20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 23.11 H Celta Vigo - Gruppespill kamp 3  (Lest 38963 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tor 23.11 H Celta Vigo - Gruppespill kamp 3
« Svar #105 på: 23. Nov. 2006, 21:31 »
Sitat fra: "Førre"
Zoggy sliter litt :?

Yes, han har ikke vært seg selv denne sesongen. Alan Oliver skrev senest i går at dette kommer pga at hans gode venn Boumsong ble solgt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #106 på: 23. Nov. 2006, 21:33 »
Bramble!!!! ARGH so close

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 23. Nov. 2006, 21:34 »
Sitat fra: "dagfather"
radio link anyone??  Sitter på mac og de skjønner ikke hvordan de skal lage ppstream program...

Prøvd den gode gamle?

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
« Svar #108 på: 23. Nov. 2006, 21:35 »
http://mfile.akamai.com/6095/live/reflector:21653.asx?bkup=23697   ???

Sitat
dagfather skrev:
radio link anyone?? Sitter på mac og de skjønner ikke hvordan de skal lage ppstream program...

Prøvd den gode gamle?
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #109 på: 23. Nov. 2006, 21:48 »
Sibierski og Luque er jo mer effektive enn Ameobi og Martins (!)!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 23. Nov. 2006, 21:49 »
Jevn første omgang. Glimrende forarbeid av Milner da Sibierski utligner. Syns Luque prøver et og annet også, men lykkes med lite, håper lykken snur for hans del i andre omgang. Emre må få opp øynene å se at han faktisk har med seg medspillere utpå der. Ødelegger en brukbar overgangsmulighet med å gå seg fast i 2 motspillere. Går ellers alt for mye med ballen uten å oppnå annet enn å miste den. Veldig synd, for han har noen presise avleveringer. Syns også Solano gjør sakene bra som høyreback. Vil gjerne se ham i den rollen oftere nå da vi har Milner på høyrekanten. N'Zogbia arbeider også bra. Om Bramble ikke klarer annet får han iallfall opp pulsen min med det "tilbakespillet" sitt. Rett etterpå snur han seg rundt og peker omtrent som om han har full kontroll på alt og det "tilbakespillet" var planlagt. Skal dog sies i hans forsvar at han kom fint frem på Emres presise frispark.

Håper vi klarer å snu dette i andre omgang, men vi må holde oppe konsentrasjonen for å unngå enda et baklengs, da kan det bli tungt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 23. Nov. 2006, 21:52 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Yes, han har ikke vært seg selv denne sesongen. Alan Oliver skrev senest i går at dette kommer pga at hans gode venn Boumsong ble solgt.

Synd, for castle kunne ha virkelig ha trengt Zog på sitt beste. Et annet problem er kanskje at han ikke har fått den kontiniuteten som han fikk forrige sesong. Da spilte han jo mange kamper på rad, nå er det inn og ut av laget. Idiotisk av Glenn å ødelegge den kanonformen Zog var i med å sette han ut til fordel for Duff. Årets sesong ville ha vært bedre hvis vi hadde brukt de £5 på em skikkelig forsvarsspiller

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #112 på: 23. Nov. 2006, 21:54 »
Vi er igang howay the lads!!1

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 23. Nov. 2006, 21:54 »
I andreomgang må vi heve oss, og spille litt reall angrepsfotball akkurat slik som i "gamle dager"!

For selv om vi scorer mål, så er vi ikke et altfor underholdende lag lenger. Og det er jo trist.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 23. Nov. 2006, 21:55 »
Sitat fra: "InspectorC"
Sitat fra: "Asbjørn"

Synd, for castle kunne ha virkelig ha trengt Zog på sitt beste. Et annet problem er kanskje at han ikke har fått den kontiniuteten som han fikk forrige sesong. Da spilte han jo mange kamper på rad, nå er det inn og ut av laget. Idiotisk av Glenn å ødelegge den kanonformen Zog var i med å sette han ut til fordel for Duff. Årets sesong ville ha vært bedre hvis vi hadde brukt de £5 på em skikkelig forsvarsspiller

Enig.! Dette har eg meint heile tida!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #115 på: 23. Nov. 2006, 21:59 »
Milner har kvikna skikkelig til..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 23. Nov. 2006, 21:59 »
Er sinnsykt glad for at vi ikke gjorde den tabba å solgte Milner og hentet tjukken Viduka.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 23. Nov. 2006, 21:59 »
Milner gir jernet, altså. Jeg var veldig for Milner i sesongåpningen, så mistet jeg litt tålmodigheten av ham, men nå i det siste har han vært helt kanon!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 23. Nov. 2006, 22:00 »
Godt å se at det er vi styrer en kamp for en gang skyld! :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 23. Nov. 2006, 22:02 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Milner gir jernet, altså. Jeg var veldig for Milner i sesongåpningen, så mistet jeg litt tålmodigheten av ham, men nå i det siste har han vært helt kanon!

Vi får bare håpe han vil bli!