20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #555 på: 19. April 2007, 16:26 »
Går rykter om at Steve Sidwell blir newcastle spiller neste sesong. Så godt som klar sies det.

Så var det kilde, da?

La meg gjette...Tribalfootball? Teamtalk? NewsOfTheWorld? TheSun? FansFC?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #556 på: 19. April 2007, 16:28 »
Prøv å lese videre nedover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #557 på: 19. April 2007, 16:59 »
Går rykter om at Steve Sidwell blir newcastle spiller neste sesong. Så godt som klar sies det.

Så var det kilde, da?

La meg gjette...Tribalfootball? Teamtalk? NewsOfTheWorld? TheSun? FansFC?

Det var The Times som sa dette først.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #558 på: 23. April 2007, 19:31 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=36816

den useriøse siden tribalfootball linker oss til saviola. Jeg har ventet lenge på dette rykte. Saviola er veldig lik martins og owen. Men når vi først skal spille med 2 små spisser neste sesong.. hvorfor ikke skaffe en til, slik at vi ikke trenger legge om når en blir skadet eller hviler?

Hadde vi fått ham gratis ville det vært fantastisk. Vi skal ha sterk konkuranse fra tottenham. Men tottenham har flere gode spisser en oss, dermed hardere konkuranse.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #559 på: 23. April 2007, 19:47 »
Saviola er jo en fantastisk spiller som jeg absolutt ikke hadde sagt nei takk til. Skal vi først hente en spiss så kan vi like gjerne hente han.

Men jeg ser gjerne at vi begynner å bli linket til forsvarsspillere snart
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #560 på: 23. April 2007, 20:06 »
Jeg vil veldig gjerne ha Saviola!

Kunne tenkt meg noe sånn:
Inn:
Fabricio Coloccini - 2,5mp (var det ikke det han ville koste i vinter, men vi bare ville gi 1,7 eller noe?)
Nelson/Phillipe Degen - 3-6mp
Dario Dainelli - gratis
Wayne Bridge - 4-5m
Leighton Baines eller Marcell Janssen, dersom vi ikke skulle få Bridge - 4-7mp
Sidwell - gratis
Claudio Pizzaro - gratis, hvis han ikke har signert ny kontrakt, tror ikke han har det.

Kunne alltids slengt på Saviola og kanskje brukt ham som offensiv midtbane bak Owen og Martins?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #561 på: 23. April 2007, 20:30 »
Hadde vært supert hvis vi hadde fått flere av de nevnte spillerne der håvard. Tviler litt på at vi får Saviola, men man vet aldri!

I de siste dagen har vi blitt linket til en Paul Robinsen(venstreback) fra West Brom og en Marek Saganowski(spiss) fra Southampton. Har noen peiling på om disse spillerne er no tess?
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #562 på: 23. April 2007, 21:02 »
Saganowski har scoret 8 mål på 11 kamper der 2 var fra benken. Ser jo greit ut det, men man kan jo lure på hvorfor han bare har spilt 11 kamper for Soton...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #563 på: 23. April 2007, 23:51 »
Saganowski har scoret 8 mål på 11 kamper der 2 var fra benken. Ser jo greit ut det, men man kan jo lure på hvorfor han bare har spilt 11 kamper for Soton...
Ikke sant. Virker ikke som om disse spillerne har noe veldig mye kvalitet å tilføye newcastle.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #564 på: 24. April 2007, 15:41 »
Marek Saganowski (Oktober 31, 1978) er polsk og joina Southampton på lån 30.januar 2007 fra Troyes AC. Han har scoret 10 må på sine første 13kamper for Soton inkludert et hat-trick i 6-0 seieren mot Wolverhampton.

Han er 1.78m høy

« Siste redigering: 24. April 2007, 15:46 av vannvakten »
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 02. Mai 2007, 14:08 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=sol-searching%26method=full%26objectid=19033157%26siteid=50081-name_page.html

Smarte Roeder har funnet ut et år for seint at Campbell vil være en smart investering å spille sammen med Tayls, og vurderer i sommer å hente ham. Smart, du!
Videre kan Valencia være interessert i å hente godeste Martins dersom Villa forsvinner til helvettet på Merseyside.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #566 på: 02. Mai 2007, 14:30 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=sol-searching%26method=full%26objectid=19033157%26siteid=50081-name_page.html

Smarte Roeder har funnet ut et år for seint at Campbell vil være en smart investering å spille sammen med Tayls, og vurderer i sommer å hente ham. Smart, du!
Videre kan Valencia være interessert i å hente godeste Martins dersom Villa forsvinner til helvettet på Merseyside.

Denne Roeder er ikke sann !
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 02. Mai 2007, 14:42 »

Denne Roeder er ikke sann !

Dette sier det meste om Roeder. For et år siden var Campbell for gammel, men i år er han ung nok. Den mannen gjør stort sett det motsatte av hva han sier. Med andre ord bedre å holde kjeft, og heller finne seg en lagerjobb på St James` Park.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #568 på: 02. Mai 2007, 15:08 »
Hvis valencia skulle legge inn et bud på 15 mill for martins. burde vi godta?
Finner vi en like god spiller, i samme lovende alder til samme pris?
Det tror ikke jeg. det må isåfall være babel fra ajax.

Jeg tror vi gjør en feil ved å la ham gå for 15mill pund.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #569 på: 03. Mai 2007, 03:43 »
Hvis valencia skulle legge inn et bud på 15 mill for martins. burde vi godta?
Finner vi en like god spiller, i samme lovende alder til samme pris?
Det tror ikke jeg. det må isåfall være babel fra ajax.

Jeg tror vi gjør en feil ved å la ham gå for 15mill pund.

Ja vi gjør en kjempe feil!!! Martins tror jeg blir veldig vanskelig å erstatte, for tror ikke vi er så innbydende akkurat nå for spisser av slik kvalitet... Mye intern uro, store spillere som blir til legofigurer med en gang de får newcastle trøye på seg, ikke vunnet noe siden 1673, en manager som...ja alle vet hva han er god for.... Ikke mye å lokke med det nei.

Så Martins ser jeg helst blir ja... det og selge spillere med en gang de er god, med en liten fortjeneste... No good...
bare se på woodgate, gjorde en kjempejobb i forsvar.. Så lokka Real Madrid med masse pesetas, og vekk var han.. så var forsvarshelvete i gang, og holder på enda
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.