20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #645 på: 25. Nov. 2007, 18:14 »
Aabrekk lykke til  ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
« Svar #646 på: 25. Nov. 2007, 20:29 »
Liker ikke dette med å hente impulser fra mislykkede lag. Men begge har hatt et kjærlighetsforhold til Brann tidligere (ville ihvertfall tro Harald også har hatt det), så jeg ser ikke helt mørkt på det her. Har aldri likt Tørum, men.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #647 på: 27. Nov. 2007, 23:42 »
Jeg håper Tørum holder seg langt unna Brann.
Men jeg har selvsagt forståelse om han flykter til Bergen i disse tider. Det begynner jo å dukke opp litt av hvert fra Tørums kontor, som gir mannen mindre kredibilitet.

Men Tørum er utvisomt sterk faglig, og jeg anser ham for å være en dyktig trener. Men om han er skapt for et liv som hovedtrener på dette nivået, er vel heller tvilsomt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #648 på: 03. Des. 2007, 17:54 »
http://www.fotball.no/table.asp?p=53184&cat=51834&x=1&a=213078&TournamentId=2773009

Snakker vi tidenes mest omtalte 16.mai kamp?
Martin Andresen og Vif(!) gjester Brann Stadion 16.mai. Fy faan for en kamp, gleder meg allerede.
Blir så sinnsykt bra trøkk i den kampen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 03. Des. 2007, 18:10 »
Landskamp 16. mai på Aspmyra, den blir spennende! :D
Så ufattelig herlig å se Bodø/Glimt tilbake. Ahh!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 03. Des. 2007, 18:57 »
16. mai på Lerkendal:
Rosenborg - Lillestrøm

Ser at det ihvertfall blir tre veldig spennende kamper på norsk fotballs nasjonaldag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 04. Des. 2007, 13:43 »
http://www.an.no/nyheter/article3167679.ece

Det var en Bodø-mann som antakeligvis var offer for Steinar Nilsens ufyselige vesen da han så seg nødt til å plante en neve i ansiktet på Nilsen ute på byen i garderobekø i Tromsø.
Steinar Nilsen svarte med å knuse et ølglass i ansiktet til mannen. Nå blir Steinar Nilsen etterforsket.
Haha, interessant :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #652 på: 04. Des. 2007, 15:37 »
http://www.an.no/nyheter/article3167679.ece

Det var en Bodø-mann som antakeligvis var offer for Steinar Nilsens ufyselige vesen da han så seg nødt til å plante en neve i ansiktet på Nilsen ute på byen i garderobekø i Tromsø.
Steinar Nilsen svarte med å knuse et ølglass i ansiktet til mannen. Nå blir Steinar Nilsen etterforsket.
Haha, interessant :P
Interessant??
Bør vel kanskje lese pressemeldingen til Steinar Nilsen og TIL også da!! E fan så patetisk å lavmål av den jævla lille sjitongen fra sjetthållet Bodø! E ganske så alvorlige beskyldninge han kjæm m! Og koffør vil han ikkje anmelde saken? Kan det være fordi han ikkje har nåkka sak? Mange andre gjesta som angivelig har gitt en litt annen versjon en klysa fra Nordland... Syns det e tragisk å kaste sånne beskyldninge ut i lufta når det faktisk kan koste Steinar Nilsen trenerkarrieren sin! Trur ikkje den person skal bevege seg så mykkje ute blant folk i Tromsø her etter! Og eg håpe ikkje eg træff han i Bodø! Veldig veldig synd at nån kan finne på sånne patetiske ting, når det med stor sannsynlighet e bære oppspinn! Koffør har ingen andre vitna bekrefta anklagelsen, og koffør har ingen av de ansatte på utestedet sett nåkka? D va jo i garderobekøen så der e det alltid fleire t stede på en gang. Trur absolutt dæm hadde mærka det om nån knuste et ølglass i tryne på en annen i den køen...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 04. Des. 2007, 15:53 »
Nuvel. Vi får vel se hva som kommer frem når mannen skal avhøres.
Skjønner ihvertfall godt at han blir provosert når godeste Nilsen prøver å snike seg frem pga sin kjendisstatus, som om han ikke var ufyselig nok fra før av.

Avhørene har ihvertfall vært, og ingen av partene går til anmeldelse. Det tyder ihvertfall på at Nilsen ikke var noe bedre enn 23-åringen. Politiet skal iløpet av dagen se om de kommer selv til å ta ut tiltale.

De har henlagt saken. Både Bodø-mannens forklaring og Steinar Nilsens forklaring til politiet skal ha vært sammenfallende. Steinar Nilsen skal vel forøvrig bare være glad til for at Bodø-mannen meldte seg. Det var jo forøvrig heller ikke han, men andre vitner på utestedet som pratet om det knuste ølglasset, som første mediet ut med dette meldte, nemlig Nordlys.
« Siste redigering: 04. Des. 2007, 16:40 av Kristoffer Eilertsen »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #654 på: 04. Des. 2007, 21:39 »
Kent "Kenta" Bergersen sin nye jobb blir ikke under Andresen i VIF, men istedet som assistenttrener til godeste Henning Berg i Lyn. Ønsker han lykke til med det!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #655 på: 04. Des. 2007, 22:01 »
Saken er henlagt av politiet ang den Nilsen saken ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #656 på: 04. Des. 2007, 22:16 »
Jepp, og grunnen er at forklaringene til personene var sammenfallende... Mao Nilsen slo IKKE, det var det Bodømannen som gjorde. Men riktig som du skriver Kristoffer. Var visstnok andre som hadde snakket med Nordlys, ikke den påståtte "fornærmede". Total boikott av Nordlys her etter. De er nesten værre enn VG og Dassbladet i sin "sensasjon-jakt"! Tragisk å blåse ting så totalt ut av proposjonene bare for å skape store overskrifter.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #657 på: 04. Des. 2007, 22:25 »
Hehehehe. Ikke ofte eg "ser" Ulf sint altså....men når du skriver dialekt, da må du være irritert og det hadde du jo all grunn til og... 8)

Men over til de tre "landskampene" 16. mai. Eg skal garantert t Bergen å feire 17. Mai etter å ha sett Brann KNUSE VIF og Martin Andresen dagen før.....Tror det kan bli en av de bedre 17. Maiene eg har opplevd....;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #658 på: 04. Des. 2007, 22:30 »
Hehehehe. Ikke ofte eg "ser" Ulf sint altså....men når du skriver dialekt, da må du være irritert og det hadde du jo all grunn til og... 8)

Hehe. Enig i det. Når Ulf skriver dialekt er han garantert forbanna.
Selv kan jeg aldri huske å ha sett han skrive dialekt før. Så det må bety at han ikke veldig ofte blir veldig forbanna.

Tipper Bergenserne vil være fornøyde hvis de gruser Martin Andresen 16. mai ja. Selv håper jeg at vi skal få Tom Nordlie til å ønske at han hadde sagt ja til RBK den gangen han fikk sjansen. Selv om vi kanskje ser ut til å måtte klare oss uten Trond Sollied.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #659 på: 04. Des. 2007, 22:33 »
Får liksom fram litt mer trykk i uttalelsene når jeg skriver dialekt... :) Men den saken er død inntil 16.mai  ;)

Når det gjelder sesongstarten så får TIL mange "tøffe" oppgjør i starten.

Lillestrøm (b), VIF (h), Molde (b), Viking (h), RBK (b), Brann (h), Bodø/Glimt (b).

Står vi med 12-15 poeng etter disse kampene er jeg i utgangspunktet fornøyd.