20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newutd tegneserie!  (Lest 15494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« på: 08. Jan. 2007, 15:23 »
Eg vurderar å lage ein tegneserie, og då tenkte eg kan lage ein tegneserie om folka her på forumet. I desse tegneseriane vil eg ha med saker om Newcastle og diverse konflikter innad i forumet.

Det kunne ha vore greit å hatt med personar som først og fremst vil vere med. Vedkommande bør nemne nokon detaljar og diverse særtrekk ved seg sjølve ( tenkje mest på ansiktmessig og kroppmessig i og at med eg må lage unike "figurar" til kvar enkelt. Det er ikkje nødvendig å nemne namn, berre nicket.   :wink:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« Svar #1 på: 08. Jan. 2007, 15:32 »
Haha, genial idè! Er du flink til å tegne, eller?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« Svar #2 på: 08. Jan. 2007, 15:36 »
Før var eg ein kløppar, men er litt rusten! Men eg rekner med når eg får øvd meg litt så skal eg komme på toppnivå igjen! :)
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
Newutd tegneserie!
« Svar #3 på: 08. Jan. 2007, 15:54 »
er med jeg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newutd tegneserie!
« Svar #4 på: 08. Jan. 2007, 16:14 »
Kreativt og morsomt, Hans Emil! :D

Jeg er med.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« Svar #5 på: 08. Jan. 2007, 16:22 »
I'm in.....

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« Svar #6 på: 08. Jan. 2007, 16:27 »
Æ å

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« Svar #7 på: 08. Jan. 2007, 16:36 »
Kan bli bra det ;) Count me in. Jeg er høy, mørkt, bustete hår, grønne øyne, ganske brun hudfarge og godt trent. Holder det for deg Hans? :P

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« Svar #8 på: 08. Jan. 2007, 16:39 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Kan bli bra det ;) Count me in. Jeg er høy, mørkt, bustete hår, grønne øyne, ganske brun hudfarge og godt trent. Holder det for deg Hans? :P

Endeleg ein som skriv detalja! Very good!  Nok det, ja.  :wink:
for a logical solution!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« Svar #9 på: 08. Jan. 2007, 16:50 »
Er med jeg.

Ca 175-180cm lang, brunt/blondt hår, blå øyne og hverken tjukk eller tynn, har fått gøre at jeg ligner på Frank Lampard, har også ca samme hårfisyre som Steven Taylor for øyeblikket, men vanligvis litt lengre. Klesstilen min er dongeribukse (ALLTID), hettegenser med glidelås og en t-skjorte i passende farger eller en Newcastle/England-drakt under for det meste. Og gensrene mine er vanligvis enten blå, svarte, beig, eller en rød Ferrari-genser. Var vanskelig å forklare hvordan jeg ser ut i grunnen... Jeg kan gi deg et bilde om du vil det.

Noe mer detaljer du vil ha utenom utseende?

Som Noreng er jeg litt hissig. Jeg er også 100% B-menneske. Jeg sover og sover  :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Noreng

• Gjest
Newutd tegneserie!
« Svar #10 på: 08. Jan. 2007, 17:03 »
Okey. Normalt høy til 8.klassning og være. Lyst hår. Ikke så veldig brun, men ikke blek. Blåe øyne. Sånn opp-sveis:P og bustete bak:P Vanskelig og forklare...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« Svar #11 på: 08. Jan. 2007, 17:33 »
Personleghet er veldeg viktig. Så det kunne ha vore greit med det og. Men det skal seiast at ein ser nokså bra personlegheta når vedkommande skriv på forumet. Sånn delvis i alle fall!
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« Svar #12 på: 08. Jan. 2007, 18:12 »
Skjønn: Gutt
Høyde: 169 cm omtrent
Hårfarge: Mellomblondt
Hårstil: Som Milner, bare litt lenger.
Øyenfarge: Blå og skarpe.
Øyenbryn: Mørke, mellomstore og møtes på midten over nesen. Går litt nedover. Bare litt.
Hudfarge: Hvit
Kilo: 55-60
Klestil: Som oftest en grå og litt romslig joggebukse og en sort hettegenser.
Negative skjennetegn: Noen kviser litt her og der, IKKE store da, og IKKE midt i ansiktet heldigvis. Litt blå under øynene, på grunn av lite soving om nettene. Men rundt. Snakker også litt smårart fordi jeg ikke klarer å uttale r-ene når de står foran eller mellom vokaler. :oops:

Høye tanker om meg selv: Jeg tror jeg er smart og pen, så jeg har litt småhøye tanker om meg selv iblant. Kan innrømme det. Men det er jo bra å ha litt selvtillit!

Yes, der har jeg sagt mitt. Har også fått frem mange negative sider så Hans Emil kan få liv i sine satiriske evner (eller hva man sier).

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« Svar #13 på: 08. Jan. 2007, 18:16 »
Der var jeg ærlig, der!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newutd tegneserie!
« Svar #14 på: 08. Jan. 2007, 18:35 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Skjønn: Gutt
Negative skjennetegn:

Unnskyld meg Olav...SKJØNN???? og SKJENNETEGN?? skjennetegn er tegn på at man får skjenn av moren eller faren sin, KJENNETEGN er en beskrivelse av seg selv!

Hm, jah, håper ingen av ditt SKJØNN var med på SKJEDEKOLLISJONEN på e6 i dag!

Regner med du snakkes med SKJ lyden hele tiden, på SKJOLE, SKJØRE bil, SKJØNN, men vær så snill, skriv KJØNN!!!! ;)

Unnskyld meg at jeg reagerer så sterkt på dette, men det irriterer meg grenseløst!

BTW, kan være med jeg og! jeg 23år, er 189høy, slank (74kg) (tynn, spinkel...hehe)...går med casual klær, dongeribukser, litt pene skjorter/gensere....har blå øyne, mørkt hår....Liker fotball, data, sport generelt og dama mi. Navnet er som nicket, Bjørn ;) jeg har ADHD (kan være gøy å få med ;) ) ser MYE film, glad i whiskey og øl...jah...det meste sagt

Bjørn - vil være med i SKJEDEKOLLISJON :D
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads