20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Pompey ligacupen 25/10  (Lest 40210 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Pompey ligacupen 25/10
« Svar #180 på: 25. Okt. 2006, 23:16 »
Kor kan jeg se dette ??
Eller er det ikke på tv?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 25. Okt. 2006, 23:24 »
HAHHA IDAG ER ALLE FORNØYD JA !!

DERE ER SÅ SKANDALESN SUPPORTERE ! HADDE NEWCASTKE TAPT IDAG SÅ HADDE DERE BARE FORTSATT MED DEN JÆVLA SUTRINGEN DERES OM ROEDER OG BRAMBLE OSV...

oh my god ass. Faen ass, er sånn optimistiske diskusjoner jeg vil lese og høre, for de siste ukene har bare vært helt skandalens og logge inn her.

La oss våkne, hadde en koselig samtale med en av de på forumet her gjennom hele kampen, var kjempe koselig. Synes vi burde lage en STOR msn disksjon neste liga cup el fa cup som er på en hverdag og alle er hjemm!!
shpetim88@hotmail.com
ax

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 25. Okt. 2006, 23:27 »
Nå skal vi ikke skjære alle over en kam her, da... De fleste er godt fornøyd med seiern, men slike som Asbjørn hoster jo opp en del eder og galle, det skal sies.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 25. Okt. 2006, 23:32 »
Sitat fra: "EivindI"
Nå skal vi ikke skjære alle over en kam her, da... De fleste er godt fornøyd med seiern, men slike som Asbjørn hoster jo opp en del eder og galle, det skal sies.

Du må tydeligvis ha det inn med teskje stort sett hver eneste gang. Hvor har jeg skrevet at jeg ikke er fornøyd med seier? Du liker tydeligvis å oppdikte ting.

Mulig du går rundt å gliser når vi taper kamp etter kamp. Det ville isåfall ikke overrasket meg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #184 på: 25. Okt. 2006, 23:38 »
Sitat fra: "shpetim"
HAHHA IDAG ER ALLE FORNØYD JA !!

DERE ER SÅ SKANDALESN SUPPORTERE ! HADDE NEWCASTKE TAPT IDAG SÅ HADDE DERE BARE FORTSATT MED DEN JÆVLA SUTRINGEN DERES OM ROEDER OG BRAMBLE OSV...

oh my god ass. Faen ass, er sånn optimistiske diskusjoner jeg vil lese og høre, for de siste ukene har bare vært helt skandalens og logge inn her.

La oss våkne, hadde en koselig samtale med en av de på forumet her gjennom hele kampen, var kjempe koselig. Synes vi burde lage en STOR msn disksjon neste liga cup el fa cup som er på en hverdag og alle er hjemm!!
shpetim88@hotmail.com

ja, det er ikke så rart å sutre når man taper  :?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 25. Okt. 2006, 23:40 »
4. runde

nott county - wycombe
spurs - port vale
birmingham - liverpool
chelsea - aston villa
watford - newcastle
chesterfield - chrlton
sothend - man utd
everton - arsenal
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 25. Okt. 2006, 23:43 »
Flott. Deilig med birmingham - liverpool og everton - arsenal. Da er vi kvitt noen gode lag.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 25. Okt. 2006, 23:44 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Du må tydeligvis ha det inn med teskje stort sett hver eneste gang. Hvor har jeg skrevet at jeg ikke er fornøyd med seier? Du liker tydeligvis å oppdikte ting.

Mulig du går rundt å gliser når vi taper kamp etter kamp. Det ville isåfall ikke overrasket meg.

Har ikke nevnt med et ord at du ikke er fornøyd med seier, jeg. Sier bare at du spyr opp en del eder og galle.

Nei, jeg gliser ikke når vi taper hver kamp.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 25. Okt. 2006, 23:51 »
Flott med seier i dag! At vi klarer å score 3 mål i en og samme kamp er ikke værst!:)

Jeg er kanskje en av de få som faktisk håper og mener vi bør satse hardt på Ligacupen. Vi er uansett sjanseløse til å få en god plassering i PL, så UEFA, FA og Ligacupen er for meg de viktigste kampene. Jeg er så sugen på en pokal så jeg driter loddrett i om det er i "mikkemus-cup".

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 25. Okt. 2006, 23:51 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Har ikke nevnt med et ord at du ikke er fornøyd med seier, jeg. Sier bare at du spyr opp en del eder og galle.

Nei, jeg gliser ikke når vi taper hver kamp.

Du skriver at de fleste er fornøyd med seieren. Hvem er det som ikke er fornøyd? Du er god til å oppdikte ting, men ikke fullt så god til å fossro.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 25. Okt. 2006, 23:59 »
Hvis du finleser litt ser du at flere er skeptiske til deltagelse i Carlings cupen for vår del. Og da går jeg ut ifra at de ikke er så veldig fornøyd med at vi avansere i gitte cup.

Komplimentet som beskriver meg som en god dikter tar jeg til meg. Takk!

Hvorfor fossro når man har motor?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 26. Okt. 2006, 00:35 »
Forumet har gått i en rar retning i de siste mnd. synes jeg. Her hakker vi alle på hverandre, istedet for motstanderlaget. Skulle nesten tro vi ikke hadde en god manager til å styre oss? :wink:
Who else...... Alan Shearer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 26. Okt. 2006, 00:45 »
Sitat fra: "kesse"
Flott med seier i dag! At vi klarer å score 3 mål i en og samme kamp er ikke værst!:)

Jeg er kanskje en av de få som faktisk håper og mener vi bør satse hardt på Ligacupen. Vi er uansett sjanseløse til å få en god plassering i PL, så UEFA, FA og Ligacupen er for meg de viktigste kampene. Jeg er så sugen på en pokal så jeg driter loddrett i om det er i "mikkemus-cup".

Enig vår fekk me pokal sist  1963?
Men i tillegg til og vinne pokal så får me billett til Uefa cupen og det er ein veldig god premie. Og sko me møta Chelsea Liverpool ManU i finalen så vil me vel alikavel få den premien?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 26. Okt. 2006, 01:18 »
Var i allefall slik før, men tror ikke Wigan er med i UEFA-cupen i år og de tapte jo ligacupfinalen i fjor... Med mindre Wigan allerede er utslått da?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 26. Okt. 2006, 01:26 »
Hmm nei Ser kje ut som Wigan har spilt Europacup i år. Må vinne finalen da kanskje då.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]