20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]  (Lest 46821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]
« Svar #15 på: 06. Feb. 2007, 11:14 »
Han har samlet opp 5 gule.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 06. Feb. 2007, 13:34 »
Han har karantene... Xabi Alonso var elendig mot Everton og hadde han spilt like rævva mot oss hadde jeg gjerne sett at han spilte. Sissoko er tilbake til denne kampen. Siden han også er en veldig god spiller tror jeg ikke Liverpool blir enormt svekket av at de mangler Alonso...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 06. Feb. 2007, 14:18 »
Jeg ser på Alonso som en veldig viktig brikke i Liverpool laget. En som holder lagdelene kompakt og samlet. Er eksepsjonelt flink til å posisjonere seg, fabelaktig blikk over spillet og noen fantastiske pasninger. Med sin dype posisjon i laget gir han vingene og ikke minst Gerrard frihet til å angripe.
Dette er noe Roeder må utnytte, samt at midtstopperne til Liverpool er VELDIG hodesterke, men langt ifra noen hurtigtog! Kansje Martins og Dyer på topp, fremfor Sibierski. Han vil jo bli knust i luftrommet!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 06. Feb. 2007, 15:14 »
Ojsann, litt uflaks igjen gitt. En strekk i låret på vår stjerneback Stephen Carr, og han er ut ei en måned. La oss fortsette med de samme rutinene på trening Roeder. Litt forebygging gir vi faen i.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=glenn%2Ds-fury-at-carr-ko%26method=full%26objectid=18583979%26siteid=50081-name_page.html

Hvem blir den neste? Tipper Kieron Dyer.
« Siste redigering: 06. Feb. 2007, 15:16 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #19 på: 06. Feb. 2007, 16:42 »
Hjemme mot Liverpool har egentlig gått bra de siste årene, ser vi bort fra i fjor da vi tapte solid. Jeg husker vi vant 1-0 når Robert scoret på et frispark via Baros i mål, var vel 3-4 år siden. Året etter rundspilte vi Liverpool fra ende til annen, men fikk bare 1-1 etter et Shearer-mål. Chris Kirkland storspilte i den kampen husker jeg.

Så jeg mener vi absolutt har gode sjanser mot Liverpool. Vi er favoritter på SJP, og skal klare å hente hjem 3 særdeles viktige poeng. Men kampen må spilles først, det er det som plager meg litt  :P Skulle gjerne hentet poengene allerede nå  :D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #20 på: 06. Feb. 2007, 17:01 »
Vi er ikke dette samme laget som vi var før.

Ett poeng tror jeg vi får, med 1-1.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 06. Feb. 2007, 17:23 »
Ojsann, litt uflaks igjen gitt. En strekk i låret på vår stjerneback Stephen Carr, og han er ut ei en måned. La oss fortsette med de samme rutinene på trening Roeder. Litt forebygging gir vi faen i.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=glenn%2Ds-fury-at-carr-ko%26method=full%26objectid=18583979%26siteid=50081-name_page.html

Glenn Roeder today angrily revealed how Newcastle United had been punished yet again by international football after Stephen Carr was sent home from Republic of Ireland duty with a thigh injury.

Etter som jeg forstår dette, ble han skadet på trening med landslaget. Hva faen kan Roeder gjøre med det. Fortsette med de samme rutinene? Roeder trener jo ikke Irlands landslag! Hvis jeg ikke nå har misforstått stykket, synes jeg kritikken din rett og slett blir for dum!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 06. Feb. 2007, 18:05 »
Er vel ikke hvem man trener med som forårsaker strekkskader, men heller hvordan man trener til vanlig og om man trener noe forebygging av skader... Det hjelper vel heller ikke Carr at han er direkte feit og overvektig...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 06. Feb. 2007, 18:52 »
Er Carr direkte feit og overvektig? Okey, gi meg hans BMI, så skal jeg vurdere det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #24 på: 06. Feb. 2007, 19:03 »
Det hjelper vel heller ikke Carr at han er direkte feit og overvektig...

;D

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. Feb. 2007, 20:59 »
Vist man bruker denne kalkulatoren, og putter inn 176 cm og 78 kg som Carr er, vil han få ein BMI på 25.

http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html

BMI på mellom 25 og 29,9 = overvektig.

;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. Feb. 2007, 22:57 »

Glenn Roeder today angrily revealed how Newcastle United had been punished yet again by international football after Stephen Carr was sent home from Republic of Ireland duty with a thigh injury.

Etter som jeg forstår dette, ble han skadet på trening med landslaget. Hva faen kan Roeder gjøre med det. Fortsette med de samme rutinene? Roeder trener jo ikke Irlands landslag! Hvis jeg ikke nå har misforstått stykket, synes jeg kritikken din rett og slett blir for dum!!

Nå vet jeg ikke om du har sparket fotball før, men forebygging av skader er meget meget viktig. Dette skal selvsagt skje på klubbnivå. Ellers har du rett i at Roeder ikke trener Irland.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 06. Feb. 2007, 23:09 »
Vist man bruker denne kalkulatoren, og putter inn 176 cm og 78 kg som Carr er, vil han få ein BMI på 25.

http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html

BMI på mellom 25 og 29,9 = overvektig.

;D

hehe, men BMI tar ikkje hensyn til muskelmasse så trur ikkje han er overvektig, men derimot trur eg det er bra for laget at han e skada.

Denne kampen er umulig å tippe utfallet til, enten kan vi ha litt flaks og vinne 2-1, eller vi kan tape 0-3.. Om vi no kan tørre å utelukke Bramble fra forsvaret kan det bli bra.

1-0 til Newcastle:)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 06. Feb. 2007, 23:53 »
Er Carr direkte feit og overvektig? Okey, gi meg hans BMI, så skal jeg vurdere det.

Litt satt på spissen kanskje, men jeg vil ikke kalle ham tynn i allefall. Og det er jo et kjent faktum at tunge spillere som Bramble og Carr har lett å dra på seg strekkskader...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 07. Feb. 2007, 11:30 »

Nå vet jeg ikke om du har sparket fotball før, men forebygging av skader er meget meget viktig. Dette skal selvsagt skje på klubbnivå. Ellers har du rett i at Roeder ikke trener Irland.
Joda ,jeg har spilt fotball i mange år, men måtte legge opp grunnet akkurat skader, i rimelig ung alder. Har selv vært "under kniven" flere ganger, uten at jeg kritiserer treneren for det.
Jeg mente ikke på noen måte å være "frekk", bare presiserte at jeg synes du kritiserer Roeder litt vel mye, eller for absolutt ALT er vel mer rett. Men jeg skjønner deg/er enig i noe av det. Men husk, på denne tiden ifjor var Roeder vår reddende engel, førte oss til slutt opp på en 7. plass. Vi har fremdeles gode muligheter til en god plassering i år, tross KONGEN er borte og mange skader. Og hva denne kampen angår, håper jeg på et godt resultat for oss.