20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Zulte Waregrem - Newcastle [UEFA] 15.02.07  (Lest 41700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Zulte Waregrem - Newcastle [UEFA] 15.02.07
« på: 10. Feb. 2007, 22:36 »
Så møter vi Zulte Waregrem i første runden i 32-dels finalen. Vinneren møter AZ Alkmaar (Nederland) eller Fenerbache (Tyrkia)
Kampen spiller 15. februar, neste torsdag. Mest sannynelig kan Emre spille, men spares mest sannynelig. Samme med Moore. Tipper det blir slik:

--------Krul---------
Solano-Taylor-Bramble-Baba
Dyer-Butt-Parker-Milner
------Sibbe--Martins----

PS: Onyewu kan ikke spille pga han spilte for Standard.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Zulte Waregrem - Newcastle [UEFA] 15.02.07
« Svar #1 på: 10. Feb. 2007, 22:47 »
Hvis de klarer å nullstille seg etter dagens kamp kan dette bli veldig moro. Samtidig vet vi at det ikke trengs seier i denne kampen. Uansett resultat håper jeg på at vi får med oss (noen) bortemål...

Hvem er verst å møte i 16-delsfinalen da?

Vi har jo allerede slått Fenerbache en gang denne sesongen....

Støtter deg i lagoppstillingen. Ser gjerne at Krul får prøve seg. Kamper som dette er glimrende anledninger for reservekeeperen å prøve seg...
Har tro på at han kan bli en meget god keeper for Newcastle den dagen Given ikke vil spille mer (noe jeg håper blir veldig lenge til!!!)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. Feb. 2007, 23:06 »
Jeg mener Duff må få spille denne kampen. Og vi kan heller hvile Dyer, som tross alt har spilt veldig mye i det siste.

Jeg foreslår følgende lag:
-------------Harper-----------------
Solano - Taylor - Bramble - Babayaro
Milner - Butt - Parker - Duff
------- Sibierski - Martins ---------

Harper på grunn av kommunikasjonen med forsvaret. Vi trenger ikke gjøre forsvaret enda mer usikker ved å putte en ny keeper i mål.

Duff fordi han trenger å spille kamper for å finne formen. Og fordi Dyer fortjener å hvile litt. Han kan glatt komme innpå hvis vi trenger hans spisskompetanse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #3 på: 11. Feb. 2007, 11:32 »
Tror det blir som i første posten, men håper egentlig det blir slik:
-----------Krul----------
Nobby-Taylor-Huntington-Baba
Milner-Parker-Duff-O`Brien-
-------Carroll-Sibierski---

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Feb. 2007, 12:16 »
Fordelen med denne kampen er at den ikke er 100% avgjørende. (Med mindre det blir et stortap, noe jeg tviler sterkt på!!)
Dermed kan de eventuelt prøve ut noen spillere som ikke normalt er med i førsteoppstillingen.
Da tenker jeg først og fremst på Krul. Syntes han gjorde det bra mot Palermo og jeg er sikker på at han vil gjøre en god figur også i torsdagens kamp...
Samtidig trenger Harper den matchtreningen han kan få...
Så det er et vanskelig valg...
Ellers håper jeg Martins spiller for da er vi nesten garantert en scoring eller to!!

Moro blir det...I denne turneringen kan de slippe ned skuldrene og da kan det faktisk gå riktig så bra her, da jeg syntes Newcastle er et av de aller beste lagene som er med (er jo også avhengig av en god trekning videre da!)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. Feb. 2007, 17:36 »
Ikke for å virke arrogant, men dette bør være "walk over", uansett hvilket lag han stiller. Så jeg synes vi bør hvile noen av våre spillere. Vi kan fokusere på begge kampene mot dette laget uavbrutt fra seriespill. Vi skal nemlig ikke spille PL kamp før 24. februar. Dette gir NUFC en verdifull pause som jeg håper de utnytter, slik at laget står sterkt den siste delen av sesongen. Vi venter mange spillere tilbake fra skade i nærmeste fremtid, så jeg er veldig spent på fortsettelsen av denne sesongen. Både hva PL og UEFA cup angår.

Middlesbrough kom jo til UEFA cupfinalen ifjor, så muligheten er så absolutt til stede for oss også!!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 11. Feb. 2007, 17:49 »
Vi har alle tiders mulighet til å vinne UEFAcupen i år, noe som er veldig gjevt. Det er ingen umulige lag igjen, og er vi litt heldige med trekningen er jeg ganske sikker på at vi kommer oss til finalen!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. Feb. 2007, 19:19 »
Hvorfor håper dere og tror at spillere som Krul, O`Brien og Carroll skal spille?

Jeg tror vi starter slik:

Harper
Solano Taylor Bramble Babayaro
Milner Butt         Parker Duff
     Sibierski Martins

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11. Feb. 2007, 21:02 »
Hvorfor håper dere og tror at spillere som Krul, O`Brien og Carroll skal spille?

Fordi det er i slike kamper de kan få førstelagserfaring, noe som er viktig med tanke på fremtiden. Se på de store lagene, de bruker unge, uerfarne spillere i ligacupen osv, mens vi alltid stiller med vår beste 11'er. Hvorfor ikke gi unggutta en sjanse? Tror vi i lengden vil tjene på det. Se bare på Arsenal.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 11. Feb. 2007, 22:33 »
For ikke å snake om mersmaken det gir å få spille på førstelaget. unge spillere blirutrolig inspirerte til å trene hardere å gjøre det lille ekstra etter at de har fått prøve seg på 1-laget.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Feb. 2007, 23:43 »
Gleder meg til kampen, her skal vi vinne lett. Men vinner nok med et par mål på torsdag, og avanserer lett på heimebane.

Denne kampen er forøvrig 16-delsfinale, ikkje 32-delsfinale.
* Newcastle 4 Ever :) *

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. Feb. 2007, 23:56 »

Det er 32-delsfinale ja..

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 12. Feb. 2007, 00:22 »
Ikke for å virke arrogant, men dette bør være "walk over", uansett hvilket lag han stiller. Så jeg synes vi bør hvile noen av våre spillere. Vi kan fokusere på begge kampene mot dette laget uavbrutt fra seriespill.

Jeg er enig i at det ideelle er å hvile spillere, men Roeder har ikke akkurat vært en flittig bruker av den metoden.
Han bruker unggutta først når han absolutt må.
Nei, Roeder stiller nok med de fleste som vanligvis spiller.

Grunnen er nok fordi UEFA-cupen prioriteres hardt på siden Newcastle er ute av Ligacupen og FA-cupen. Og hvis man vil være sikker på å avansere til neste runde, så må det beste tilgjengelige laget spille.
Vi har ikke råd til å teste unggutter når avansement i UEFA-cupen står på spill.
Til det er våre unggutter fremdeles for urutinerte og ikke samspilte nok.

.... av en eller annen grunn sier magefølelsen min at Roeder lar Luque spille denne kampen.
Han har også tidligere sagt at Luque har erfaring med spill på kontinentet og er en tilvekst i UEFA-cupkamper.
Så ikke bli for overrasket hvis Luque starter til torsdag.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 12. Feb. 2007, 10:17 »
Zulte er et lag vi over to kamper skal være klart bedre enn.
Dermed er dette en fantastisk sjanse til å prøve ut noen av de unge spillerne og la de mer etablerte hvile.
Det er som tidligere nevnt en mulighet for de unge spillerne å få prøve seg på førstelaget og høste erfaring og godfølelse en slik kamp vil gi.
Skulle det skjære seg har vi alltids muligheten til å hevne oss på St. James' Park.
Seier totalt etter to kamper er jeg sikker på at det blir...
Er spent på hvem vi eventuelt skal møte i 16-delsfinalen...

Uansett, med flaks kan Newcastle nå langt i denne turneringen.
Hadde smakt med en opptur i UEFA-cupen!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 12. Feb. 2007, 10:50 »

Det er 32-delsfinale ja..
Hvem har rett? Ble litt usikker selv nå?