20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Pompey ligacupen 25/10  (Lest 40324 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Pompey ligacupen 25/10
« Svar #135 på: 25. Okt. 2006, 22:28 »
annulert mål
heldigvis

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #136 på: 25. Okt. 2006, 22:28 »
Hvorfor får ikke Luque prøve seg i en kamp som dette? Får han ikke spille ligacup, kan se langt etter noe førstelagsspill. I tillegg har vi spisser Sib, Ameobi og Owen ute fra kampen. Håper vi møter et pisslag i neste runde slik at han får starte. Har lyst å se hva han kan greie fra start....

Men 2-0 mot Pompey er bra da...Blir 3-0, Rossi scorer på overtid.
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 25. Okt. 2006, 22:29 »
Før, under og etter denne kampen har jeg for øvrig bare ett eneste spørsmål:

Hvorfor i helvete spiller Titus Bramble?

Glenn Roeder sier at Newcastle må bli bedre på markering ved dødball i mot og ved innlegg, og så setter han inn TITUS BRAMBLE; den mest markeringsveike midtstopperen i ligaen!?

Og at han angivelig spiller som en konge driter jeg i. Det har han gjort før. Det eneste sikre er at neste skjebnesvangre gigabrøler da kun er maks to kamper unna.

Jeg blir så frustrert!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 25. Okt. 2006, 22:30 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "Joakim"
Poenget mitt er at denne seieren kan være det som gjør at vi snur den håpløse trenden og slår Charlton og Sheff. Utd.

>> Det kan være med på å snu trenden i forhold til spillermønster, produsering av målsjanser osv., og på den måten gi en forbigående bedring. Newcastle har imidlertid ikke et defensivt fundament bra nok til å prestere over tid. Jeg vil gå så langt at det ikke fins noe håp for den backfireren vi kan stille med i dag.

Og det problemet kan dessverre ikke adresseres før i januar, og jeg tviler sterkt på at det fins penger tilgjengelig til å løse det på en god og tilfredsstillende måte. Det at man takket nei til en gratis Woodgate og en gratis Sol Campbell viser hvilken manglende vurderingsevne og handlekraft som regjerer i denne klubben. Så lenge det er de samme som fortsatt får lov til å styre, ser jeg heller ikke hvorfor det skal bli bedre i januar.

For all del, Jarle. Jeg har aldri sagt at dette vil snu trenden på lang sikt og bidra til varig bedring. På ingen som helst måte. Men det kan hjelpe oss på kort sikt,  og alle vet at enhver seier er gull verdt sånn som situasjonen er nå. Selv om det ikke vil løse alle problemer.

Hvis vi vinner mot Charlton og forhåpentligvis også Sheff. Utd etter å ha vunnet denne kampen, så har vi ihvertfall fått noe godt ut av det hele.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #139 på: 25. Okt. 2006, 22:30 »
solano banens beste...han ene komentatoren sa: WHAT!!!....HAHA

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #140 på: 25. Okt. 2006, 22:31 »
Kanskje Roeder puttet inn Bramble der av en grunn som du ikke er klar over? Ser i hvert fall ut til at han hadde rett i å sette Bramble på banen idag, og det er det som teller.

Dessuten må andre forsvarspillere hviles til lørdagen. Da er det naturlig å bruke Bramble idag.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #141 på: 25. Okt. 2006, 22:31 »
Jaja la oss da for Guds skyld fokusere på alt det negative vi kan gjøre i denne kampen og dra oss lenger ned i dritten enn vi er fra før.
Syns en del folk her inne har en fantastisk tankegang for tiden!

Drakten vår er svart og hvit ikke helsvart slik som visse personer her inne har blitt.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #142 på: 25. Okt. 2006, 22:31 »
Eg er heilt sikkert på at det er godeste Peter Beardsley som kommentere  :) Fole til å stønne i alle fall :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 25. Okt. 2006, 22:32 »
Sitat fra: "NUFC"
Hvorfor får ikke Luque prøve seg i en kamp som dette?

Fordi Roeder gjer alt han kan for og ødelegge for den spanske stjerna.
Roeder = evil.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 25. Okt. 2006, 22:32 »
Ja det e vell noen her så bør vurdera og legga seg????
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #145 på: 25. Okt. 2006, 22:33 »
Ja, da tar jeg kvelden folkens. Howay the lads! Så får vi håpe at det blir noe godt ut av denne kampen, og at vi kanskje klarer å putte på til 3-0 iløpet av kvelden.

Lykke til og god natt.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 25. Okt. 2006, 22:33 »
Sitat fra: "LAH"
Vi takket ikke nei til Woodgate, han takket nei til oss fordi han ville spille for hjembyen.

>> I følge Alan Oliver, med sine bunnsolide kontakter i NUFC, fikk flere Newcastle-spillere SMS fra Woodgate der han begrunnet valget med at han følte seg mer ønsket og velkommen på Riverside, men at han i utgangspunktet ønsket seg tilbake til SJP.

Det er også en kjent sak at Boro anså Woodgate som tapt da han valgte å kjøre til SJP etter å ha sittet i forhandlinger på Riverside.

Nautene i toppetasjene på SJP var med andre ord preget av handlingslammese. Det var grunnen til at Woodgate glapp; ikke fordi han hadde et påstått genuint ønske om å spille i hjembyen sin.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 25. Okt. 2006, 22:34 »
Fordi dette er vannpolo og overhodet ikke en kamp som passer Luque. Det er mitt tips i allefall...

Kommentatorene her var sikker på at Rossi skulle bli BB, og mente at det var feil at Nobby ble i dag og Duff sist mot Fenerbache...

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #148 på: 25. Okt. 2006, 22:34 »
3-0
Solano

Deilig! Dette trengte vi...

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #149 på: 25. Okt. 2006, 22:34 »
3-0 solano!!!!!!!!!!!!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.