:26 »
Næringslivet har begynt å stille opp litt mere nå enn hva tilfelle har vært tidligere. De har også fått inn noen veldig dyktige folk i ledelsen så jeg har trua på at Kristiansund kommer til å være i 1 div i løpet av 3 år. Hvor er du fra Bjørni?

Jeg kommer egentlig fra Batnfjorden, men bor nå like ved Ålesund. (Men det er Kristiansund som er byen)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. April 2007, 02:32 »
Aaah. Det høres veldig bra ut :)

Har hytte i Batnfjorden vi :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 09. April 2007, 22:09 »
Sitat
Når jeg leser Jokes(!) innsiktsfulle(?) innlegg, skjønner jeg hvorfor mange hater RBK...
Greit at jeg ikke hadde noen smiley etter innlegget mitt, men det var jo selvsagt ment som en spøk. Og det mener jeg du burde forstått. Men det får så være.
Dersom det er galt å være stor i kjeften, så skjønner jeg ikke helt hvorfor ikke alle skal hate Brann også. Bergenserne er jo mye større i kjeften enn oss trøndere, og laaaaangt høyere på pæra, og langt mer aggressiv overfor motstandernes spillere enn oss trøndere. Så hvis min spøkefulle kommentar om Kristiansund, basert på det faktum at eks Molde-spiller Kai Røberg spiller for klubben, er det som skal til for å hate RBK, så er det utrolig lite som skal til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #35 på: 09. April 2007, 23:13 »

Hvor?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #36 på: 09. April 2007, 23:15 »
Sitat
Greit at jeg ikke hadde noen smiley etter innlegget mitt, men det var jo selvsagt ment som en spøk. Og det mener jeg du burde forstått. Men det får så være.
Dersom det er galt å være stor i kjeften, så skjønner jeg ikke helt hvorfor ikke alle skal hate Brann også. Bergenserne er jo mye større i kjeften enn oss trøndere, og laaaaangt høyere på pæra, og langt mer aggressiv overfor motstandernes spillere enn oss trøndere. Så hvis min spøkefulle kommentar om Kristiansund, basert på det faktum at eks Molde-spiller Kai Røberg spiller for klubben, er det som skal til for å hate RBK, så er det utrolig lite som skal til.

Nå skal det vel sies at jeg husker MANGE av dine innlegg om MFK på NUSSC forumet, og at det er den egentlige grunnen til at jeg slakta akkurat dette innlegget  ;) Du får uansett ha lykke til i TL, siden Molde uheldigvis er i Adeccoligaen.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 10. April 2007, 00:37 »

Hvor?

På Blakstad. Litt opp i skogen der. Hvor er du oppvokst?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 10. April 2007, 20:28 »
Sitat

Nå skal det vel sies at jeg husker MANGE av dine innlegg om MFK på NUSSC forumet, og at det er den egentlige grunnen til at jeg slakta akkurat dette innlegget  ;) Du får uansett ha lykke til i TL, siden Molde uheldigvis er i Adeccoligaen.
Vil det si at jeg som trønder ikke har lov til å ønske Molde dit blomster ikke gror?
Jeg må da vel få lov å hate Molde, et lag som i alle år har vært en arg rival for Rosenborg, og som tilhører en by som ligger tre/fire timer unna Trondheim.

Da kan jo ikke Geordeiene få lov til å hate Sunderland heller da.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #39 på: 10. April 2007, 22:02 »

Hvor?

På Blakstad. Litt opp i skogen der. Hvor er du oppvokst?

Sentrumsramp jeg  ;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #40 på: 10. April 2007, 22:08 »
Sitat

Vil det si at jeg som trønder ikke har lov til å ønske Molde dit blomster ikke gror?
Jeg må da vel få lov å hate Molde, et lag som i alle år har vært en arg rival for Rosenborg, og som tilhører en by som ligger tre/fire timer unna Trondheim.

Da kan jo ikke Geordeiene få lov til å hate Sunderland heller da.

Selvfølgelig har du ikke lov til å hate MFK ;D Det er jo omvendt det skal være...Jeg prøver bare å si at du er vanvittig unyansert i din kritikk av MFK. Skjønner at Magne Hoset og Daniel Berg Hestad får pes, for all del, men -KAI RØBERG? Han har jo nesten ikke spillt for MFK engang... Jeg tror ikke jeg gidder å hate 2.lagsspillerne til RBK.

Nei Jokke, jeg legger denne saken død, så får vi heller være enige om å hate SCUMS som akkurat nå knuuuser Roma Aroma 6-0

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 11. April 2007, 00:13 »
Kristiansund slo vel MFK 2 med 2-1 i dag. Ikke veldig overbevisende...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #42 på: 13. April 2007, 21:06 »
Molde 2 tapte jo 7-0 mot Skarbøvik for ei stund sida...
Håper Kristiansund gjør det bra

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 13. April 2007, 22:22 »
Molde 2 utligna til 2-2 på overtid, så det endte faktisk uavgjort. Ganske så svakt av Kristiansund...

Og hva vil du forresten definere som sentrum av Batnfjorden? :p
« Siste redigering: 13. April 2007, 22:40 av André S »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 14. April 2007, 14:44 »
Jeg har intet grunnlag for å hate Kai Røberg, og det gjør jeg heller ikke.
Det var mest ment som en spøk. Men har du først spilt for Molde så må du finne deg i å få pepper.

Eneste unntaket er vel Odd-Inge Olsen som i siste øyeblikk tok til fornuften og dro hjem som en angrende synder.