20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Drakt!  (Lest 28119 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Drakt!
« Svar #75 på: 08. Sep. 2007, 19:06 »
tenk om plutselig allardyce skulle gå rundt i beye drakt liksom

HAHA ;D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 09. Sep. 2007, 04:48 »
Jeg har aldri navn bakpå drakter, for det viser at jeg holder med klubben og ikke en spiller.

Dette er selvsagt bare tull. Drakter er nesten ment for å ha navn og nummer på, og det er i årets tilfellet helt klart at det er lagt opp til navn og nummer. Og selvfølgelig viser det at du holder med klubben, men at du liker den spilleren du har bakpå.

Mja men Olav har da eit poeng..

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 09. Sep. 2007, 12:22 »
Jeg har aldri navn bakpå drakter, for det viser at jeg holder med klubben og ikke en spiller.

Dette er selvsagt bare tull. Drakter er nesten ment for å ha navn og nummer på, og det er i årets tilfellet helt klart at det er lagt opp til navn og nummer. Og selvfølgelig viser det at du holder med klubben, men at du liker den spilleren du har bakpå.

Hvorfor har Olav et poeng? Det er jeg virkelig spent på å høre.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 09. Sep. 2007, 12:54 »

Hvorfor har Olav et poeng? Det er jeg virkelig spent på å høre.

Fordi det er vel klubben det fleste heier på og ikkje spilleren ?
Eg har aldri hadt navn bakpå drakten heller. Skulle eg hadt det måtte det vert noke ekstra spesiellt navn. Foruten Luque  :P så har me hadt få slike spillere i Newcastle siden Shearer la opp.

1. Det er ingenting galt i og ikkje ha navn bakpå pga begrunnelsen Olav ga
2. Det er ingenting galt i og ha navn bakpå drakten heller.

Begge desse meiningene må da aksepteres spør du meg.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 09. Sep. 2007, 13:40 »
Du er da ikke den rette til å si at man skal heie på klubben og ikke spilleren du, Benson? Luque, hehe ;)

Synes det blir for dumt å si at det viser at du ikke heier på spilleren, men laget når du ikke har navn på drakten. En ting er naturligvis hvis du gjør det fordi du helst ikke vil ha noe bakpå, men den grunnen din blir for tåpelig synes jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 09. Sep. 2007, 14:43 »
Du er da ikke den rette til å si at man skal heie på klubben og ikke spilleren du, Benson? Luque, hehe ;)

Eg veit. Derfor eg skreiv dei fleste  ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 09. Sep. 2007, 16:42 »
Greit at man har navn på drakten, skal selv ha navn på min nye, men har ikke bestemt meg helt. Siden Benson med fler vurderer Luque drakt så har jeg nesten bestemt meg for å ta 3 drakten med " Marcelino " på. Marcelino ble skvist ut av laget i et halvt år etter å brukket fingeren, skandale!  :P

MEN, det jeg synes er rart er at Ashley har Smith på ryggen. Akkurat han burde faktisk ha tom rygg..

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 09. Sep. 2007, 20:19 »
Det ser så teit ut  uten navn på drakten :P

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 09. Sep. 2007, 21:41 »
Er ikke helt sikker på om noen har svart på dette før, men de av dere som har bestilt fra unisport eller Newcastles offisielle nettbutikk, har dere måtte betal noe toll? En drakt koster jo en del mer enn tollgrensa på 200 kr. Hvis dere har hvor mye måtte dere betale? Lurer på å kjøpe meg ei av sesongens hjemmedrakt med Milner 16 på, og muligens Premier League merker.

Fikk ikke noe skikkelig svar på det. Noen som vet? Unnskyld for masinga...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 09. Sep. 2007, 21:46 »
Jeg får drakta mi snart, da kan jeg svare deg.

Men tror det kommer ann på om du er heldig eller ikke faktisk. Er du uheldig må du betale ca. 200kr i toll.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 09. Sep. 2007, 22:11 »
Er det ikke slik å skjønne at NUFC sender det som gave, og at man dermed slipper unna tollen? Mener å ha hørt om noe slike finurlige greier?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 09. Sep. 2007, 22:30 »
Jeg betalte ikke toll fra unisport.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 09. Sep. 2007, 22:43 »
Kjøper filmer fra play.com, og har vel bare en gang kjøpt en vare over 200 derifra, og det var LOTR-pakken. Da måtte jeg betale tollavgift, og det tok atpåtil masser lengre tid enn ellers.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 10. Sep. 2007, 16:19 »
Jeg bestillte fra den nufc. Betalte ikke toll. Men 15 pund for frakt. Da leverer de hvor som helst tror jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 10. Sep. 2007, 16:21 »
Eg fikk toll i postkassa 2 veker etterpå. Vart 1800 til sammen for 2 drakter med trykk og eine med PL patch