20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spørsmål om Newcastle World  (Lest 2651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Spørsmål om Newcastle World
« på: 30. Des. 2006, 14:56 »
Tenkte jeg skulle kjøpe meg World ut året for å høre de kampene som ikke går på TV. Jeg er bare interessert i Live commentary de andre tinga trenger jeg ikke. Det koster £11.99 for hele pakka ut sesongen, men hvis jeg bare skal ha Live Commentary koster det £14.99. Hva er dette for noe? Må da være en feil...
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 30. Des. 2006, 15:41 »
Hørtes merkelig ut, men jeg anbefaler hele pakka. Mange interessante intervjuer osv. Er god valuta for penga.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 30. Des. 2006, 16:10 »
Du må vel betale ekstra for radio da. Tåpelig, men allikevel koster det bare 20kr mer enn det andre. Uansett er det sikkert verdt å kjøpe det, det koster jo tross alt ''bare'' ca. 120kr.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 30. Des. 2006, 17:08 »
Sitat fra: "Håvard"
Du må vel betale ekstra for radio da. Tåpelig, men allikevel koster det bare 20kr mer enn det andre. Uansett er det sikkert verdt å kjøpe det, det koster jo tross alt ''bare'' ca. 120kr.

Jepp, får nesten bare kjøpe det. Men det som er rart er at radio er inkludert i pakka til £11.99, mens bare matchlive koster et par pund ekstra.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 30. Des. 2006, 17:15 »
Trodde Live Commentary var radioen jeg... Er det det som er de oppdateringene da? Ingen vits i de når du har radioen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30. Des. 2006, 17:23 »
Here's what you get:
Alan Shearer
Exclusive Interviews & Features
Get the views of the men that matter - on and off the pitch
Michael Owen
Exclusive TV News Bulletins
The big news direct from the heart of the club - first, fast and exclusive
Scott Parker
Exclusive Match Highlights
The only place to watch the matches online - you'll never miss a goal again!
Live Radio Commentary & Stats
Live Radio Commentary & Stats
Listen live to every league and cup game - you'll never miss another kick!
Searchable video archive
Searchable video archive
Re-live those magic moments whenever you want - over and over and over again

Pris: £11.99

Option 2: MatchLive
MatchLive
Matchlive    
Can't get to the game? Then let us bring the game to you! Live Radio commentary and real-time stats of every game.

Pris: £19.99[/b]

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Spørsmål om Newcastle World
« Svar #6 på: 10. Feb. 2007, 13:28 »
pund = 12.5ca altså..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. Feb. 2007, 16:39 »
Tror det er så billig fordi det er på tilbud. Første året koster 10 pund og neste 40. Kan det stemme?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Feb. 2007, 01:21 »
Neida. Det er samme prisen hvert år.
Jeg har vært medlem i ca 3-4 år.

Har vært veldig varaiabelt med kvaliteteten på tjenesten, men det er befriende å vite at man kan alltid få radiolink her hvis alt annet svikter. Jeg synes det er verdt prisen og vel så det, men hvis du er konstant blakk (hvem f er det i Norge i dag) så tror jeg du tjener på å bruke vanlig streams og evt stå over de kampene som ikke streames. (Men da er du føkkings blakk)  ;)

world er bra for meg iallefall

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. Feb. 2007, 12:18 »
Jeg vet ikke helt om jeg ser urimeligheten i at Pakken Newcastle World koster mindre enn bare MatchLive. Det er såvidt meg bekjent et kjent faktum at den ene lille brøkdelen av en pakke koster mer enn selve pakken, som selges som en tilbudsvare.

Jeg ser ikke helt poenget i å skulle kjøpe bare MatchLive. Greit nok at radiolink er alt du føler du har bruk for, men det må jo være mye bedre å kjøpe totalpakken, som er mye billigere, når du tross alt får så mye annet spennende i tillegg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon