20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30  (Lest 46926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #210 på: 27. Nov. 2006, 10:29 »
Roeder val veldig klar på at det ville være en enorm risiko å forlange to kamper av Dyer på under en uke. Har han endret mening om den saken så fort så sier det vel egentlig mest om manager'n vår.

Hva Frankfurt kampen gjelder så håper jeg back rekka er noenlunde uendret. Solano har så absolutt kvalitetene til å kunne spille back, han gjør det iallfall ikke noe dårligere enn Carr. Og dessuten er han mindere skadet virker det som. Spennende å se hvordan en fast back rekke vil gjøre det over flere kamper.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 27. Nov. 2006, 10:31 »
Det kunne faktisk vært spennende å plassert Solano og Duff (når han er skadefri)på hver sin back. Solano har spilt sine to beste kamper på høyreback denne sesongen og Duff ble kåret til banens beste da han spilte venstre back tidligere denne sesongen. Duff har vel også spilt back for Chelsea med stort hell.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 27. Nov. 2006, 10:39 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Det kunne faktisk vært spennende å plassert Solano og Duff (når han er skadefri)på hver sin back. Solano har spilt sine to beste kamper på høyreback denne sesongen og Duff ble kåret til banens beste da han spilte venstre back tidligere denne sesongen. Duff har vel også spilt back for Chelsea med stort hell.

Jada, fikk med meg kampen med Duff som venstreback jeg også. Og forsåvidt er jeg både positiv og negativ til det.
Det positive er jo at det åpner for både N'Zogbia (yngre enn Duff) og Luque på venstrekant, men litt negativ til det også fordi jeg mener vi bør bruke ham i hans foretrukne posisjon skal vi få det beste ut av ham. For vi vet alle hvor god Duff kan være da.
Etter overgangsvinduet i Januar bør det uansett være unødvendig og måtte bruke både Duff og Ramage som venstrebacker håper jeg.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 27. Nov. 2006, 12:06 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Jeg håper Dyer spares mot tyskerene. Hadde vært jævlig kjipt om han ble skadet i denne uviktige kampen.

Utifra bildene så det ut som han måtte sy noen sting etter kampen mot pompey, og da spares han sikkert mot tyskeren?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 27. Nov. 2006, 18:06 »
Bekreftet at Dyer spares. Han er klar til hjemmekampen mot Reading.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #215 på: 27. Nov. 2006, 18:23 »
Måtte ikke sys i følge det som har blitt sagt i dag. Spares ja og er fit for fight til helgen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 27. Nov. 2006, 18:46 »
Sitat fra: "Åsmund"
Måtte ikke sys i følge det som har blitt sagt i dag. Spares ja og er fit for fight til helgen.

Newcastle har ikke kamp til helgen. Skulle møtt Chelsea men er utsatt. Neste PL kamp er mot Reading om 9 dager.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #217 på: 27. Nov. 2006, 20:13 »
Ja intet er bedre for den skadeskutte stallen vår!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 27. Nov. 2006, 22:36 »
Dyer spares mot Frankfurt ja, det høres fornuftig ut. Og det er bra at han ikke trenger å sy. Det kuttet så ikke pent ut.

9 dager? Onsdag i neste uke m.a.o?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #219 på: 27. Nov. 2006, 22:49 »
Stemmer det.

Ifølge fixture-lista spilles kampen onsdag 6. desember kl2045.

PS. Glemte å nevne hvor deilig det er å ha Dyer tilbake for fullt. Man kan se at han går foran og trekker fram fandenivoldsheten i laget.
Med en slik kriger og samtidig så grasiøs spiller, som kan løpe ifra 2-3 forsvarspillere, er vi blitt et fryktet lag igjen.

Jeg lo meg halvt ihjel da Dyer, med kutt på låret, satte igang en løpsduell mot skadede Matthew Taylor på høyreflanken. Taylor regelrett ga opp midtveis i løpsduellen fordi han innså at han ikke kunne gjøre mer.
Tror det var situasjonen rett før Emre fikk kjempesjansen sin..

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #220 på: 27. Nov. 2006, 22:52 »
Dobbeltpost..

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #221 på: 27. Nov. 2006, 22:53 »
Forbanna drit!

Trippelpost...  :oops:

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #222 på: 27. Nov. 2006, 22:54 »
Sitat fra: "chickenman"

Til Ø.L. om Sibierski:
Joa, han blir matchvinner, og gjør sakene sine noenlunde greitt. Problemet er bare: hvem skal vi sette ut for å få plass til ham fra start? Tror uansett han får starte igjen på Torsdag mot Frankfurt i UEFA Cupen.

Jepp chicken, godt spm du stiller her, og vanskelig. Tror også han starter Torsdag, i og med at noen blir spart.

Syns Dyer/Martins på topp fungerte veldig bra, men Dyer gjorde seg absolutt ikke bort på kant heller. Evnt Milner ut(vet ikke om smellen er alvorlig). Dyer kan også brukes sentralt og evnt Sibbe inn foran, hvem som da skal ut er jævlig vrient.. Parker er jo egentlig selvskreven så lenge han er matchfit, Emre var bra sist samme var Butt.

Sier ikke han er vår dominerende spiller (Sibbe), bare virker som han er målkåt for tiden, og vi sliter jo med effektiviteten.. Hvis Sibbe evnt skal inn ligger uansett nøkkelen i å flytte Dyer ned sentralt eller ut på høyre, tror nå jeg. Martins verken bør eller kommer til å bli benka.

Ø.L, som ikke er sikker på hva han hadde valgt selv for øyeblikket...
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 27. Nov. 2006, 23:01 »
Dyer bør være sentral offensiv midtbane. Da fikk han til mye mer enn på kanten, og var jo drivkraften i midtbanen. Selvsagt var han ikke dårlig på kanten heller...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 27. Nov. 2006, 23:16 »
Alle vet at Dyer er best som offensiv midtbane, og at han gjør sine beste kamper sentralt i banen. Men det betyr ikke at han ikke kan steppe inn som høyreving en gang iblant, når det er nødvendig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon