20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Våre "beste" spillere blir solgt  (Lest 5961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Våre "beste" spillere blir solgt
« på: 19. Mai 2005, 19:01 »
Mange her inne på forumet mener det er en katastrofe at våre "beste" spillere blir solgt. Mange mener at Bellamy, Robert, Kluivert og Hughes er en av våre beste spillere.

Er vi ikke bedre enn den 14. plassen vi fikk denne sesongen? Jeg mener vi ikke er det, om flere av dere har rett her inne.

Det er ingen hemmelighet at spillerene Bellamy, Robert, Kluivert og Hughes er til salgs. Men de eneste klubbene som er interessert i våre "beste" spillere er Aston Villa, Birmingham, Blackburn, Alkmaar, Bolton, Sevilla og Celtic.

Om det ikke finnes andre klubber enn disse middelhavsfarerne som vil kjøpe våre "beste" spillere. Er vi egentlig noe bedre enn den 14. plassen vi fikk denne sesongen?

Hvorfor kommer ikke storklubbene å prøver seg på våre "beste" spillere som det koster så ufattelig mye å erstatte?

Hva har kritikkerene av disse salgene å si til dette?

Ja jeg vet Celtic leder den skotske ligaen, men de ville vært en middelhavsfarer i PL.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1 på: 19. Mai 2005, 19:16 »
Bellamy har scoret utrolig mange mål denne sesongen. Han er en rask og teknisk spiller likeså. Han har vært bedre enn Shearer og Kluivert denne sesongen. Men det er riktig å få han ut av klubben etter det han har gjort.

Laurent Robert er den spilleren som har vært blant våre beste denne sesongen. Han har flest assist, høyt på toppscorerlisten og har begynt å jobbe knallhardt de siste ukene. Men etter kampen mot Chelsea kastet han bokstavelig av seg trøya. Det er slutt. Han er langt bedre enn de andre midtbanespillerne våre!

Patrick Kluivert har scoret flest mål denne sesongen. Han er en levende legende. Men han er ikke lenger god nok. Enig at han må forlate klubben. Men det er nok store klubber som er ute etter han. Ikke bare Sevilla.

Hughes er faktisk en av våre beste forsvarspillere. Han holder høy klasse og spiller med hjertet utenfor drakta. Slike spillere setter jeg pris på. Om vi skulle ha solgt en forsvarspiller, så kunne vi ha kvittet oss med Elliott og O`Brien. Ikke si at det ikke finnes kjøpere Asbjørn. Vi kunne ha solgt dem til lavere divisjoner i tilfellet! Selg heller Butt enn Hughes sier nå jeg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. Mai 2005, 19:29 »
Kan legge til at personer som Alan Oliver (Evening Chronicle), Luke Edwards (The Journal), Michael Martin (True Faith magazine) og Niall and Biffa er alle enige om at Bellamy, Kluivert og Robert bør selges til sommeren.

Disse gutta er vel ikke helt på jordet? Eller hva mener dere?

Michael Martin som er en fornuftig mann, skrev dette i sitt Newcastle magasin igår.

Craig Bellamy is, in my opinion, rightly out of the club for an appalling lack of commitment (feigned injuries) and respect, with Laurent Robert and Patrick Kluivert next in the departure lounge having failed to be motivated to play for Newcastle United with anything approaching pride and heart.

The positions of Bowyer and Butt are open to debate - the former displaying zero professionalism in his appalling behaviour with Dyer during the Villa game and the latter defying his reputation as a level-headed, hard-working professional and playing with seemingly little application.

The media will be alive with rumours of who is on the way to Gallowgate. I'd like to hear about Alan Smith, Scott Parker, Sylvain Distin - players of that standard - coming to Newcastle United.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. Mai 2005, 19:38 »
Det var du som sa at Bellamy burde forlate klubben! Skal han liksom ikke forlate klubben bare fordi det er Birmingham som vil kjøpe ham? Souness har sagt at Bellamy aldri skal spille under han igjen. Aldri! Liverpool skal også vise interesse!

Om ikke Elliott og O`Brien går til lavere divisjoner så går de ihvertfall til et lavere nivå. Portsmouth eller noe sånt noe. De hører hjemme i en gruppe. Du sier jo selv at de ikke holder nivå i klubben. Ett sted holder de nivå ihvertfall!

Robert er ihvertfall en av de mestscorende spillerne denne sesongen.
Neivel. Du har rett i det med Kluivert da. Han er ikke god nok.

MEN HVEM ASBJØRN? HVEM ER GOD NOK FOR KLUBBEN? FOR DET ER BARE SHEARER, GIVEN OG BOUMSONG SOM ER BEDRE ENN DE NEVNTE? TROR DU VIRKELIG AT VI HAR SJANSEN PÅ ZIDANE&CO? INGEN SOM ER BEDRE ENN ROBERT VIL NOENSINNE GIDDE Å DRA TIL NEWCASTLE!!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. Mai 2005, 19:40 »
Hvem er bedre enn disse spillerne? DE ER NØKKELSPILLERNE VÅRE DA LIKSOM! DET HAR DE ALLTID VÆRT! Du tror virkelig på Souness du Asbjørn!

Men det gjør ikke jeg. Det vil jeg aldri gjøre heller!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Mai 2005, 19:47 »
Nå mister du kontrollen Olav. Det er Bellamy selv som bestemmer hvilken klubb han føler er riktig. Hverken Jeg, du eller Newcastle. Hvor har du det fra at Liverpool viser interesse? Det er selvsagt bare tull. Robert har 5 mål denne sesongen om man tar med alle kampene. Noe som er bak flere Newcastle spillere.

Ellers så setter jeg pris på om du driter i Caps Locken.

Jeg mener vi har mange spillere som holder mål. Blant annet Given, Shearer, Bramble, Boumsong, Jenas, Dyer, Milner, N`Zogbia, Taylor, Carr, Babayaro.

Zidane er over the top, og er en spiller jeg ikke vil se i NUFC drakta. Spillere som lever på navnet er jeg ikke interessert i. Ifølge deg er Robert en spiller i verdensklasse. Det er rart han ikke vurderes i landslagsuttakene til Frankrike engang.

[Edit av admin pga unødvendig sitering]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Mai 2005, 19:50 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Hvem er bedre enn disse spillerne? DE ER NØKKELSPILLERNE VÅRE DA LIKSOM! DET HAR DE ALLTID VÆRT! Du tror virkelig på Souness du Asbjørn!

Tro eller ikke tro, jeg legger meg ihvertfall ikke ned å griner før erstatterene er på plass og beviser hva de kan tilby. Nå vet vi at Souness skal sitte fram til seriestart, og da gidder jeg ikke være negativ og sur i hele sommer.

Robert hyler om at han bør få gå gratis. Hvorfor gjør han det tror du? Tror han ikke engang selv at noen vil kjøpe han?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Mai 2005, 19:54 »
Så du mener altså at Milner, Carr og Babayaro er bedre enn Robert? Interessant. :lol:  Har vært på mange motstanderforum, og alle har en felles ting:

De frykter alle Robert!

Dessuten leste jeg på Liverpool sin hjemmeside at de skulle vurdere å legge inn et bud på Bellamy. Benitez mener at han er blant balløyas 5 beste angripere!

Laurent Robert har lenge vært utestengt i Frankrikes tropp pga krangel med treneren! :!: Men nå må han jo konkurrere mot Pires og Zidane også da! Ikke lett for Robert det!

ROBERT HAR ALLTID VÆRT EN AV VÅRE BESTE SPILLERE! HVOR LENGE HAR DU HOLDT MED KLUBBEN? SIDEN SOUNESS KOM? DU HOLDER VEL IKKE MED NEWCASTLE, MEN BARE SOUNESS?!

Blir svært plaget over at du kaller yndlingspillerne mine for elendig, og at de ikke er gode nok for en klubb som ligger på 14.plass. Det er ikke spillerne som er problemet, MEN SOUNESS!!!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. Mai 2005, 19:56 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Tro eller ikke tro, jeg legger meg ihvertfall ikke ned å griner før erstatterene er på plass og beviser hva de kan tilby. Nå vet vi at Souness skal sitte fram til seriestart, og da gidder jeg ikke være negativ og sur i hele sommer.

Robert hyler om at han bør få gå gratis. Hvorfor gjør han det tror du? Tror han ikke engang selv at noen vil kjøpe han?

Tror du virkelig at noen storspillere gidder å dra til Newcastle slik situasjonen er nå? Er det samme som Elliott og O`Brien-greiene det!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #9 på: 19. Mai 2005, 19:58 »
Det er ikke bare Souness som er problemet. Det er også en del spillere. En spiller som ganske enkelt kan plasseres i den kategorien er Robert. En spiller som virker umotivert og lite engasjert i laget. Det vil ikke være noen krise om Robert forsvinner. Men det er viktig at vi finner den rette erstatteren.

Olav, ikke bli sint nå. Dette er bare en diskusjon.
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19. Mai 2005, 20:00 »
Det er sant, men han er svært vanskelig å erstatte. Han burde forlate klubben. Men det burde Souness også! Kjøp en helt ny stall som bryr seg om klubben, og IKKE KJØP NOEN NYE SPILLERE PÅ 10 ÅR!
Er lei av denne kjøpingen. Tror ikke at Souness klarer å finne en god nok erstatter til Robert uansett.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 19. Mai 2005, 20:02 »
Gi meg en link at Benitez sier dette. Å finne en link er vel det minste problemet for deg regner jeg med.

Hvordan i huleste kan du sammenligne Babayaro og Carr med Robert?

Ja jeg holder kun med Souness. Det er derfor jeg har vært på St James` Park under Dalglish, Gullit, Bobby Robson, og Souness. Til sammen 12 ganger.

Jeg har også snakket med Bobby Robson i ca 15 minutter før CL kampen mot D. Kiev. Bildet henger på veggen hjemme.

Har også hilset på Shearer, Ian Rush, Barton, Gullit, Duncan, Domi, Charvet, Solano, Hamann, Griffin, S Caldwell, Hughes, Saha og Given.

Ja jeg heier kun på Souness. Det har du rett i Olav.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 19. Mai 2005, 20:04 »
Shit. Så du innrømmer det :?

Men har du snakket med Bobby? Hva sa han for noe!?
Og hva sa Shay`ern?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 19. Mai 2005, 20:12 »
Shit. Så du innrømmer det :?

Men har du snakket med Bobby? Hva sa han for noe!?

En lang historie. Han spurte hvor lenge jeg hadde vært supporter. Jeg sa jeg hadde vært CL kampen mellom Newcastle - Juventus og han lurte på om jeg likte det jeg så.

Vi hadde en del baggasje som vi måtte sette et sted siden vi måtte ut av hotellet klokken 12:00 på formidagen. Vi skulle ta nattoget til Glasgow og det fantes ikke noe sted på togstasjonen i Newcastle hvor vi kunne sette fra oss baggasjen pga 11. september.

Vi duret opp til SJP for å høre om vi kunne sette den der. Jeg duret inn i resepsjonen og der sto tilfeldigvis Sir Bobby og hans rådgiver og snakket med resepsjonisten.

Resepsjonsmannen mente vi ikke kunne sette fra oss baggasjen, men Sir Bobby brøt inn og sa at dette måtte ordnes sien vi ikke så ut som noen terrorister :-)

Mens resepsonisten ringte og ordnet plass til baggasjen, snakket jeg og dama med Bobby Robson. Tok bilde og fikk autograf.

Lang historie som jeg forkortet veldig.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 19. Mai 2005, 20:15 »
Vanvittig! Bobbymann er jammen en liten luremus han!
 :D

Denne diskusjonen fortsetter vi imorgen Asbjørn. Kanskje du ikke er Souness-fan, men du liker ihvertfall ikke Robert. Det er straffbart!