20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107725 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #585 på: 12. Nov. 2007, 21:06 »
Grattis Kristoffer ;D
Dette var moro. Heller Glimt enn Odd. Så håper dere for inn noen spillere\forsterkninger slik at dere kan kjempe om å holde plassen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 12. Nov. 2007, 21:12 »
Gi oss litt forsvarsspillere hovedsaklig.
Herregud, et av mine stolteste øyeblikk var da vi vant cupen i 93, husker jeg som om det var i går. Dette føles omtrent som å vinne et cupgull. Satan så godt, herreguuud!
Tilbake hvor vi hører hjemme, tilbake med finfotballen. Ahh :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 12. Nov. 2007, 21:27 »
Morsomt med Glimt. Håpet seøvfølgelig på dem. Håper de kan etablere seg. De yngre årsklassene gjør det vel meget bra, og med to 90 spillere og en 91 på benken idag gror det hvertfall godt.

plebbster

• Gjest
« Svar #588 på: 12. Nov. 2007, 21:30 »
Glimt-laget var OK i dag. Møtte et enormt dårlig Odd-lag, men men.

jeg får dessverre litt angst når jeg vet at det laget som rykker opp har en tromme blant publikum og dekket den ene kortsiden av stadion sin med en betongblokk...
Og holder til i mindre siviliserte strøk. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 12. Nov. 2007, 21:40 »
Morsomt med Glimt. Håpet seøvfølgelig på dem. Håper de kan etablere seg. De yngre årsklassene gjør det vel meget bra, og med to 90 spillere og en 91 på benken idag gror det hvertfall godt.

Røk ut i semifinalen av junior-NM for Roberts og co fra VIF etter å ha slått RBK i kvarten. Spennende talenter har vi ja!
Men vi trenger forsvarsspillere, og kanskje et par midtbanespillere også til å heve nivået. Angrepet vårt, ihvertfall førsterekka med Olsen, Martins og Hamoud har jeg aldri hatt noen som helst tvil på at er TL-klasse. Brenes er også en mann som holder godt nivå. Men vi trenger såklart bredde. Blir dessuten spennende å se hva godeste Kåre Ingebrigtsen kan tilføre oss. Han vil nok ganske så sikkert videreføre godfotballen og 4-3-3 som Glimt Norgespionerer for. Jeg gleder meg til våren allerede :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #590 på: 13. Nov. 2007, 06:29 »
Gratulere m opprykket. Gleder meg til 16.mai allerede. Tar det for "gitt" at det blir "landskamp" på Aspmyra mellom B/G og TIL da. Sist B/G var i TL hadde Tromsø hjemmekamp 16.mai, så nå er det nok Bodø's tur.

Sykt "heldig" med tidspunktet for opprykk. Trenger (sannsynligvis) ikke være engstelig for den vanskelige første sesongen i TL da ingen vil rykke rett ned (hvis Fotballforbundet får vilja si på fotballtinget). Kan da bruke 2 sesonger på å etablere seg igjen og få en noe skakkjørt økonomi(?) på rett kjøl igjen. Eller er det under kontroll?

Hva vet du om investorgruppen som er kommet inn nå nylig Kristoffer? Hvem er de og hva driver de egentlig med? Jeg har hørt at de blant annet selger leiligheter i utlandet - stemmer det?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #591 på: 13. Nov. 2007, 07:09 »
Bare å gratulere med opprykket det!.Odd fortjener å rykke ned så skal bli spenende å se åssen Glimt vill takle spill i tippeligaen også

Glimt har jeg jo alltid sett på som et tippeliga lag så håper dem da greier å etablere seg der igjen!.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #592 på: 13. Nov. 2007, 08:55 »
Saken om at ingen rykker direkte ned er ikke avgjort??
Det er snakk om at de 2 siste lagene skal spille kvalik mot hverandre å den dårligeste rykker ned? Det mener jeg også er feil..
Jeg mener det laget som kommer sist skal rykke rett ned, burde egentelig være en selvfølge det. Så mener jeg de som kommer 2 sist å 3 sist skal spille kvalik om hvem som rykker ned, det mener jeg er det mest rettferdige..
Håper å tror at NFF kommer til en fornuftig løsning i denne saken, men tor ikke det, siden jeg har lite tillitt til NFF..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 13. Nov. 2007, 13:39 »
Typisk NFF. Gjør alt for og blidgjøra topplaga.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #594 på: 13. Nov. 2007, 14:15 »
ÅHERREGUD SÅ GODT! :D
Telbake i tippeligaen, så førrp*lt førrtjænt! Ære være Runar Berg, du va kongen i dag.
Og all mulig kred tel Erik Hoftun og Kenta, som lurte heile fotball-Norge da de ga sæ totalt fan i de tre siste ubetydelie adecco-kampan og beviste kor mykkje bedre vi e enn Odd!
BODØ/GLIMT FØRR EVI! :D
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

Godt. Endelig et lag jeg virkelig kan holde med i Tippeligaen. Som tidligere innbygger i Bodø har jeg alltid følt meg mer eller mindre knyttet til Bodø/Glimt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #595 på: 13. Nov. 2007, 14:38 »
Gratulere m opprykket. Gleder meg til 16.mai allerede. Tar det for "gitt" at det blir "landskamp" på Aspmyra mellom B/G og TIL da. Sist B/G var i TL hadde Tromsø hjemmekamp 16.mai, så nå er det nok Bodø's tur.

Sykt "heldig" med tidspunktet for opprykk. Trenger (sannsynligvis) ikke være engstelig for den vanskelige første sesongen i TL da ingen vil rykke rett ned (hvis Fotballforbundet får vilja si på fotballtinget). Kan da bruke 2 sesonger på å etablere seg igjen og få en noe skakkjørt økonomi(?) på rett kjøl igjen. Eller er det under kontroll?

Hva vet du om investorgruppen som er kommet inn nå nylig Kristoffer? Hvem er de og hva driver de egentlig med? Jeg har hørt at de blant annet selger leiligheter i utlandet - stemmer det?

Akkurat det er jeg ikke helt inne på, men mener du har rett angående det med at de selger leiligheter i utlandet ja.
Blir nok landskamp 16. mai ja. Den starta jeg å glede meg til allerede i går!
Økonomien er som alltid stram, men om jeg ikke tar helt feil har vi ihvertfall denne gangen allerede nå fiksa lisens for spill allerede nå, noe vi slet lenge med på samme tid i fjor.
Er helt fysisk ødelagt i dag, hard feiring i natt :D

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #596 på: 13. Nov. 2007, 14:54 »
http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/20605

Huseklepp blir, godt nytt dette...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 13. Nov. 2007, 18:33 »
http://youtube.com/watch?v=I2xzjXu-GqU

haha så deilig!! grattis bodø

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 13. Nov. 2007, 19:04 »
http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/20605

Huseklepp blir, godt nytt dette...
Kanskje en idé å faktisk bruke spilleren nå da? Spent på om Mjelde har tatt hintet. Det finner vi ut i april neste år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #599 på: 14. Nov. 2007, 21:57 »
http://www.dagbladet.no/sport/2007/11/14/518204.html
Til dere som har litt mere peilling på denne spilleren.
Er han verdt denne prisen??
Er han virkelig så god??
Å er han den neste forsvarskjempen i Norge??
På forhånd takk..