20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345556 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #405 på: 26. Mars 2007, 20:58 »
Syns ikkje me skal gje Roeder ein sommer til for å bygge et lag, han hadde heile sist sommer å få fatt i spelere og så skuffa han stort. Einaste av dei som han fekk inn e det jo Martins som har slått skikkelig til, men han visste jo alle ville slå te.

Nei spark han nå, så han ikkje sløser vekk penger og må gå til nyttår
Newcastlesupporter siden 1992

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 26. Mars 2007, 20:59 »
Ser at blant andre Nelson og Luisao er i Roeders kikkert. Fat Freds sønn kan bekrefte dette, men ingen konkrete ting har blitt satt i live. Nå er jo det litt vanskelig og da, siden transfervinduet er stengt.  ;)

Luisao er etter min mening en verdensklassestopper. Jeg ble tidvis blendet av hans ferdigheter mot eksempelvis Liverpool i CL i fjor. Stor stor spiller, som har det meste.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 27. Mars 2007, 11:58 »
og P.S bare tull at new skal liksom ikke skal være sikret plass i p.l til neste år.. bare RENT PISS! selvfølgelig ender vi topp 10 i år.. tror vi enda har en sjanse på 7plassen jeg.. og jeg tipper vi blir nr 9-8-7.......

Når du sier det så.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 27. Mars 2007, 14:10 »
Takk Asbjørn.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 27. Mars 2007, 19:40 »
Må si jeg håper litt på en 16 plass, slik at vi så vidt unngår nedrykk, noe som gjør at Roeder etter alt å dømme blir sparket. Det er lov å drømme...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #410 på: 27. Mars 2007, 19:43 »
Må si jeg håper litt på en 16 plass, slik at vi så vidt unngår nedrykk, noe som gjør at Roeder etter alt å dømme blir sparket. Det er lov å drømme...

støttes. Roeder bør ikke få flere sesonger på å sende oss lenger ned i gjørma.
Alle her inne er vel enige om at Roeder aldri kan løfte oss til en toppklubb, og at vi aldri kommer til å vinne noe under hans ledelse. Hvis jeg tar feil skal jeg gå over Gobi ørkenen i kylling kostyme.

Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 27. Mars 2007, 20:29 »
Det typiske er at Roeder får store summer å handle for i sommer for så å deretter få sparken i løpet av den kommende sesongen. Det skjedde med Dalglish, Gullit, Souness og til dels Robson. Hvorfor Roeder skal få flere sjanser fatter jeg ikke. Han må i det minste få spillerene til å yte 100%.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 27. Mars 2007, 21:06 »
Sitat
Hvis jeg tar feil skal jeg gå over Gobi ørkenen i kylling kostyme.

Da skal jeg svømme opp Mount Blanc.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 27. Mars 2007, 21:36 »
Roeder ikke interessert i noen av spillerene som Newcastle var linket til i helgen som var.

But Roeder revealed he will not be making any inroads to sign Manchester City's Distin or Manchester United's Silvestre.

"Not one player I was linked with over the weekend was correct and I am not interested in Mikael Silvestre or Sylvain Distin," Roeder told the Evening Chronicle.

Hadde ikke sagt nei til en gratis Distin, men vi snakker jo Roeder her.
« Siste redigering: 27. Mars 2007, 21:39 av Asbjørn »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 27. Mars 2007, 22:30 »
Dette sa jo Roeder om Onyewu også, Roeder var ikkje interessert i han. Likevel blir han signert i slutten av januar.

Trur vi kan ta alt Roeder seie med ei klype salt.

Han seie han vil hente inn fleire forsvarsspelarar til sommaren. Kjenner eg han rett hentar han kanskje en spelar, gjer Bramble ny kontrakt og så har vi samme dritforsvaret til neste år.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 27. Mars 2007, 22:35 »
Dette sa jo Roeder om Onyewu også, Roeder var ikkje interessert i han. Likevel blir han signert i slutten av januar.

Han seie han vil hente inn fleire forsvarsspelarar til sommaren. Kjenner eg han rett hentar han kanskje en spelar, gjer Bramble ny kontrakt og så har vi samme dritforsvaret til neste år.

Han var heller ikke interessert i Gooch, men det ble en nødløsning til slutt. Alle vet at en langhåret argentiner var førstevalget, og han var ganske så sikker på at han var i boks 3-4 dager før overgangsvinduet stengte.

Ellers er jeg enig i at vi må ta det Roeder sier med ei stor spade salt. Han sier i mot seg selv stort sett hele tiden.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 27. Mars 2007, 23:03 »

Han var heller ikke interessert i Gooch, men det ble en nødløsning til slutt. Alle vet at en langhåret argentiner var førstevalget, og han var ganske så sikker på at han var i boks 3-4 dager før overgangsvinduet stengte.

Ellers er jeg enig i at vi må ta det Roeder sier med ei stor spade salt. Han sier i mot seg selv stort sett hele tiden.
Hadde jo vært utrolig dumt av Roeder å offentlig-gjøre navnene på spillerne han er interessert i å hente flere mnd før overgansvinduet åpner! Da hadde jo andre lag/managere fått opp øynene og kansje meldt sin interesse for de samme spillerne. Spillerne hadde jo da vært mye vanskligere å få tak i, samtidig som prisene ville gått opp!

Hvor mange managere er det som har offentlig-gjort navn på spillere som står på shopping lista til sin egen klubb nå til sommeren?

Og det var ikke bare Coloccini som var linket til oss i januar mnd, det var vel nærmere 40-50 spillere som ble nevnt til en overgang til NUFC den mnd. Så med mindre du kjenner Roeder personlig og/eller han har bekreftet at Coloccini var førstevalg (noe ikke jeg kan huske Roeder har bekreftet), tror jeg ikke noe mer på dette/ditt rykte enn noen andres!

Kan jo ikke begynne å kritisere "ting" som Roeder har gjort/ikke gjort sommeren 2007, da vi ikke har kommet så langt dette året, med mindre dere er spåmenn da!?  :o

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 27. Mars 2007, 23:04 »
Hva skal vi med Distin? Han er nesten like "error-prone" som Bramble, og vil uansett kun være en backup. Da er det bedre å fostre opp Ramage og Huntington...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 27. Mars 2007, 23:16 »
Hva skal vi med Distin? Han er nesten like "error-prone" som Bramble, og vil uansett kun være en backup. Da er det bedre å fostre opp Ramage og Huntington...
Enig, "vi" må ha bedre fantasi når vi skal hente spillere! Dette er også en spiller som er/blir 30 år i 2007! Hva er det som er så eksepsjonelt bra med spillet til Distin?

At noen skal være så imot å få en ung, talentful og god stall for fremtiden som Roeder ønsker å bygge skjønner ikke jeg helt! Der støtter ihvertfall jeg Roeder ganske så mye!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 27. Mars 2007, 23:21 »
Ja, om Roeder skal ha en gjennomsnittsalder på 25 år er vel Distin uaktuell.

Om det er slik at Roeder skal satse på Huntington neste sesong er det ikkje sikkert vi treng så mange fleire midstopparar. Då kan vi ha Taylor og Huntington i midtforsvaret og Edgar og Gooch/NY som erstattere. Då er det viktig at vi kvittar oss med Bramble og Moore så dei ikkje kjem foran i rekkene. Men på back bør vi hente minst 2-3 gode, raske offensive backer slik at vi kan få utnytta kantane bedre.