20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346575 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1050 på: 03. Juni 2007, 23:32 »
Jøss. den siste der var jeg ikke klar over..

Det har da heller ingenting med Joey Barton å gjøre..
Oscillons From The Anti-Sun

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 03. Juni 2007, 23:34 »

Nope, men det er utvilsomt noen "aggressive" gener ute og går her...

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 04. Juni 2007, 01:00 »
Synd og si det, ville heller beholdt Parker  :(

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 04. Juni 2007, 01:09 »

Det er helt sant, og man skal selvfølgelig ikke dømme noen på forhånd. Men likevel så virker det tydelig at fyren har/har hatt et aggresjonsproblem, så vi får bare håpe at han klarer å styre seg.

noe som hvertfall er sikkert, er at han er ikke den typen du bør kødde for mye med før det smeller...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 04. Juni 2007, 08:50 »
Liverpool and Newcastle United are chasing Manchester City defender Nedum Onuoha.
The Times says both Liverpool and Newcastle are moving for the England U21 international after he proved his fitness in a late season return.

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 04. Juni 2007, 10:37 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=parker-not-so-keen-to-leave%26method=full%26objectid=19242803%26siteid=50081-name_page.html

Virker ikke som Parker vil dra, men Big Sam presser han ut av klubben. Dette setter saken i et nytt lys for min del egentlig..

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 04. Juni 2007, 15:59 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=parker-not-so-keen-to-leave%26method=full%26objectid=19242803%26siteid=50081-name_page.html

Virker ikke som Parker vil dra, men Big Sam presser han ut av klubben. Dette setter saken i et nytt lys for min del egentlig..

Ja det gjør det for min del også. Men er ikke overrasket, for jeg har aldri tvilt på at Parker har et stort hjerte når det gjelder å spille for oss. Han har jo sagt det i intervju flere ganger hvor godt han
liker seg i Newcastle. Hvis det er sant, håper jeg Big Sam tar til fornuft og lar han bli (aner ikke om det er for seint), men vi kan fortsatt kjøpe Barton. Barton/Parker kan bli en av tidenes mest slagkraftige midtbaneduo vi har sett.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 04. Juni 2007, 16:06 »
Behold Parker, ut med Dyer i stedet
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 04. Juni 2007, 16:07 »
Ja få ut Dyer i ett bytte med Defoe.
I tillegg så kjøper vi Barton og kvitter oss med Butt.
Parker er en av mine helter i Newcastle drakta, og selv om han ikke er uerstattelig, så håper jeg han blir, nå som det har kommet fram at han vil bli
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1059 på: 04. Juni 2007, 16:52 »
Hva med denna karen: http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=470142  ??.Jeg har sett han i en par kamper og var god da.God på frispark .Har ikke så ille teknikk heller men vet ikke generelt hvor god han har vært så kan ikke uttale meg for mye om hans kvaliteter.Men vet noen andre her noe mere om denne spilleren? Tror dere han hadde vært noe for oss?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 04. Juni 2007, 17:52 »
Håper for guds skyld vi sikter høyere enn som så...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 04. Juni 2007, 18:00 »
Denne sørkoreaneren er vel en helt gjennomsnittelig spiller. Hadde helt sikkert vært grei nok som backup, men ville sett andre steder.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 04. Juni 2007, 18:27 »
Mulig det er jeg som undervurderer denne koreaneren siden jeg knapt har sett ham i aksjon og ellers hørt lite om han, men squad-spillere har vi vel nok av?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 04. Juni 2007, 23:16 »
Mulig det er jeg som undervurderer denne koreaneren siden jeg knapt har sett ham i aksjon og ellers hørt lite om han, men squad-spillere har vi vel nok av?

Vel, vi kan ikke akkurat rope hurra for backdekningen, ei heller resten av forsvaret. Denne karen hadde vært en grei backup på backplass, men ikke mer. Han er bedre enn alle backene vi har pr dags dato.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1064 på: 05. Juni 2007, 09:05 »
Big Sam kaster seg også inn i kampen om å kjøpe Anelka.

http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/latest/display.var.1446828.0.allardyce_ready_to_table_8m_bid_for_wanderer_anelka.php

Jeg håper håper så innderlig at det er noe i detta!.Hadde vi fått han så hadde det vært en drøm.Hadde jeg hoppa 1000 ganger i taket .MINST!.

Bare tanken på den angreps rekka med Anelka...Det hadde vært rått ;D
« Siste redigering: 05. Juni 2007, 09:08 av BallaJazz »