20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1695 på: 31. Juli 2007, 14:00 »
Ikke dumt å prøve seg på Ujfalusi. Vi har jo Rozenhal her, så kanskje det kan lokke.
Tror ikke det er så dumt og ha Rozenhal her da nei, hvis vi skulle prøvd oss på Ujfalusi. Han er jo en anvendelig spiller som kunne spiklt hvor som helst i forsvaret og på sentral midtbane hvis jeg ikke tar helt feil. Men har kontrakten hans gått ut, eller er det neste sesongen den utløper? For hvis den allerede hadde gått ut, hvorfor har han ikke funnet seg en ny klubb eller undertegnet ny?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1696 på: 31. Juli 2007, 15:05 »
I dag finner jeg særdeles lite å overhodet trekke på smilebåndet av.
Dyer kommer seg ikke vekk og har i tillegg blitt trakkasert av egne supportere.
Det virker faktisk som om den nye ledelsen ikke kommer til å gi oss spesielt med penger til transfere. West Ham er nå på tur å kanskje kjøpe Shorey, mens vi ikke har sjans å matche det budet fordi vi ikke har pengene tilgjengelig skal vi tro Oliver. Og godeste senegalesermann valgte faktisk å gå til Sochaux.
Ifølge Sentana har vi fått et bud på Gretar Steinsson, et sesonglån, avslått. Dersom vi matcher valuasjonen til AZ over høyrebacken hadde vi nok fått pratet med spilleren, men vi har selvsagt vel ikke penger til noe slikt.
Baba og Emre rekker heller ikke seriestarten. Baba er shite, men han er eneste venstrebacken vi har.
Dette er frustrerende. Den som hovedsaklig blir å lide er godeste Sam Allardyce som får en latterlig stall å jobbe med, dersom han ikke får penger snart.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1697 på: 31. Juli 2007, 15:06 »
faen nå har bolton signert braaten. hadde jo vært en perfekt signering for oss. skapt fin dybde i laget.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1698 på: 31. Juli 2007, 15:16 »
Spyr om vi må selge N'Zogbia for å hente inn noe til forsvaret! Ikke han!!! Syntes jeg hørte at Zoggy kunne gjøre en jobb på venstrebacken og greier, og nå er det snakk om at han kan bli solgt/bytta bort.. Jeg blir så nedbrutt.. Newcastle (hvem nå enn som står ansvarlig) driter seg ut  >:(
Ja heia gutta!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1699 på: 31. Juli 2007, 15:38 »
Dette utarter jo seg som et helvettes mareritt. Både Sky og BBC melder at Zog kan være på vei til Fulham for £3 millioner.
HVA ER DETTE!?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1700 på: 31. Juli 2007, 15:43 »
faen nå har bolton signert braaten. hadde jo vært en perfekt signering for oss. skapt fin dybde i laget.

Yeah right :D. Jeg er sjeleglad for at Rosenborg er kvitt Braaten. Hemmer angrepsspillet med at han senker farten på ballen. Det stopper som regel opp når Daniel får ballen i føttene. Det kan virke som han har svært dårlig fotballforståelse. I tillegg er han en latsabb, som kommer til å bli hatet i Bolton om han fortsetter som i RBK. I England setter man pris på innsats, og det er noe Braaten viser ved svært få anledninger. De tekniske ferdighetene er det derimot ingenting å si på. Jeg tror bare ikke at Premier League er den riktige ligaen for en slik spiller. Men for all del; lykke til Daniel!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1701 på: 31. Juli 2007, 16:36 »
Dette utarter jo seg som et helvettes mareritt. Både Sky og BBC melder at Zog kan være på vei til Fulham for £3 millioner.
HVA ER DETTE!?
Håpløst om det er denne summen han skal selges for! Da kan vi jo omtrent like så godt "gi han bort"! Synes det nå begynner å spøke litt for "oss" i transfervinduet! Gode spillere er på vei ut fra klubben for en "slikk og ingenting", og vi har ikke midler til en gang å hente middelmådige fotballspillere.

Har NUFC blitt kjøpt opp av en "gnier" og fattiglus?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1702 på: 31. Juli 2007, 16:49 »
Det verste er at jeg tror at Zoggie hadde gjort en like godt jobb på venstrebeck som en ny spiller til 3mp hadde klart.

Faen i helvete, jeg holder på å grine. Virker som alt går til helvete nå. Vi blir linket til dårligere spillere for hver eneste dag, mens west ham, tottenham og City kjøper kvalitet så det holder.

Pr. idag er vi Uendelig lang ifra de 4 store, og milevis ifra West ham og tottenham. City og Villa er også forran oss.

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1703 på: 31. Juli 2007, 17:03 »
Ifølge Skysports snakkes det nå om et bytte mellom N'Zogbia og Diop. Diop trenger vi, men jeg har ikke lyst til å se Zog forsvinne. Jeg begynner å bli rettere sagt irritert på de nye eierne nå.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1704 på: 31. Juli 2007, 17:25 »
I flg. Sky, er vi etter Ivica Dragutinovic. Drago er hjertlig velkommen, om vi får han! Fremdeles en habil venstreback.
Oscillons From The Anti-Sun

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1705 på: 31. Juli 2007, 17:27 »
''City og Villa er også forran oss''.

Er du helt dum i hodet? Vi er et bedre lag enn både City, Villa og Kanskje West Ham. Se på hvordan vi har spilt mot Celtic og Juve! Vi stiller heller ikke med fullt mannskap og klarer oss såpass bra og vinner fortjent 2 gode kamper! Du må faen meg slutte å klage på absolutt alt!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1706 på: 31. Juli 2007, 17:32 »
''City og Villa er også forran oss''.

Er du helt dum i hodet? Vi er et bedre lag enn både City, Villa og Kanskje West Ham. Se på hvordan vi har spilt mot Celtic og Juve! Vi stiller heller ikke med fullt mannskap og klarer oss såpass bra og vinner fortjent 2 gode kamper! Du må faen meg slutte å klage på absolutt alt!

100% enige. For 14dager siden var alle på dette forumet oppe i himmelen. lovpriste bigsam. Er enda godt med tid før vinduet stenger så slapp av folk. det kommer nok nye spillere..og tviler sterkt på om noen blir solgt utenom dyer. og da står jo smith klar som back up.. smith er jo 3xganger så god så bare pos.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1707 på: 31. Juli 2007, 17:36 »
Helt enig med Førre her.Vi burde slappe av litt her nå.Vi har et godt lag som vi har nå også selvom vi trenger forsterkinger ja så har vi trossalt visst at vi har et godt lag og prestert godt.Det er fortsatt litt tid til transfer markedet stenger så mye kan enda skje men å selge Zoggie for 3 mp ville vært litt latterlig synes jeg,men skulle zoggie gå så er jo det et tegn på at styret ikke har noe planer å komme ut med noe kroner og det er jo ikke akuratt gode nyheter.MEN som sagt.Ikke noe å vits å ta sorgen på forskudd..Ting kan enda skje ;)
« Siste redigering: 31. Juli 2007, 18:57 av BallaJazz »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1708 på: 31. Juli 2007, 17:54 »
Kommer vi ikke foran Tottenham denne sesongen klikker jeg. Har veddet at vi kommer over både Liverpool og Tottenham, så det skal vi faen meg klare! Howay!

Noreng

• Gjest
« Svar #1709 på: 31. Juli 2007, 18:23 »
Hehe.

Vi er nok dårligere enn City HVIS vi ikke får inn noen nye forsvarere. Men hvis vi gjør det så er vi Tottenhamclass. Vi er jo knallgode offensivt.