20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dårlig disposisjonering av spillere!!!!!  (Lest 3519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Dårlig disposisjonering av spillere!!!!!
« Svar #15 på: 23. Des. 2006, 17:25 »
Trådens navn: "Dårlig disposisjonering av spillere!!!!!"

Jeg vil kalle dette dårlig disposisjonering av bokstaver. :lol:

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. Des. 2006, 18:30 »
trur neppe roeder velger å ikkje bruke luque fordi han mislikar han personlig...

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #17 på: 25. Des. 2006, 11:29 »
Synest ikkje at GR har disponert so aller værst sesongen og forutsetningane sett under ett. Vi hadde en elendig start, men siste 2[/u] mnd har vi tapt to kamper og begge mot chelsea. At Luque viser seg å være like interessert i fotball når han får sjansen som oksen Ferdinand i tyrefekting seier vel det meste om det spanske BOM kjøpet vårt.( Omtrent like god som H. Viana i si tid). Når vi ser på sesongen er resultata egentilg dårligere enn innsatsen, og i dei kampane eg har sett er det som regel enkelt spillere som har tabba seg ut som har gjort at vi tapte..(NB .. Som regel!!!!!) At bramble/moore/baba gjer tabber på tabber kan ikkje GR stå til ansvar for, han har bare brukt det materiell han har tilgjengelig.

Disponering av spillere: Given er blant dei beste keeperne i PL når han er skadefri, Krul øg Harper har spilt godt dei kampane dei har spilt.

Forsvaret vårt er ikkje det mest rutinerte for tida, men det er et forsvar for framtida. Om det var en genistrek eller i desperasjon GR sette Solanl bak på back plass kan diskuterast, men han tilførte rutine og trygghet til forsvaret dei kampane han spilte der bak som fortsatt er dei yngre flyter på. Taylor har tatt tak der vi no i fleire år har venta på at Bramble skulle regjere, Bramble er no kunn en erstatter i tilfelle skader på Taylor eller ramage ( det samme gjeld moore) Huntington fekk sin debut borte på brua (i følge kommentator)og han har tatt vare på den sjansen han har fått synest eg ( i motsetning til spanjolen på topp). Det vi mangler i forsvar er en kvalitetsback som skal rett inn på laget og entil to spillere som kan steppe inn ved skade.

Midtbane: Kva skal en seie, synest vi no etter kvart har nok "sentrale"midtbanespillere, og midten vår er blant dei beste i PL på papiret. Det eg savna et hurtigtog a la Bellamy på en av kantane for å gi oss litt meir variasjonsmuligheiter i spelet. Gode spillere i midtbaneleddet, men kanskje litt like i spelestil...

Angrep: KOr hadde vi vore til no uten Sibbe? Var egentlig imot et slikt panikk kjøp, men vi hadde vel ikkje vore videre i UEFA eller så "høgt" på tabellen uten han. Martins kjem meir og meir, og det ser ut til at det hjelper at Dyer er komt tilbake, men vi savner en goalgetter av klasse framme, men for all der GR ikkje invister i avdanka spelarer frå naboklubbane våre bare for å få et kjent navn. Vi treng en angriper i januar egentlig, men mi meining er at vi heller bør vente til etter sesongen og sjå sjå om der ikkje blir ei stjerne eller to som synest det blir for lite speletid i Chelsea.

Vil mykje heller ha en spelssugen Ballack til sommaren, enn feks viduka som skifter klubb for å få høgare lønn i januar. Urealistisk?? kanskje, men vi fekk Duff billig i sommar pga han ville ha meir speletid.

Så tilbake til tråden. Disponeringa til GR.. synest den er egentlig ok eg, klart at i enkelte kamper kunne det vore gjort bytter tidligare og kanskje andre endringer. Men det somm skinner mest igjennom i dette forumet her er at det er altfor mange her som starta et hylekor bare vi tapa en kamp, Gr sitt hode på et fat, Fat fred må gå, Luque må få meir speletid, bramble er en idiot osv.     VI HAR TAPT TO AV 11 KAMPER SISTE TIDA, KOR MANGE ANDRE I PL HAR SAMME STATESTIKKEN DEI SISTE KAMPANE????  Begge tapa var mot D.Drogba, han var heile forskjellen på oss og Chelsea i begge kampane. Og Drogba er beklageligvis bedre enn våre spisser, men sånn er det bare....

SÅ SLUTT Å SYT!!!

Vi grusa Tottenham og har fått den beste starten på julekampane på fleire år, og eg satser på at vi klare både Bolton og Everton i år. og så starter vi nyåret med og ta man utd.

GOD JUL