20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 253280 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #885 på: 12. Des. 2011, 00:48 »
Det jeg mener med klønete teknikk er det at det ser veldig klønete ut. Men det er hans måte å spille på. Minner meg litt om det bittelille jeg har sett av Garrincha (?), brasilianeren som hadde to kne som pekte den samme veien. Anyways, poenget er at Best har en meget spesiell teknikk. Den kan virke klønete på andre, men det er slik han er som spiller.

Den ang han som oppspillspunkt føler jeg også er riktig. Mange forskjellige måter å være oppspillspunkt på. Man kan spille på fot, hodet eller i bakrom. Jeg føler Best er best ("haha", ja.) når han får oppspill på kropp/fot, og at han er veldig god til å holde på ballen. Ameobi blir jeg aldri klok på. Han kan variere fra det helt geniale til det absurde dårlige på 5 minutter.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #886 på: 12. Des. 2011, 02:47 »
Best er jo klart mest målfarlig av de to, og det er det jeg mener spisser først og fremst bør måles utifra!

Ja da var vel Dennis Bergkamp meget dårlig i Arsenal sine glansdager..............
Ettersom Bergkamp spilte som HENGENDE spiss for Arsenal så er det andre egenskaper han skal vurderes utifra. Mannen scorte allikevel tett oppunder 90 goaller for the gunners og assisterte rundt det dobbelte... Når det gjelder Ameobi og Best så spiller de i en ren spissrolle, og da mener jeg at målscoreregenskapene er det viktigste...

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #887 på: 14. Des. 2011, 02:13 »
OK. Men jeg vil si en gang for alle at ingen av dem er noe spisser som kan ta oss til nye høyder. Vi trenger en ny spiss. Og helst en som har litt kreativitet.

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #888 på: 14. Des. 2011, 02:27 »
OK. Men jeg vil si en gang for alle at ingen av dem er noe spisser som kan ta oss til nye høyder. Vi trenger en ny spiss. Og helst en som har litt kreativitet.

Jeg liker det Shola har prestert de siste kampene, og han viser at han er noe vi kan stole på når dritten treffer vifta. JA vi trenger en ny stjernespiss slik at vi får dybe i laget, og jeg tror Maiga stiller godt til disse kravene.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #889 på: 14. Des. 2011, 09:40 »
Ameobi har vore god dei 2 siste kampane. Vertfall i periodar. Har trua på at han i ein heimekamp slik som i helgi kan gjera det godt.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #890 på: 15. Jan. 2012, 21:57 »
denne er fin for dere som allerede ikke har sett den:

!

:shola: :shola: :shola:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Christian

• Gjest
« Svar #891 på: 16. Jan. 2012, 19:47 »
:shola:

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #892 på: 21. Jan. 2012, 18:22 »
http://www1.skysports.com/football/news/11661/7445842/Shola-I-ll-fight-for-my-place

Tviler på at han viser så mye mer innsats på treningene, så hvis det er å kjempe for plassen sin, så vet nå ikke eg.. Men er vel sånn når man er fredet!
Bør holde seg unna stallen, og hvertfall ikke noe nermere banenn enn benken!

Utrolig at han fikk fullføre kampen idag! For en møkkamann!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 21. Jan. 2012, 18:34 »
Shola passer best som innbytter fra rundt 92 min for å drøye tid!
Et lag som hadde brukt Shola fast hadde gått rett ned en divisjon uansett liga!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 21. Jan. 2012, 18:36 »
Shola kan være veldig bra som innbytter (Tottenham, anyone? Som en blanding av Messi og Zidane på sitt beste!!!),  men og spille fra start funker svært sjeldent.
Nei.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #895 på: 21. Jan. 2012, 18:39 »
offside

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #896 på: 21. Jan. 2012, 18:44 »
Konsekvent inkonsekvent.

Juma

• Gjest
« Svar #897 på: 21. Jan. 2012, 18:46 »
MEGET skuffa over eselet i dag! Trodde virkelig han skulle gi alt i dag, med tanke på innkjøpet av Cisse, men han beviser bare at han ikke fortjener en plass i start 11. Møkka mann! Møkka spiller! Møkka Kamp!!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 21. Jan. 2012, 19:00 »
 Ameobi ein møkkamann ? Faller i sin egen urimelighet fyren er jo sjelden sympatisk til pl spiller å vere
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #899 på: 21. Jan. 2012, 19:13 »
Ameobi ein møkkamann ? Faller i sin egen urimelighet fyren er jo sjelden sympatisk til pl spiller å vere

Jeg er kanskje veldig gretten etter tapet idag. Noe garantert ikke du er. Men, jeg må bare spørre.

Hvorfor i svarte "henger" du rundt på forumet til et lag du har "sluttet" å holde med?

Jeg ser frem til at admin sletter denne posten. Jeg sporer helt av med tanke på at dette er "Ameobi-tråden". Men, som sagt er jeg litt pissed etter 2. omgangen idag.

Howay the Lads.