20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346386 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1200 på: 18. Juni 2007, 19:28 »
Pennant ville jeg ikke hatt om Liverpool kastet han etter oss engang.
Materazzi er jo dritgammel nå, og også mildt sagt utenklig.

Over til topic så er jeg veldig for en Anelka-signering. Diouf vil jeg aldri se i klubben, for en idiot. Hadde ikke han og Emre noe bråk på gang også? Går den signeringen utover Emres videre fremtid i klubben er det trist, for Emre er en spiller vi trenger fremover
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 18. Juni 2007, 19:52 »
Diouf sa at Emre hadde sagt noe rasistisk til ham ja.

Men senere så trakk han det ti lbake...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1202 på: 18. Juni 2007, 20:31 »
Ja, Materazzi ville vært kjekk å ha i midtforsvaret.
Det samme hadde Ronaldihno og Gerrard vært på midtbanen.
Joe Cole, Terry, Kaka, Pennant, Eto'o, Cech, Nesta og Lahm ville også vært fine signeringer.

Jesus.

Litt av noen sammenligninger du gjør da. Marco blir 34 år før neste sesong. Jada, like sannsynlig som om vi får 26 årige Terry ;)

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 18. Juni 2007, 21:00 »
Synes ingen av de spillerne er sannsynlige transfermål. Blir bare så lei når folk drar opp spillere fra eget hode inn i transfertrådene. Skaff dere kilder før dere begynner med usannsynlige dagdrømmer.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1204 på: 18. Juni 2007, 21:30 »
Ja, Materazzi ville vært kjekk å ha i midtforsvaret.
Det samme hadde Ronaldihno og Gerrard vært på midtbanen.
Joe Cole, Terry, Kaka, Pennant, Eto'o, Cech, Nesta og Lahm ville også vært fine signeringer.

Jesus.

For det første så har tydeligvis ikke alderen tatt igjen Marco Materazzi. Dette tar jeg som ren klaging. For det andre, hvorfor drar du inn Pennant i det ellers gode selskapet? Pennant er skrap i forhold! For det tredje har du rett i at Materazzi ville vært kjekk å ha i midtforsvaret, selv om du av uviss grunn ironiserer det.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1205 på: 18. Juni 2007, 21:46 »
Jermaine Pennant er etter min mening blant de mest lovende kantspillerne i Europa. Han er i mine øyne snart en perfekt høyreving. Fantastisk rykk, løpskapasitet, teknikk, driblinger og innlegg. Han er aktuell for landslaget.

Back to topic. Vær saklige folkens, og skriv innlegg med rot i kilder.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 18. Juni 2007, 21:55 »
Da man kommer opp med navn man ønsker til klubben ut av hodet, så presiser det iallfall, så det ikke er noen tvil om det. På et diskusjonsforum hvor vi diskuterer overganger må det jo være lov å ytre sine meninger om hvem man ønsker, men når det er ren ønsketenkning så presiser det i det minste. Er ikke verre enn det ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1207 på: 19. Juni 2007, 17:05 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=44326

Allardyce viser interesse for collochini.  Jeg vet ikke hvor troverdig dette er, men tribalfootball henviser til the sunday sun. Collochini er vell mye bedre en Rozenhal?  jeg blir iallefall meget fornøyd hvis vi kjøper ham.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1208 på: 19. Juni 2007, 18:02 »
Collochini ville vært knall.Hvor vidt mye bedre han er enn Rozenhal er vanskelig å si da vi ikke vet mye om Rozenhal men uansett så synes jeg Collochini ville vært en god signering for oss.Kan man diskutere hvor "trustworthy" detta er ::).Men uansett så er det bare hærlig å se at ting skjer bak kulissene og ikke minst jakta på forsvar spillere er godt i gang.Lekkert ;D.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 20. Juni 2007, 12:20 »
Coloccini er vel egentlig en veldig typisk argentisk forsvarsspiller. Langt flagrete hår og alltid etthundreognitti prosent innsats, dog en spiller med tekniske begrensninger. Dersom mangelen på tekniske ferdigheter en gang i blant sørger for at Coloccini blir rundlurt nøler han ikke ett sekund med å sparke deg ned. Dette er noe både Ronaldinho og Robinho gladelig skriver under på, og sikkert mange andre også. Coloccini er også anvendelig i den forstand at han også kan spille høyreback. Av det jeg har sett Deportivo i år har faktisk Coloccini spilt mest back, dette skyldes nok i stor grad at Andrade og Capdevila gir ham hard konkurranse om stopperplassen.

Coloccini er nok ingen verdensklasseforsvarer, men er Heinze god nok for MænJu er Coloccini god nok for Newcastle også!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1210 på: 21. Juni 2007, 14:32 »
ja riktig. Martins har klausul han og ja, ser man det. faen horeklubb as
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1211 på: 21. Juni 2007, 14:37 »
Enda godt de klarte å få klausulen opp i 13mp, og ikke under 10mp, som Owens. Hvis Oba stikker, har vi råd til en decent erstatter. Hvor blir det av pengene til Ashley, mon tro?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 21. Juni 2007, 15:46 »
Owens klausul var jo på nærmere 12 millioner i fjor, såvidt jeg kan huske. Og den synker og synker for hvert år. Jeg vil dessverre ikke bli overrasket om klausulen til Martins fungerer på nøyaktig samme måte.

Pengene til Ashley dukker ikke opp sånn helt av seg sjøl. De pengene dukker opp hvis vi trenger dem. Ashleys penger kan uansett ikke hjelpe oss med å beholde Owen og Martins.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1213 på: 21. Juni 2007, 17:19 »
Nå har jo Sheppard sagt at Owens klausul ikke finnes men at Martins kan ha en? Kom veldig overaskende på meg.Huleste er det som skjer ::)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 21. Juni 2007, 19:22 »
Tror ikke vi skal "mobbe" tribalfootball så mye. Siden linker og henviser bare til andre nyhetskilder, så får dere heller le av dem.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg