20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton-Newcastle  (Lest 46137 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #255 på: 30. Des. 2006, 17:31 »
For ein fantastisk kaptein vi har. Gi virkeleg inspirasjon til dei andre gutta!  :roll:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Everton-Newcastle
« Svar #256 på: 30. Des. 2006, 17:33 »
Vi får håpe kampen blir avblåst på grunn av regnet, da.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #257 på: 30. Des. 2006, 17:34 »
Som det ble skrevet etter at overgangsvinduet stengte. Roeder har dessverre ødelagt for seg selv ved å ikke handle inn noen forsvarsspillere.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #258 på: 30. Des. 2006, 17:34 »
Det har skjedd i Watford, så.. At regnet stoppa kampen, altså.
Norwegian blood, Geordie heart

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #259 på: 30. Des. 2006, 17:35 »
Denne kampen er tapt for lenge siden. MAn utd på mandag er veldig veldig skummelt. Tviler på at vi klarer  fylle opp benken med nesten to start ellevere ute.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #260 på: 30. Des. 2006, 17:36 »
Irriterer meg at vi ikke greier å opprettholde en god form straks vi spiller borte mot gode hjemmelag. Vi burde ha unngått juniorfeilene mot Bolton og jeg er veldig glad jeg ikke har fulgt med på dagens kamp, for det har tydeligvis vært en katastrofe. Trodde virkelig at vi var forbi tiden med idiotiske juniorfeil som plaget oss i flere uker fremover. Og på mandag er det Manu. Tre tap på rad holder ikke, når motstanderne har vært Bolton, Everton og Manu. Selv om vi har møtt de to første borte. Everton er vi bedre enn. Bolton slår vi aldri på bortebane, så det er greit nok, og Manu vinner alt. Men å slå Everton borte, det mener jeg vi skal greie.

I mine øyne er det verdens undergang at vi taper mot Everton. Fordi vi er bedre enn dem. Nå haster det med å få på plass et forsvar.

Og kan noen si meg hva som var problemet med den brente straffen? At han skjøt med venstre burde ikke ha noe å si, han skyter like godt med begge bein, det er det ingenting å si på. Det er utførelsen av straffesparket som har betydning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Everton-Newcastle
« Svar #261 på: 30. Des. 2006, 17:38 »
ME dei spillerene vi kan stille, er vi ikkje bedre enn Everton
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #262 på: 30. Des. 2006, 17:39 »
Er slettes ikke overrasket over at vi gang på gang gir bort mål pga juniorfeil når Roeder bruker en kombinasjon av "juniorspillere" og midtbanespillere i forsvar. Da sier det seg selv. Muligens det holder mot Watford og andre bunnlag, men mot kvalitetslag på bortebane er det ikke holdbart.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Everton-Newcastle
« Svar #263 på: 30. Des. 2006, 17:40 »
kommentatorene sa han sprang med ryggsekk hele oppløpet

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #264 på: 30. Des. 2006, 17:41 »
Sitat fra: "vannvakten"
ME dei spillerene vi kan stille, er vi ikkje bedre enn Everton

Enig, Everton har et langt langt bedre lag.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Everton-Newcastle
« Svar #265 på: 30. Des. 2006, 17:41 »
Ronaldo har scorer to mål IGJEN for Manutd! Og Solskjær er i scoringsform han også. Nei, nå blir det vanskelig på mandag.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #266 på: 30. Des. 2006, 17:41 »
For å si det enkelt og greit så har ikke Newcastle et forsvar.
Solano - Skadet Ramage - Taylor - Huntington er ikke et forsvar

Eneste som er bra nok er TAYLOR. Og han er den eneste gode forsvareren i Newcastle. Det er virkelig tragisk. Vi må få på plass et HELT NYTT forsvar i januar, hvis ikke skal vi slite med å holde oss i PL. OG hvis ikke det skjer er Roeder nødt til å bli kastet på hodet ut.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #267 på: 30. Des. 2006, 17:41 »
fy faen jeg gruer meg til mandag , jævli dritt rom jul
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #268 på: 30. Des. 2006, 17:41 »
Sitat fra: "Chris"
kommentatorene sa han sprang med ryggsekk hele oppløpet

Det er slik det blir når man på død og liv skal skyte med "feil" bein.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Everton-Newcastle
« Svar #269 på: 30. Des. 2006, 17:42 »
Ronaldo er i kjempeform for tiden, ja. Og med forsvaret vårt kommer han sikkert til å like seg på mandag..
Norwegian blood, Geordie heart