20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 171047 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Obafemi Martins
« Svar #510 på: 09. Mars 2008, 16:48 »
Har, ifølge KK's intervju med Newcastle World TV, å gjøre med at de ønsker å "bygge han skikkelig opp" før han benyttes. Han har jo vandret fra skade til skade siden han kom, og det er kanskje ikke så dumt å ta litt forbehold.

Uansett er han alt for stillestående til at jeg ønsker han på banen. Han er i mine øyne et 3.valg bak Owen og Martins.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 09. Mars 2008, 16:57 »
Har, ifølge KK's intervju med Newcastle World TV, å gjøre med at de ønsker å "bygge han skikkelig opp" før han benyttes. Han har jo vandret fra skade til skade siden han kom, og det er kanskje ikke så dumt å ta litt forbehold.

I såfall er det ganske fornuftig. Viduka har settt både tung og dårlig trent ut ved flere anledninger når han har fått muligheten denne sesongen.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #512 på: 09. Mars 2008, 20:12 »
Viduka kunne passet godt som en tillrettelegger også, hvis vi hadde spillt 4-1-3-1-2. Med Viduka bak Owen og Martins. Nesten så jeg har lyst til å ta en telefon til Keegan å sifra, men han er vel litt opptatt for tida!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #513 på: 09. Mars 2008, 20:56 »
Skal vi spille uten keeper å nå ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 09. Mars 2008, 21:02 »
Nope. 4 keepere i mål. Satse på 0-0...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 09. Mars 2008, 22:11 »
Viduka kunne passet godt som en tillrettelegger også, hvis vi hadde spillt 4-1-3-1-2. Med Viduka bak Owen og Martins. Nesten så jeg har lyst til å ta en telefon til Keegan å sifra, men han er vel litt opptatt for tida!
Skal vi spille uten keeper å nå ::)

Det er faktisk ikke lov en gang.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 09. Mars 2008, 22:27 »

Ja han har sett tung ut, men likevel syns eg han har vore god når han har spelt. Trenge ihvertfall ikkje 100 sjansa for å score mål.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 10. Mars 2008, 02:10 »
Viduka har vært vår stabilt beste spiss, det er min klare mening. Vår klart mest undervurderte sådan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #518 på: 10. Mars 2008, 09:56 »
Viduka har vært vår stabilt beste spiss, det er min klare mening. Vår klart mest undervurderte sådan.

Enig der. Synst Viduka har vore god når han har spelt. Veldig flink å halde på ballen, gi den vidare. Har også visst at han er ein glimrande avsluttar. Er vel han som er vår mest effektive spiss.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 10. Mars 2008, 10:46 »
Er for å prøve Martins/Viduka neste kamp. Har dei spelt saman på topp i det heile tatt denne sesongen? Vår godeste kaptein har ikkje imponert meg i det siste.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 10. Mars 2008, 13:59 »
Vår godeste kaptein er fortsatt omtrent den eneste som har sniffet mål den siste perioden. Den ene gode ballen han fikk fra Geremi i helga var han også svært nær å få i nota.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #521 på: 19. Mars 2008, 15:42 »
Oba Martins ble intervjuet av The Newcastle Journal i dag :

?I like the manager, he doesn?t mind people showing emotion on the pitch and that is good,? ?He knows that I wanted to try and win the game and he is happy with that sort of attitude.? ?We are not angry with each other. I was upset when I had to come off, I didn?t want to go off because I wanted to help the team. I wanted to help us try to win the game.?

?I felt we were going to get the winner and I was frustrated when I saw that I was going off. There were a few tears because I was frustrated and emotional, nobody likes to be taken off and I?m no different. It was a big game for Newcastle and I was desperate to do something on the pitch which might have got us all three points.?

?I didn?t understand why I was being taken off so I made my feelings known, but the manager was brilliant. He said he understood how I felt, he didn?t get angry at me, and he just explained why he had done it.? ?He told me to relax because I had played well and that I?d been taken off because it was a tactical decision, not because he thought I wasn?t playing well.?

?I think it was a very good point in the circumstances because we were in a difficult situation at half time. It was a game we could not afford to lose, because if we had done we would have made things a lot tougher for ourselves.? ?There was a big improvement in the second half, we sat down and we talked to each other at half time. The manager told us what he expected from us, that we had to improve and we went out on to the pitch and did that.?

?We were 1-0 down again and that has been a problem for us during our poor run, but we didn?t collapse. We didn?t concede a second and that was important. I never give up and you know when there is just one goal in it that you still have a chance to win the game.?

?We had to stay confident in what we were trying to do and I think you saw the spirit and determination in the side. It wasn?t a great performance, but we fought for each other, which is what you need to do at times like this when you are worried about relegation.?

?If we carry on playing like we did in the second half I think the season will have a happy end. We have to stay positive, in our thinking and the way we play our football.? ?It?s not going to be easy against Fulham, none of us think that, but we have to try to carry on where this game finished. If we play like we did in the second half against Birmingham, we know we can win that game.?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #522 på: 20. Mars 2008, 16:35 »
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #523 på: 20. Mars 2008, 17:09 »
Gledelig å lese.. Dette er bare begynnelsen på et meget fruktbart samarbeid mellom disse 2 tror jeg..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #524 på: 22. Mars 2008, 16:17 »
Oba oba min desitert favorittspiller i Newcastle ;D.Veldig betryggende å se at Oba ikke har noe "problem" med Keegan :)