20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 23.11 H Celta Vigo - Gruppespill kamp 3  (Lest 39051 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tor 23.11 H Celta Vigo - Gruppespill kamp 3
« Svar #30 på: 23. Nov. 2006, 01:14 »
emre er ikke skadet. Han måtte stå over mot arsenal.
Parker er småskadet. Huntington for nok ikke sjansen fra start er bekreftet. duff er skadet. Hvorfor velger da folk disse folkene på de lagene de tror starter imorgen? Eneste spørsmåltegn slik jeg ser det er om Parker er fit. Om carr muligens er tilbake, om Sibierski skal spille. Og om Luque får sjansen. Men jeg tviler. refererer til laget jeg har satt opp over.
Andreas Martins

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 23. Nov. 2006, 01:44 »
Jepp. Emre var suspendert mot Arsenal. Det jeg mente. Derfor skal han være veldig fit for fight til kampen i morgen...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 23. Nov. 2006, 08:10 »
3,50 i odds på Celta Vigo ser jeg en klar verdi i. Uavgjort ligger på 3,25, mens man får 2,44 på Newcastle seier.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #33 på: 23. Nov. 2006, 11:54 »
Sitat fra: "Asbjørn"
3,50 i odds på Celta Vigo ser jeg en klar verdi i. Uavgjort ligger på 3,25, mens man får 2,44 på Newcastle seier.

Uavgjort eller Celta (dobbeltsjanse) gir 1.50 på bet365, så er me sikra=) Nei! To av Luque og eit av Martins med tre assist av begge to håper eg viser Roeder at det er det perfekte spissparet i Newcaste for tiden!
Venter i spenning...

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 23. Nov. 2006, 16:11 »
nå ser det visst ut som dette blir lagoppstillingen ettersom Roeder visstnok skal hvile Dyer & Martins.

--------------Given-------------
Solano Taylor Bramble Ramage
Milner Butt/Emre Parker Zoggy
-----------Luque/Emre----------
------------Sibierski------------

Håper virkelig Luque får en ny sjanse mot gamle rivaler. Hadde vært artig. Så har vi Dyer og Martins i bakhånd om det skulle gå dårlig. Frykter at det kan bli en kjedelig kamp uten disse to fra start, men det er på tide at vi begynner å plukke poeng i serien. Forventer 6 poeng i serien etter de to neste ligakampene hjemme mot Pompey og Reading! Det må vi nesten ha!
Andreas Martins

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 23. Nov. 2006, 16:16 »
Kan ikke si jeg skjønner logikken i å spare Martins og Dyer!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 23. Nov. 2006, 16:20 »
Jeg har ikke sett noen plasser at Roeder skal spare Martins, bare Dyer. Og akkurat det skjønner jeg, viktig å være varsom med Dyer slik at han ikke belastes for mye etter å ha nettopp kommet tilbake. Vi har en utrolig god spiller i bakhånd i form av Albert Luque!
Tror dette blir lagoppstillingen:
Given
Solano-Tayls-Bramble-Ramage
Milner-Parker-Emre-Zog
Martins-Luque
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 23. Nov. 2006, 16:23 »
nå viser det seg at solano visstnok ikke blir annsett som god nok for å spille back mot celtas nene. Det ryktes at Parker eller butt skal flyttes ned på backplassen. Martins har nettopp vært skadet han og. derfor ryktes det at han skal hviles.
Andreas Martins

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 23. Nov. 2006, 16:29 »
Er ganske sikker på at laget blir slik:

Given
Taylor-Ramage-Bramble-Nzog
Solano-Parker-Emre-Milner
Luque-Martins

Det sies at Dyer spares, så utelukker han. Hvis han ikke spares går han inn for Nobs!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 23. Nov. 2006, 16:35 »
Japp, leser nå at Solano ikke spiller back da Nene fryktes. Zog, Parker, Butt eller Sibierski spiller back!
Dermed kan ditt lag stemme ganske bra!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 23. Nov. 2006, 17:03 »
Blir en spennende match dette her. Regner med den ikke går på noen kanaler, men hvis noen tilfeldigvis sitter med info om overføring på evnt sveitsiske/italienske/franske/østerriske/tyske kanaler er det bare og skrike ut!

Håper det snur nå, blir morsomt og se hvem som foretrekkes som back, og om Luque får sjansen, kan jo virke slik.

Kjøre på nå Newcastle!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 23. Nov. 2006, 17:23 »
PARKER, BUTT ELLER SIBIERSKI på back???? Det nekter jeg å tro før jeg får se det...

Er denne Nene så fryktelig god så bør Ramage eller den hardtsparkende Taylor spille høyreback så han blir mosa ut av kampen. Da synes jeg det beste alternativet er at N`Zogbia spiller venstreback...

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #42 på: 23. Nov. 2006, 18:13 »
Sitat fra: "Ø.L"
(...)men hvis noen tilfeldigvis sitter med info om overføring på evnt sveitsiske/italienske/franske/østerriske/tyske kanaler er det bare og skrike ut!

http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm

denne siden er alltid fin

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 23. Nov. 2006, 19:25 »
Fenerbache 1-0 etter 19 min.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 23. Nov. 2006, 20:07 »
Luque starter med Sibierski på topp. Solano på back, mens Zog kommer inn for Parker som blir hvilt.