20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bramble nærmer seg landslaget ifølge Glenn Roeder  (Lest 5193 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bramble nærmer seg landslaget ifølge Glenn Roeder
« Svar #15 på: 21. Mai 2005, 23:28 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Rio Ferdinand, John Terry, Jonathan Woodgate, Titus Bramble, Leslie King, Sol Cambell og Wayne Bridge bare for å nevne noen. Uhyre sterkt midtforsvar det engelske landslaget!
Når ble Bridge midtstopper?
Forresten så er det Ledley King, og ikke Leslie.
Og Sol Campbell. (tror nok sola selv synes den p'en er viktig :wink: )

Og vi kan nevne mange fler enn de du nevner. Det kryr av midtstoppere i England. Og det er vel egentlig ufortjent mange gode engelske stoppere som aldri får sjansen på landslaget, fordi det finnes så enormt mange som er like gode eller bedre.
Jeg tror O'Brien og Hughes skal være glade de ikke er engelske.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
« Svar #16 på: 23. Mai 2005, 14:03 »
Titus Bramble for England!!  :) DET hadde vært noe det. Når jeg ønsket det for et par år siden lo folk rått av meg (forsåvidt forståelig). Hehe..Men den som ler sist ler best, heter det visst.

Vil si meg enig med Asbjørn i at Souness og Boumsong bør få kred for å hente frem det beste i gutten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Juni 2005, 00:33 »
Souness sine største verker sålangt i Newcastle er helt klart det han har gjort med badboys Bramble og Dyer. Han har vært hard mot de, men fått akkurat det han ønsket ut av de. Bramble har aldri vært så god som nå, og spilte meget bra også i tiden sammen med Ronny.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida