20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 253534 ganger)

0 medlemmer og 129 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #270 på: 21. Okt. 2008, 15:18 »
Denne mannen har fått mye dritt de to siste årene. Nå skal ikke jeg "friskmelde" han etter en god prestasjon for han må vise mye mer skal han f.eks ha sjans til å få ny kontrakt med oss, men well done Shola!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 21. Okt. 2008, 16:55 »
Fortjener en sjampis for gårdagen, ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 21. Okt. 2008, 21:43 »
Vi får sette i gang med kronerulling da.
Fortjener så absolutt oppmerksomhet etter gårdagens kamp ja.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 13. Nov. 2008, 12:47 »
Shola månedens spiller, naturligvis fullt fortjent:

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1453160,00.html

Godt at Toon Army er enige med meg, ihvertfall... Shola har vært veldig god i det siste, og da tenker jeg ikke i forhold til tidligere prestasjoner...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 13. Nov. 2008, 18:07 »
Enig! Fullt fortjent. Tre mål på 5 kamper + at han har stått opp for laget og gitt oss en bra dimensjon på topp!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 13. Nov. 2008, 19:55 »
Shola Ameobi månedens spiller.
Tror jeg må klype meg i armen et par tusen ganger, i håp om å våkne fra dette marerittet. Det kan da umulig være sant at Ameobi er i stand til å bli månedens spiller, og det fullt fortjent?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 13. Nov. 2008, 19:58 »
Det kan vi takke Kinnear for. Kanskje du bør klype deg i armen enda ein gang. ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 13. Nov. 2008, 20:03 »
Et par tusen ganger får holde, både med tanke på Shola og Joe Kinnear.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 13. Nov. 2008, 20:23 »
Hadde aldri trodd at det skulle skje, men alt av cred til Shola for dette :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #279 på: 13. Nov. 2008, 21:41 »
Shola Ameobi månedens spiller.
Tror jeg må klype meg i armen et par tusen ganger, i håp om å våkne fra dette marerittet. Det kan da umulig være sant at Ameobi er i stand til å bli månedens spiller, og det fullt fortjent?

Det kan vel knapt kalles mareritt at El Donkey plutselig blomstrer?

Men jeg hiver meg i brønnen i bare forundring over det som har skjedd med ham etter den gærne Iren kom inn. JK må ha skremt ham med en eller annen straff hvis han ikke våknet opp fra dvalen...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 15. Nov. 2008, 02:54 »
Jeg kaller det et mareritt. El Donkey har alltid vært et mareritt. Når marerittet plutselig er i ferd med å forvandles til en god drøm, så er det i seg selv et mareritt. For det betyr at status quo blir fullstendig snudd opp ned. Ingenting er lenger det jeg trodde det var. Og Joe Kinnear er manager i klubben, og det er han som har mye av æren for at Ameobi tidvis ser ut som en god spiller.
Og akkurat det gjør ikke marerittet mindre.

Joe Kinnear er et mareritt. når han plutselig gjør noe bra, så forvandles hele mitt syn på verden. Ingenting er lenger det samme. Det synes jeg er skremmende. Dermed blir det hele et nytt mareritt.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #281 på: 21. Nov. 2008, 16:04 »
Jeg kaller det et mareritt. El Donkey har alltid vært et mareritt. Når marerittet plutselig er i ferd med å forvandles til en god drøm, så er det i seg selv et mareritt. For det betyr at status quo blir fullstendig snudd opp ned. Ingenting er lenger det jeg trodde det var. Og Joe Kinnear er manager i klubben, og det er han som har mye av æren for at Ameobi tidvis ser ut som en god spiller.

Joe Kinnear er et mareritt. når han plutselig gjør noe bra, så forvandles hele mitt syn på verden. Ingenting er lenger det samme. Det synes jeg er skremmende. Dermed blir det hele et nytt mareritt.

Å kalle Joe Kinnear et mareritt er vel bare en av mange bastante og idiotiske uttalelser du har kommet med siden han ble ansatt, er det ikke du som snakker om å støtte laget uansett hva som skjer ? Jævla sutreunge
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 21. Nov. 2008, 16:20 »

Å kalle Joe Kinnear et mareritt er vel bare en av mange bastante og idiotiske uttalelser du har kommet med siden han ble ansatt, er det ikke du som snakker om å støtte laget uansett hva som skjer ? Jævla sutreunge

Kan ein ikkje støtte laget om ein ikkje har tru på manageren ? Den var ny.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #283 på: 04. Des. 2008, 19:57 »
Nesten et mirakel detta :o.Amøben mnd spiller!.Trodde jeg aldri skulle si detta om han men..vell fortjent :P.Får håpe han fortsetter i samma stimen for det trenger vi SÅRT

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #284 på: 07. Jan. 2009, 11:51 »
Shola har signer 3-årskontrakt:) Det er ikke dumt! Er en fin type spiller og ha i stallen. Når han presterer på sitt beste er han fenomenal:)
Håper dere som hater han kan prøve å like han litt mer enn det dere har gjort..dere ser tydligvis ikke det han klarer å prestere! Dere ser bare det dårlige, men ikke noe av det bra..Det er en grunn til at han ble måndens spiller, og bidro sterkt til mange poeng før han ble skadet! Han har vært til stor hjelp i mange sesonger, og vil forhåpentligvis bli det i framtiden også!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.