20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1560 på: 22. Juli 2007, 22:02 »
Ikkje berre du som er utålmodig, begynner å bli ei stund sidan Geremi signerte no. Kva skjer eigentleg? Blir det ikkje noke transfer-money tilgjengelig denne sommaren? Nei får håpe vi får signa eit par solide forsvarsspelarar straks, så vi slepp å gå inn i ein ny sesong med det kanskje dårligaste forsvaret i ligaen.

Vi har brukt under 2mp i netto sålangt, på tide å få brukt litt no!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1561 på: 22. Juli 2007, 22:24 »
Merkelig .Virker som at penga ikke er tillsteder for transfer kjøp?Synes vell detta er et underlig kjøp hvis Bapista kommer nå.Da vi så sårt trenger forsterkninger på andre steder.

CRAIG BELLAMY10

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1562 på: 22. Juli 2007, 22:56 »
Hvorfor i helspretta solgte vi Titus Bramble hadde nettop kjøpt/bestilt drakta hans  >:(

Det jeg håper på nå er at vi henter inn en skikkelig måltjuv som feks Peter Crouch som hadde blitt en genial makker med martins. Med tanke på at pool har skaffet seg så mange spisser så tror dere det hadde vert mulig folkens?

Owen er mye skadet for tiden og vi kunne trengt en høy og god spiss i klubben og dessuten er han ganske lik Martins i spille stilen. Men det komemr til å bli helt sykt spennende å se hvordan Mark Viduka klarer seg da har skikkelig tro på en del mål fra han sin side!!

Hilsen Karl 12  :)

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1563 på: 22. Juli 2007, 23:28 »
Hvorfor i helspretta solgte vi Titus Bramble hadde nettop kjøpt/bestilt drakta hans  >:(

Det jeg håper på nå er at vi henter inn en skikkelig måltjuv som feks Peter Crouch som hadde blitt en genial makker med martins. Med tanke på at pool har skaffet seg så mange spisser så tror dere det hadde vert mulig folkens?

Owen er mye skadet for tiden og vi kunne trengt en høy og god spiss i klubben og dessuten er han ganske lik Martins i spille stilen. Men det komemr til å bli helt sykt spennende å se hvordan Mark Viduka klarer seg da har skikkelig tro på en del mål fra han sin side!!

Fryktelig mye vås du kom med der egentlig...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1564 på: 22. Juli 2007, 23:40 »
Crouch er den siste jeg vil ha.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1565 på: 23. Juli 2007, 00:03 »

Hvorfor det?

Crouch hadde vært konge han.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1566 på: 23. Juli 2007, 00:09 »

Hmmm, javel, da så.............  ::)

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1567 på: 23. Juli 2007, 00:15 »

Bramble var en spiller med potensiale når han kom fra Ipswich, men har aldri blitt mer en en spiller med potensiale, vi trenger en bauta i forsvaret, en som har visst at han duger. Lucio hadde vært fantastisk.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1568 på: 23. Juli 2007, 00:36 »

Hvorfor det?

For det første: Trenger vi nye spisser nå? Vi har jo Ameobi, Carroll, Martins, Owen og Viduka, pluss spillere som greit kan brukes på topp som blant annet Duff, Luque og Dyer.

Og for det andre er Crouch en overvurdert lyktestolpe av en one-season-man.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1569 på: 23. Juli 2007, 00:44 »

Hvorfor det?

For det første: Trenger vi nye spisser nå? Vi har jo Ameobi, Carroll, Martins, Owen og Viduka, pluss spillere som greit kan brukes på topp som blant annet Duff, Luque og Dyer.

Og for det andre er Crouch en overvurdert lyktestolpe av en one-season-man.

sant nok! men crouch ville jo gått rett inn i 11ern vår. er jo en av de beste targetspissene i england

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1570 på: 23. Juli 2007, 07:38 »
Haha, det kan du seriøst ikke mene. Owen, Martins og Viduka ville alle stått foran Crouch i køen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1571 på: 23. Juli 2007, 09:17 »
Jeg ville heller hatt Crouch i Newcastle enn Viduka.

Men jeg ville heller ha Viduka på free enn Crouch til 10 millioner pund.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1572 på: 23. Juli 2007, 11:25 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=478190&CPID=8&clid=111&lid=2&title=Baines+in+Black+Cats+talks&channel=football_home&

Dette blir for dumt! Ser jaggu ut som Baines kan komme til å gå til Sunderland. Ka i all verden er det vi driver med? Vi BØR ha en enda bedre en nesten klar, viss ikkje er dette skandale. Vi har Babayaro som vår beste venstreback. BABAYARO!!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1573 på: 23. Juli 2007, 11:46 »
Selvom det ser ganske mørkt ut, så kan det være mye som skjer i kulissene på St. James'. Det er jo ikke mer enn et år siden at Duff var så godt som klar for Spurs, men så kom den "geniale" Roeder og snappet han opp forran nesa på dem.

Men får Sunderland denne mannen, så begynner det å bli litt krise. Vi kan seriøst ikke bare sitte igjen med den mest middelmådige mannen i engelsk fotball, Babayaro.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1574 på: 23. Juli 2007, 12:17 »
Virker ikke som om Sam har fått noe penger å bruke enda. Får håpe de kommer snart!