20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 109204 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #255 på: 08. Juni 2011, 20:58 »

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #256 på: 09. Juni 2011, 00:15 »
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=315324
Syns han er litt uheldig her, blir dekket og den glipper akkurat. Han blir sterkere av dette vertfall! Nederland reddet forøvrig poenget, så ingen helsvart kveld after all... Nokon som såg kampen og kan uttale seg om korleis han sto? :)
Edit: Ser dei tapte 4-3 på straffer... :( http://www.nufc.co.uk/articles/20110608/another-cap-for-krul_2281670_2373662
« Siste redigering: 09. Juni 2011, 00:26 av alop123 »
Venter i spenning...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 09. Juni 2011, 00:26 »
Så kampen. Ganske rolig dag på jobben, uten de helt store sjansene til Uruguay. Men har virker trygg og selvsikker når noe skjedde, og er ikke redd for å prøve. Skal også sies at det nederlandske forsvaret var med på å gjøre ting vansklgiere for Krul, uten at de skal ha masse skyld. En nederlandsk spiller reddet også ballen på strek, ved en sjanse da Krul var ute av målet.

Fikk ikke med meg alle straffene siden streamen monga, men fikk med meg at han reddet minst en og var svært nær ved å ta to andre.

Alt i alt en godkjent kamp av unge herr Krul, spør du meg.
Nei.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #258 på: 09. Juni 2011, 00:39 »
Pga den dårlige streamen/linja her ute eg gidde opp.
Trudde ikkje han reddet ein straffe, så det er jo jækli bra! Liker også at han er offansiv og ikkje er redd for å prøve. Ved å våge så mye, kommer han til å ta dei rette valga med meir erfaring, enn til dømes nokon som ikkje våger like masse og har hatt like mangen "rush-outs" som Krul mange år seinere. (vanskelig å forklare)
MEN, liker dårlig at ballen blir reddet på strek av forsvarspiller for 3. gang på rad, TO ganger mot WBA...
Ser også den offesielle siden seie han "bids to be no 1 next season" Begynne nesten og tru meir og meir at han blir 1.valg....
Venter i spenning...

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #259 på: 10. Juni 2011, 18:23 »
Topp intervju med Tim i Chronicle idag:
" Our fans really blew me away last season. The thing is if we actually do get a trophy or a high finish, it?s crazy to imagine what they would be like ? it would be scary!" ;D
?We can?t wait to get started. We want the whole city buzzing.?

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/06/10/successful-united-will-scare-the-opposition-72703-28855127/
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 30. Juli 2011, 01:38 »
Krul er med i landslagstroppen til Nederland som spiller mot England på Wembley 10. august.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 01. Aug. 2011, 12:06 »
Presterer han veldig bra denne sesongen blir han salgsobjekt.. Just wait and see..

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 01. Aug. 2011, 12:10 »
Håpe du har rett, da kan vi få en god sum penger får han og!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 01. Aug. 2011, 12:46 »
Presterer han veldig bra denne sesongen blir han salgsobjekt.. Just wait and see..

Det regner jeg vel nesten med. Presterer en spiller "veldig bra" eller innehar et stort talent så kommer budene og etterhvert som oftest salget. Det må vi leve med tror jeg og det har nok like mye med systemet som helhet som det har med et enkelt styre.

Det er ytterst få klubber der en relativt ung spiller ikke blir et salgsobjekt om han presterer veldig bra.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 07. Aug. 2011, 00:52 »
Jeg synes det vil være idiotisk av Pardew å gi Krul tillit mot Fiorentina, hvis han vrakes mot Arsenal.

Jeg mener det er naturlig at de som spiller i generalprøven også skal spille i premieren, med Cheick Tiote som eneste naturlige unntak. Men nå vet ikke jeg i farta hvilke 11 som startet mot Fiorentina i dag da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 07. Aug. 2011, 01:50 »
Jeg synes det vil være idiotisk av Pardew å gi Krul tillit mot Fiorentina, hvis han vrakes mot Arsenal.

Jeg mener det er naturlig at de som spiller i generalprøven også skal spille i premieren, med Cheick Tiote som eneste naturlige unntak. Men nå vet ikke jeg i farta hvilke 11 som startet mot Fiorentina i dag da.

Du finner litt av tankene til pardew i artikkelen øverst. Det var ikke toppet lag idag.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 07. Aug. 2011, 02:47 »
Blir veldig overasket hvis ikke Tim Krul står mot Arsenal. Forster har ikke imponert i pre-season og Harper så vi var ute på dato allerede for tre år siden. Nesten en skandale, og ikke minst en hån mot Krul hvis han ikke får trøya. Det har han virkelig gjort seg fortjent til nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #267 på: 07. Aug. 2011, 20:27 »
Etter å ha sett høydepunkter fra kampen mot Fiorentina nå blir jeg mildt sagt overrasket hvis ikke Krul starter mot Arsenal. Han hadde flere veldig gode redninger i den kampen! Jeg har kjempetroa på vår godeste Tim, stå på! :)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #268 på: 14. Sep. 2011, 19:40 »
Er det nokon her som veit om broren til Krul (om han i det heile tatt har en) var på QPR-kampen no sist? Sat fem plassar til venstre for ein mann som var ekstremt lik Tim. Såg også ut som han vart litt støtt når QPR-fansen ropte "Wanker" til Krul når han halte ut tid i 2. omgang.

Ellers var han casual kledd saman med ein kompisgjeng, ingen supportereffekter å spore på nokon av dei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 04. Okt. 2011, 13:38 »
Nei.